صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۴۹۶۳۹

اعتراف رژیم صهیونیستی به توان جمهوری اسلامی ایران

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با اذعان به اینکه ایران، «بازدارندگی هسته‌ای را بدون داشتن بمب هسته‌ای نشان می‌دهد»، تاکید کرد هیچ عاملی مانع اراده ایرانی‌ها نیست.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با اذعان به اینکه ایران، «بازدارندگی هسته‌ای را بدون داشتن بمب هسته‌ای نشان می‌دهد»، تاکید کرد هیچ عاملی مانع اراده ایرانی‌ها نیست.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» امروز سه‌شنبه،هشتم آگوست در گزارشی تاکید کرد که «امنیت ملی اسرائیل در جهتی منفی و خطرناک قرار دارد».

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، این روزنامه در ادامه نوشت: وضعیت امروز در مورد برنامه هسته‌ای ایران، خطرناک ترین وضعیتی است که اسرائیل با آن مواجه شده است.

«تامیر هیمن»، مدیر موسسه تحقیقات امنیت قومی رژیم و رئیس سابق «امان»، به اسرائیل هیوم گفت: «هیچ چیز ایرانی‌ها را محدود نمی‌کند، مگر اراده آن‌ها. در واقع آن‌ها بازدارندگی هسته‌ای را بدون داشتن بمب هسته‌ای منعکس می‌کنند».

وی در ادامه گفت‌وگو با این رسانه صهیونیستی گریزی هم به جنبش حزب‌الله لبنان، مشکل بزرگ صهیونیست‌ها در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی زده و تصریح کرد: «هم‌اکنون حزب‌الله در وضعیت افزایش اعتماد به نفس قرار دارد».

به گفته وی، این در شرایطی است که «انفجارترین عرصه همچنان میدان فلسطین است؛ زیرا اوضاع در آنجا انفجاری است‌. این علاوه بر شکاف اخیر اسرائیل است که عمیقاً در نهادهای امنیتی و نظامی نفوذ کرد».

هیمن در ادامه اذعان کرد: «نیاز فوری به توقف هجمه اصلاحات قضایی که امنیت اسرائیل را با توجه به این چالش‌ها تضعیف می‌کند، وجود دارد. این هیاهو با اظهارات غیرمسئولانه مقامات ارشد نهادهای امنیتی و نظامی، در حال تشدید است».

پیش‌نویس طرح تغییرات قضایی که توسط کابینه نتانیاهو در ژانویه پیشنهاد شد، باعث ایجاد شکاف شدید و یکی از بزرگترین جنبش‌های اعتراضی در رژیم صهیونیستی شده است. اعتراضات علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» روز شنبه وارد سی و یکمین هفته متوالی شد و همچنان تأثیرات منفی خود را به ارتش رژیم اشغالگر هم تسری می‌دهد.

از زمان کشیده‌شدن بحران اعتراضات به طرح تغییرات قضایی در سرزمین‌های اشغالی به ارتش این رژیم، محافل نظامی و مقامات امنیتی تل‌آویو بارها نسبت به حضور و فعالیت‌های جنبش حزب‌الله لبنان در مرزهای شمالی هشدار داده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات