صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۴۲۵۷۴

انقلاب کنید تا نازنین بنیادی شما را لمس کند/ توهمات آمریکایی‌ها برای بزک سازی چهره گروهک رجوی

افرادی نظیر مصی‌ علی‌‌نژاد، حسین رونقی، رضا پسر فرح دیبا و اخیراً سلبریتی‌هایی نظیر کریمی و فرخ نژاد صرفاً بچه گربه‌هایی هستند که باد شدند تا در مقابل نظام ادای شیر را دربیاورند. امّا طرح اصلی قدرت‌های سایه نشین چیست؟

دولت اوباما-بایدن در سال ۲۰۱۲ نام سازمان تروریستی  مجاهدین خلق را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرد. بانی این کار «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت آمریکا بود. 

انقلاب کنید تا

این اقدام تا حدی عجیب بود، زیرا این سازمان قبل از اینکه نظام جمهوری اسلامی تشکیل شود، عامل هلاکت تعدادی از نیروهای آمریکا در ایران زمانِ شاه بود؛ نظیر ماجرای ترور ۲ مستشار نظامی آمریکا به نام «سرهنگ شفر» و «سرهنگ ترنر» در روز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران.

امّا اقدام دولت دموکرات هدفمند انجام شد. جنگ اپوزیسیون داخلی با نظام پس از ۱۷ ماه شکست خورد و واشنگتن از انتقال قدرت  بگروهکه بلوک امنیتی-نظامی ضد نظام داخل نظام نا امید شد. لذا رو به اپوزیسیون خارج‌نشین آورد. فرقه رجوی تنها اپوزیسیون دارای تشکیلات علیه جمهوری اسلامی است. این موضوع در جریان وقایع اخیر به شکلی علنی‌تر از سوی مقامات مشهور هرم قدرت آمریکا در حال اعلام است.

روز یکشنبه ۲۷ آذر نشستی در واشنگتن پیرامون ایران برگزار شد. «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) سخنران این محفل بود. این سخنرانی از سوی ارگان‌های رسانه‌ای وابسته به سازمان تروریستی مجاهدین خلق پوشش داده شد. 

پامپئو در این نشست گفت:‌ «می‌خواهم [سخنرانی خود را] با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم. شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او [رجوی] در حال پی‌ریزی یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است!»

پامپئو اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز برای نخستین‌بار به کمپ اشرف ۳ در تیرانا (پایتخت آلبانی) رفت. وزیر خارجه سابق آمریکا در جریان دیدار از کمپ جنایتکارترین فرقه قرن چهاردهم ایران از موزه‌ آن تحت عنوان ادعایی «۱۲۰ سال مبارزه با دیکتاتوری شاه و شیخ» بازدید کرد.

«مایک پنس» نائِب رئیس جمهوری آمریکا در دولت ترامپ  تیر ۱۴۰۱ در کمپ آلبانی حاضر شد. پنس در این سخنرانی گفت:‌ «تشکر می‌کنم به‌خاطر این استقبال گرم، مریم رجویافتخار بزرگی است برای من و همسر فوق‌العاده‌ام که اینجا در اشرف۳ در آلبانی هستیم، جایی که شعلهٔ جاودان آزادی در ایران به‌روشنی می‌درخشد. باعث افتخار ما است که اینجا باشیم.»

معاون ترامپ در ادامه اظهارات جالبی درباره جایگزین جمهوری اسلامی به زبان می‌آورد. پنس گفت: «یکی از بزرگترین دروغ‌هایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن‌که یک جایگزین وجود دارد - یک جایگزین کاملاً سازمان‌یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی.»

معاون سابق رئیس جمهور آمریکا با معرفی جایگزین نظام گفت: «بگذارید از مریم رجوی و همهٔ کسانی که اینجا در اشرف ۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به‌مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. تعهد کانون‌های شورشی شما به دمکراسی، حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان، نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است.»

مایک پنس در ادامه اظهار کرد :‌«برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی برای آینده ایران، آزادی بیان، آزادی اجتماعات، و آزادی هر ایرانی در انتخاب رهبران منتخب خود را تضمین می‌کند. این پایه‌یی است که بر روی آن آینده یک ایران آزاد بنا می‌شود.»

بلندپایه‌ترین مقام آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ - ۲۰۲۰ در اظهارات خود تیر خلاص را به سلطنت طلبان و طرفداران رضا دیبا زد و گفت: «رژیم تهران می‌خواهد دنیا را فریب دهد تا باور کند که تظاهر کنندگان در ایران می‌خواهند به دیکتاتوری شاه بازگردند. اما من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم ما فریب دروغهای آنها را نمی‌خوریم. پس بگذارید از همه شما بپرسم، همین جا، تا همه دنیا بشنوند: آیا مردم ایران می‌خواهند یک دیکتاتوری را با دیکتاتور دیگری [شاه] جایگزین کنند؟»

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت: «یک جایگزین عملی [در ایران] وجود دارد، جایگزینی که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت (نام خود انتسابی منافقین) در داخل ایران برای ایجاد آن تلاش می‌کنند.»

«رابرت منندز» سناتور دموکرات کنگره و رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت: «موجب افتخار من است که امروز دعوت شده‌ام تا به‌عنوان بخشی از کنوانسیون بین‌المللی برای یک ایران آزاد با شما صحبت کنم. من به‌طور خاص می‌خواهم از مریم رجوی تشکر کنم به‌خاطر رهبری و کمک‌ ایشان به‌این جنبش ... با هر ساختمانی که فرو می‌ریزد، با هر مورد کم‌آبی، با هر کاهش ارزش پول، جنبش اعتراضی گسترش می‌یابد ... بیایید به‌مبارزه (...) ادامه بدهیم.»

ژنرال جونز» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور اوباما مواضعی مشابه «مایک پامپئو» وزیر خارجه دولت ترامپ اتخاذ کرد. عضو امنیتی دولت اوباما در جمع منافقین خلق ایران، سلطنت طلبان حامی پهلوی را فاقد پایگاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: «مردم ایران استبداد و دیکتاتوری را رد می‌کنند، چه شاه باشد و چه آخوندها.»

«ژنرال جونز» مریم رجوی را «توماس جفرسون» ایران نامید! جفرسون یکی از هفت بنیان‌گذار ایالات متحده و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال آمریکاست. مشاور امنیت ملی اوباما گفت: «مردم در انتظار آینده‌یی هستند که در آن یک جمهوری منتخب برقرار شود که به‌انتخابات آزاد و برابری جنسی، مذهبی و قومی و یک ایران غیر اتمی اعتقاد داشته باشد که در صلح با همسایگانش باشد. اینها همانا نکات برجسته برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران است که من آن‌ را اغلب یک سند جفرسونی(!) توصیف کرده‌ام.»

امّا «لیبرمن» سناتور دموکرات به خوبی دلیل اتکای آمریکا به سازمان تروریستی مجاهدین خلق را در میان سایر مدعیان اپوزیسیون نظام تشریح کرد. «لیبرمن» سخنان مریم رجوری را الهام بخش عنوان کرد و گفت که جمهوری اسلامی از این سازمان تروریستی می‌ترسد!

حال چرا می‌ترسد؟ لیبرمن اینگونه می‌گوید: «هیچ جنبشی بدون پیروان قوی نمی‌تواند موفق بشود. این جنبش آزادیبخش در ایران [سازمان منافقین] پیروانی قوی دارد. ولی هیچ جنبشی برای تغییر و انقلاب سیاسی نمی‌تواند بدون یک رهبر عالی موفق شود.»

لیبرمن این رهبر عالی را مریم رجوی اعلام کرد و او را ترکیبی از مارگارت تاچر و مادر ترزا نامید! این سناتو در ادامه گفت: « زمان آن رسیده که ما [آمریکا] این موضوع را به‌رسمیت بشناسیم که در سازمان مجاهدین خلق رهبرانی وجود دارند که آماده به دست گرفتن مقدم آزادی در ایران هستند.»

لیبرمن اعلام کرد که حمایت دو حزبی آمریکا در رابطه با سیاست واشنگتن در قبال تهران دوباره در حال شکل‌گیری است و وجه مشترک آن سازمان مجاهدین خلق است. این اتحاد رویه در قبال ایران را شاید بتوان در نامه ۴۳ سناتور آمریکا به تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۰  خطاب به رئیس جمهور آمریکا یافت. 

این نامه به ابتکار مشترک سناتور «رابرت منندز» دموکرات و سناتور «لیندسی گراهام» جمهوری‌خواه تنظیم شد. امضاء ۲۸ جمهوری‌خواه، ۱۴ دموکرات و یک سناتور مستقل  پای این نامه ثبت شده است.سناتورها در این نامه ضمن درخواست از بایدن برای گسترش مذاکرات به موضوعات فراتر از برجام، به نکته مهمی درباره دیدگاه سیاسی داخل آمریکا نسبت به ایران اشاره کردند. در انتهای این نامه آمده است:

دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان ممکن است اختلافات تاکتیکی داشته باشند ولی در لزوم پرداختن به طیف گسترده‌ای از رفتارهای نامشروع (!) ایران متحد هستیم. ما (کنگره) مشتاق همکاری با شما برای رسیدن به این مقصود هستیم.


نامه ۴۳ سناتور جمهوریخواه و دموکرات به رئیس جمهور آمریکا

اسامی نظیر مصی‌ علی‌ نژاد، حسین رونقی، رضا پسر فرح دیبا و اخیراً سلبریتی‌هایی نظیر کریمی صرفاً  گربه‌هایی هستند که باد شدند تا در مقابل نظام ادای شیر را دربیاورند.

 نازنین بنیادی هم عروسک جدیدی است که نهایت برنامه‌ فردای آزادی‌اش این است که به ایران بیاید و همه را بغل کند! نظام سقوط می‌کند، ارتش و نهادهای امنیتی اسرائیل، پاکستان، سعودی، ترکیه و امارات نیز به احترام فرهنگ ایرانیان هیچگونه سوءاستفاده‌ای از خلاء قدرت در ایران نمی‌کنند و هفت اقلیم در آرامش خواهند ماند. مشکلات اقتصادی نیز مرتفع می‌شود! همه این موارد با یک بغل حل خواهد شد. این آینه تمام نما سطح ضریب هوشی این فرد و اسامی دیگری است که در وقایع اخیر نقش شلوغ کن را برعهده داشتند. 

اسامی مذکور به معنای دقیق کلمه یک شوخی است. ولی مریم رجوی سرکرده یک تشکیلات نظامی- امنیتی است که توانسته قریب به نیم قرن از دهه ۵۰ شمسی در خیابان‌های تهران ترور انجام دهد.

مسیری که کلینتون دموکرات در سال ۲۰۱۲ آغازگر آن بود، از سوی پامپئو جمهوری‌خواه ادامه داده شد. اجلاس بی‌سابقه موسوم به گردهمائی بین‌المللی برای آینده ایران در روز ۲ مهر ۱۳۹۸ حجت را تمام کرد. کلکسیونی از گروه‌های تروریستی تجزیه طلب نیم قرن اخیر ایران در این محفل در نیویورک حاضر شدند. خبری از رضا پهلوی، علی‌نژاد، بنیادی و سایر اسامی و سلبریتی‌های مطروحه در وقایع اخیر نیز نبود.

اسامی سخنرانان آن جالب بود: پامپئو (وزیر خارجه وقت آمریکا)،‌ دنیس راس (کهنه سیاستمدار آمریکا)، السبهان (وزیر دولت عربستان در امور کشورهای خلیج فارس)، بن راشد آل خلیفه (سفیر بحرین در آمریکا)، ران درمر (سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا)، نزار زکا (جاسوس دستگیر شده در ایران)، نورمن رول (رییس سابق میز ایران در سازمان جاسوسی CIA آمریکا) و سناتور لیبرمن از جمله این افراد بود. 


لیست سخنرانان نشست مهر ۱۳۹۸ درباره آینده ایران!

سازمان منافقین خلق،‌ سازمان موسوم به حزب دمکرات آذربایجان جنوبی(!)، الاحوازی، حزب خلق بلوچستان، سازمان خبات کردستان ایران و کنگره ملیت‌ها برای ایران فدرال (بخوانید تجزیه شده) از جمله گروه‌های حاضر در نشست بودند. حاضران این اجلاس مشخص کردند که هدف نهایی آمریکا فراتر از تغییر نظام است و سازمان مجاهدین خلق در پازل طراحی واشنگتن جایگزین نظام تهران و مناطق مرکزی فارس نشین است نه ایران! 

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات