صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۵۵۴۱۴

دادگاه لاهه باید چهره جنایتکار اسرائیل را برای دنیا افشا کند

با توجه به کشتار بیش از ۲۴ هزار نفر و ویرانی شهر غزه که در تاریخ بی سابقه است همه زمینه‌های لازم برای جنایتکار جنگی خواندن اسرائیل آماده است، اتفاقا به همین دلیل است که آمریکا و اروپا نگران نتایج هستند
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل/ حسن لاسجردی

یکی از موضوعاتی که این روز‌ها بر سرزبان هاست و کشور‌های اروپایی و آمریکایی در برابر آن کارشکنی‌های بسیار زیادی صورت داده اند و به آنچه در این موضوع می‌گذرد معترض هستند موضوع جنایتکار خواندن رژیم اسرائیل و آگاهی هرچه بیشتر جهانیان نسبت به آنچه این رژیم سفاک در غزه صورت می‌دهد است.
در این موضوع شکی وجود ندارد که با توجه به کشتار بیش از ۲۴ هزار نفر و ویرانی شهر غزه که در تاریخ بی سابقه است همه زمینه‌های لازم برای جنایتکار جنگی خواندن اسرائیل آماده است، اتفاقا به همین دلیل است که آمریکا و اروپا نگران نتایج هستند و با بیان‌ها و تحلیل‌های مختلف در پی توجیه جنایات اسرائیل هستند تا در نهایت نتیجه دادگاه لاهه که بر علیه اسرائیل است را زیر سوال ببرند.
آمریکا، اسرائیل وکشور‌های اروپایی حامی رژیم کودک کش به خوبی بدین موضوع واقف هستند که دلایل، شواهد و مدارک لازم از جمله ویرانی ها‌ی گسترده و تلفات انسانی در دسترس است و عموم مردم دنیا از دریچه دوربین‌هایی که از فجایایی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد مطلع هستند بنابراین همه جهانیان منتظر نتیجه‌ای بر ضد رژیم جنایتکارهستند.
امروز افکارعمومی دنیا منتظر است تا اراده دادگاهه لاهه را قضاوت کند که آیا این دادگاه به واقع رای خود را مبنی بر جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی صادر می‌کند؟
افکار عمومی دنیا منتظر نتیجه هستند تا مشاهده کنند آیا دادگاه لاهه راه حق و حقیقت را پیش می‌گیرد یا مانند سایر نهاد‌های بین المللی که اراده آمریکا راد محقق می‌کند آیا به منافع جهان می‌اندیشد یا دادگاه لاهه تحت فشار و تهدیدات و دست اندازی‌های آمریکا و اروپا ممکن است مسیری غیر از حق و حقیقت را انتخاب کند، چرا که بعید به نظر نمی‌رسد کشور‌های غربی بخصوص آمریکا نظرات و خواسته‌های خود را به قضات و دیوان تحمیل کنند.
امروز افکار عمومی جهان انتظار دارند دادگاه لاهه شبیه عملکردی که در جریان جنگ بوسنی داشت و رئیس جمهور یوگوسلاوی و فرماندهان جنگی را به عنوان جنایتکار جنگی محکوم کرد چرا که آن‌ها با بی رحمی منجر به تلفات انسانی زیادی شدند و در نهایت اراده دادگاه لاهه بر آن شد و توانست مسوولان نامبرده را به عنوان جنایتکار جنگی اعلام کند، پس در تحقق این امر یعنی جنایتکار خواندن رژیم صهیونیستی بخصوص شخص نتانیاهو اراده دادگاه لاهه بسیار مهم است. اگر اراده‌ای در میان باشد قطع به یقین فشار‌ها و تبانی‌ها راه به جایی نمی‌برد و مردم دنیا شاهد برداشتن نقاب از چهره اسرائیل غاصب جنایتکار خواهند بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات