سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۶۴۱۷۳

امیر صباحی‌فرد: ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در غرب آسیا است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: هنگامی که می‌گوییم قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم و در دنیا حرف برای گفتن داریم یک واقعیت انکارناپذیر است. البته دشمنان ما هم این را می‌دانند و تجهیزاتی که امروز در اختیار داریم ۱۰۰ درصد بومی و غیر وابسته به هیچ کشوری است.
امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد) در مراسم تقدیر از خانواده شهدا و پیشکسوتان پدافند هوایی ارتش گفت: اگر مجاهدت‌های نیروهای خلاق و مبتکر عزیز در نیروی قدرتمند پدافند هوایی نبود قطعاً موفقیت‌هایی که در طول ۸ سال دفاع مقدس داشتیم، اگر صرف تجهیزات قلمداد می‌کردیم هرگز محقق نمی‌شد. وی افزود: مدیون خون پاک مطهر شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا هستیم. اگر صرفاً می‌خواستیم به تجهیزات متکی باشیم موفقیت‌های خاصی به دست نمی‌آوردیم.
امیر صباحی فرد در ادامه با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس را با همه فراز و نشیب‌های آن پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: جنگ این مهم را به ما دیکته کرد و فرمان حضرت آقا هست که باید قوی شویم. اکنون با جرات عرض می‌کنم که نیروی مقتدر و قدرت پدافند هوایی ارتش بهترین شرایط ممکن را دارد. وی افزود: هنگامی که می‌گوییم قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم و در دنیا حرف برای گفتن داریم یک واقعیت انکارناپذیر است. البته دشمنان ما هم این را می‌دانند و تجهیزاتی که امروز در اختیار داریم ۱۰۰ درصد بومی و غیر وابسته به هیچ کشوری است.
 
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: این اعتقاد را داریم که جنگ‌های چند دهه اخیر هم با ۸ سال دفاع مقدس بسیار متفاوت است ولی چون ما تجهیزات را خودمان می‌سازیم و هنگامی که می‌گوییم این تجهیزات در لبه فناوری روز دنیاست یک حقیقت است. چرا که خودمان آن‌ها را طراحی و تولید می‌کنیم و گلوگاهی در این کار نداریم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات