صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۵۳۱۹۰

جنایات بی‌پایان در بیمارستان شفا/ کودک‌‌کشی سیستماتیک صهیونیست‌ها

رژیم اشغالگر قدس مدعی شده است که حماس از بیمارستان شفا به عنوان پایگاه نظامی استفاده می‌کند، هر چند که چنین ادعایی از سوی منابع گوناگون رد شده و حتی به گفتۀ سازمان ملل دو هزار و سیصد غیرنظامی در این بیمارستان مستقر هستند
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل/ سعید سبحانی

سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر تشدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در شهر غزه، خصوصا بیمارستان شفا بهت‌آور و غیرقابل توجیه می‌باشد. اگرچه دولت‌های اروپایی و آمریکا با سانسور این جنایت مطلق یا وارونه‌نمایی آن، درصدد تحریف واقعیات جاری در فلسطین هستند، اما تردیدی وجود ندارد که سازمان‌های بین‌المللی نیز در این وقاحت بیشرمانه سهیم هستند. آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد یکی از این متهمان محسوب می‌شود. فردی که رسما نسبت به برخی انتقادات ساده صهیونیست‌ها از خود بابت موضع‌گیری نرم در محکومیت حوادث غزه نیز هراسان است!

ارتش رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر به جنایت و عملیات مستمر خود در داخل بیمارستان الشفاء در نوار غزه ادامه داده است. رژیم اشغالگر قدس مدعی شده است که حماس از این بیمارستان به عنوان پایگاه نظامی استفاده می‌کند، هر چند که چنین ادعایی از سوی منابع گوناگون رد شده و حتی به گفتۀ سازمان ملل دو هزار و سیصد غیرنظامی، اعم از بیماران، کارکنان پزشکی و آوارگان فلسطینی در این بیمارستان مستقر هستند. در چنین وضعیتی، رسانه‌های غربی ترجیح می‌دهند به جای تمرکز بر جنایت محض صورت گرفته از سوی صهیونیستها، بر روی موضوعات انحرافی و کم اهمیت متمرکز شوند. این اقدام در راستای مهندسی افکار عمومی جهان صورت گرفته است. با این حال حضور گسترده و بی سابقه مردم دنیا در تظاهرات لندن و دیگر شهر‌های اروپایی به وضوح بیانگر شکست این تاکتیک وقیحانه سیاستمداران و رسانه‌های غربی محسوب می‌شود.


دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها
برغم تکذیب وزارت بهداشت سازمان حماس، ارتش رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی می‌گوید که در بیمارستان الشفاء سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی سازمان حماس را یافته است! جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، سازمان حماس را به دلیل پنهان کردن یک مرکز فرماندهی نظامی در زیرزمین بیمارستان الشفاء به جنایات جنگی متهم و ابراز اطمینان کرد که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا پرده از این "جنایات" برخواهند داشت! با این حال، جو بایدن از اسرائیل خواست که عملیات خود را در بیمارستان الشفاء با احتیاط بسیار دنبال کند. اظهارات بایدن نشان می‌دهد که وی و دولت متبوعش کماکان مسئولیت عملیات رژیم صهیونیستی را در نوار غزه بر عهده دارند و اصرار آن‌ها بر بمباران بیمارستان شفا نیز در همین راستا قابل ارزیابی است. جو بایدن طی هفته‌ها و روز‌های اخیر شدیداً بابت حمایت از کشتار کودکان غزه مورد شماتت و خشم افکار عمومی کشورش و دنیا قرار گرفته است. اخیراً (در پانزدهم نوامبر) شورای امنیت سازمان ملل برای اولین بار از آغاز جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، سکوت خود را شکست و خواستار وقفه در جنگ برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شد. متن شورای امنیت سازمان ملل با دوازده رأی موافق به تصویب رسیده است.

وضعیت در بیمارستان شفا به اندازه‌ای بحرانی و غیر قابل تصور است که حتی امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه که از اصلی‌ترین حامیان اروپایی رژیم کودک‌کش صهیونیستی محسوب می‌شد، تحت تاثیر خشم افکار عمومی کشورش ناچار شده است بمباران زیرساخت‌های غیرنظامی غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را محکوم کند. به گزارش دفتر امور بشردوستانۀ سازمان ملل از پنجم نوامبر تاکنون حدود دویست هزار فلسطینی ناگزیر از ترک شمال غزه شدند که اینک به تلی از ویرانی بدل شده است. ضمن آنکه بنابر اذعان سازمان ملل متحد، نوار غزه به قبرستان نوزادان و کودکان تبدیل شده است.

سهم گوترش در جنایات صهیونیست‌ها
مشاهده تصاویر دردناک شهادت مظلومانه بیماران و نوزادان در بیمارستان شفای غزه، دل همه انسان‌ها در کره خاکی را به درد آورده است. حجم و عمق این جنایات، به لحاظ کمی و کیفی قابل توصیف نیست، تا جایی که اکثر رسانه‌های غربی نیز قدرت سانسور جنایت مطلق و سیستماتیک صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا را از دست داده‌اند. در این میان، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد از ترس تهدید دوباره از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، ترجیح داده است حداقلی‌ترین وظیفه خود، یعنی تشکیل جلسه اضطراری در کمیته حقوق بشر یا شورای امنیت سازمان ملل متحد را نادیده انگارد تا بلکه چند صباحی بیشتر در مسند اعطایی از سوی واشنگتن و لندن قرار گیرد! در این معادله، نمی‌توان نقش شرکای جنایت تمام عیار صهیونیست‌ها در کاخ سفید و اتحادیه اروپا را فراموش کرد. صدراعظم آلمان در یکی دیگر از مواضع وقیحانه خود در قبال نسل‌کشی در نوار غزه، مدعی شده است که رژیم اشغالگر قدس به قوانین بین‌المللی کاملاً پایبند است و از این بابت، نباید مورد سرزنش قرار گیرد! این ادعای شولتس در حالی صورت می‌گیرد که حدود ۱۱ هزار نفر از جمله ۸ هزار زن و کودک بیگناه در جریان تجاوز توحش‌آمیز صهیونیست‌ها به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند و حتی بیمارستان شفا نیز دیگر مکانی امن در این منطقه محسوب نمی‌شود.

نسل‌کشی سیستماتیک در نوار غزه
ما در اینجا با نوعی نسل‌کشی سیستماتیک در نوار غزه رو به رو هستیم. اساساً یکی از اهداف رژیم اشغالگر قدس از هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، پناهگاه‌ها و مناطق مسکونی، از بین بردن نسل بعدی در نوار غزه می‌باشد، اما قطعاً بازماندگان جنگ غزه و گروه‌های مقاومت اجازه نخواهند داد صهیونیست‌ها به چنین هدف شومی دست پیدا کنند. قبلا نیز نسل‌کشی در فلسطین، تبدیل به یک استراتژی در تل‌آویو شده بود، اما اکنون شاهد خیزش نسل جدید فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختاری علیه صهیونیست‌ها هستیم.
بدون شک در حال سپری کردن یکی از سیاه‌ترین دوران‌های حیات تاریخ روابط بین‌الملل هستیم، جایی که جنایات سیستماتیک، علنی و تفسیرناپذیر در نوار غزه به راحتی از سوی سازمان‌های ظاهرا بین‌المللی نادیده انگاشته می‌شود. نام بیمارستان شفای غزه نه در بیانیه‌های رسمی پارلمان اروپا و نه در قطعنامه‌های فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد محلی از اعراب ندارد! وظیفه‌ای که صهیونیست‌ها به افرادی مانند شولتس، بایدن، سوناک، مکرون و حتی آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد محول کرده‌اند، تمرکززدایی سیاسی و تبلیغاتی از این جنایت تمام عیار می‌باشد. با این حال تیر شیاطین به سنگ خورده است، زیرا افکار عمومی دنیا متوجه ذات متوحش رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن شده‌اند. بدون شک این آگاهی جهانی، به پیش در آمدی برای سقوط نهایی رژیم اشغالگر قدس مبدل خواهد شد ...

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات