صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۵۲۰۲۹

چرا صحنه‌گردان کشتار مردم غزه آمریکا است؟

بیانات دیروز رهبر انقلاب باعث می‌شود حالا توقف حملات وحشیانه به مردم بی‌دفاع غزه، عامل تعیین‌کننده در جلوگیری از باز شدن جبهه شمال در نظر گرفته شود
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا می‌دانند با وارد شدن زمینی به غزه یا افزایش میزان جنایت‌ها در غزه، در واقع وارد فاز مقابله و رویارویی با جبهه مقاومت از جبهه‌های دیگر مانند شمال می‌شوند. بر همین اساس مکانیسم ماشه نیروهای مقاومت در ماجرای بحران اخیر غزه می‌تواند به بزرگ‌ترین عامل جهت پایان‌ یافتن جنایات صهیونیست‌ها در این منطقه تبدیل شود.

بیانات روز گذشته رهبر انقلاب درباره «بی‌تاب شدن نیروهای مقاومت در برابر نسل‌کشی صهیونیست‌ها» دقیقا بر همین مساله تأکید دارد. در عین حال رهبر انقلاب، آمریکا – و نه رژیم صهیونیستی- را عامل اصلی این نسل‌کشی می‌دانند و معتقدند ایالات متحده باید مسؤولیت خود را در این مساله بشناسد و نباید سیاست‌گذار و تنظیم‌کننده سیاست جاری رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین باشد. رهبر انقلاب دیروز موضوع دیگری را نیز مورد تاکید قرار دادند: «تاکید بر فوریت خاتمه یافتن جنایت صهیونیست‌ها در بمباران غزه».

این موضع رهبر انقلاب باعث شده ادامه حملات وحشیانه به غزه به عنوان موضوعی که منجر به واکنش اضلاع دیگر جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی می‌شود، تثبیت شود. در واقع اگر آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند جلوگیری از ورود زمینی به غزه (که به مثابه خودکشی صهیونیست‌ها است)  را به عنوان امتیازی به مقاومت بفروشند و مانع باز شدن جبهه شمال علیه صهیونیست‌ها شوند، بیانات دیروز رهبر انقلاب باعث می‌شود حالا توقف حملات وحشیانه به مردم بی‌دفاع غزه، عامل تعیین‌کننده در جلوگیری از باز شدن جبهه شمال در نظر گرفته شود. این مواضع باعث شده صحنه میدان واضح‌تر از قبل شود. در روزهای اخیر برخی بر این تصور بودند آمریکا مانع ورود زمینی رژیم صهیونیستی به غزه شده است.  حالا با بیانات دیروز رهبر انقلاب، این تحلیل تبدیل به یک واقعیت شده که صحنه‌گردان آمریکا است و همه این اتفاقات می‌تواند اجزای طراحی‌شده این کارگردان باشد. 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات