تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۶۴۱۷۱

مقاومت عراق: هیچ خط قرمزی در مورد عین‌الاسد وجود ندارد

یک منبع نزدیک به گروه‌های مقاومت عراق امروز چهارشنبه با بیان این‌که هیچ خط قرمزی در مورد هدف قرار دادن عین‌الاسد وجود ندارد، بر باز کردن سه میدان برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
یک منبع آگاه نزدیک به گروه‌های مقاومت عراق در گفت‌وگو با وبگاه بغداد الیوم، تصریح کرد که آنها از حساسیت صحنه عراق، تنش‌ها و فشارهایی که برای جلوگیری از هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی آگاهند. پایگاه‌هایی که اساساً علاوه بر پشتیبانی اطلاعاتی، انبار حمایت لجستیکی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. وی با اشاره به اینکه مقاومت عراق می‌داند که واشنگتن قصد خروج از این کشور را ندارد و به صورت مستمر، در نشست‌ها در این خصوص تعلل می‌کند. در این میان مقاومت چندین بار به درخواست‌ها برای آرامش پاسخ داد تا به نیروهای آمریکایی فرصت خروج داده شود، «اما تجاوزات خود را از سر گرفت».
این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: «هیچ خط قرمزی برای هدف قرار دادن هیچ هدف آمریکایی در عراق وجود ندارد.خواه عین الاسد باشد خواه غیر آن. اما گروه‌های مقاومت اکنون تلاش‌های نظامی خود را به سمت رژیم اشغالگر هدایت می‌کند.آخرین حمله صورت گرفته به عین‌الاسد به پنجم آگوست جاری باز می‌گردد که طی آن دست‌کم دو راکت به سوی این پایگاه شلیک شد.وی توضیح داد که گروه‌های مقاومت عراق عملا سه میدان را علیه رژیم صهیونیستی در سوریه، یمن و لبنان باز کرده‌اند و در حال انجام عملیات واقعی به ویژه در بنادر و مناطق مهم اقتصادی و نظامی است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات