صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۲۳۴۰۴

‌لرزه بر اندام معاندان و گروهک‌های تروریستی‌ در مرزهای کشور می‌اندازیم / امنیت مرزهای جنوب‌شرق مطلوب است

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان با سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار گودرزی در این دیدار با تأکید بر اینکه مرزهای جنوب شرق کشور نیازمند تجهیز و تقویت است، گفت: تعامل بین سپاه و مرزبانی در این منطقه، موجب امنیت پایدار مرزها می‌شود که ضروری است این تعامل بیش از پیش ارتقا یابد.
فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی اهتمام ویژه دارند و با هرگونه ناامنی در مرزهای جنوب شرق کشور برخورد خواهند کرد.اران نیز در این دیدار، امنیت مرزهای جنوب شرق کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرزبانان اولین سنگر دفاعی نظام در مرزها هستند و بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود عملکرد قابل قبولی را ارائه کردند.

عملکرد مطلوب مرزبانان در منطقه جنوب‌شرق کشور

سردار ‌محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدفرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تأکید بر لزوم تقویت مرزها افزود: تعامل سازنده بین سپاه پاسداران و مرزبانی در مناطق مرزی، امنیت و احساس امنیت را برای عموم مردم و مرزنشینان دوچندان می‌کند و از طرفی لرزه بر اندام معاندان و گروهک‌های تروریستی در نواحی پیرامونی مرزها می‌اندازد.‌
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علی اصغر حبیبیان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
اللهم انصر جیوش المسلمین.ان شاءالله..
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات