صبح صادق >>  نگاه >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۶۵۹۷۸

حزب‌الله استوارتر

با تألم و تأثر و حزن و اندوه بسیار خبر مصیبت بار فقدانی بزرگ و شهادت برادر عزیز حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله بدست رژیم جنایتکار صهیونیستی را دریافت کردیم. قلم در دست گرفتن و سخن گفتن در رثای سید حسن شهید، حقیقتاً سخت و صعب است؛ امروز روز عزای بزرگ جهان اسلام است؛ این شهادت باعظمت و این عاقبت، موجب غبطه همه آزادگان عالم است.

اگر چه داغ وداع با سید مقاومت، سید حسن نصرالله عزیز، این سلاله پاک رسول‌الله (ص) و این عبد صالح که بهره‌مند از فضائل کثیر بود، سخت و جانکاه است، اما به کوری چشم دشمن صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم جنایت‌پیشه، حزب‌الله قهرمان در مسیر مقاومت، استوارتر و راسخ‌تر، طی‌طریق خواهد کرد و به حول و قوه الهی، بر برگه‌ی انحطاط و انقراض صهیونیست‌های انسان‌نما، توشیح نهایی را ثبت خواهد کرد.

اینجانب این شهادت افتخارآمیز را که پاداش خداوند به جهاد مستمر آن انسان مخلص و فداکار بود به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و محضر مبارک رهبر معظم انقلاب و امت اسلام و ملت لبنان، خانواده معزز ایشان، به جوانان پاک و عزیز مقاومت به ویژه حزب‌الله و ارادتمندان آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گویم و رحمت و فضل واسعه الهی را برای ایشان مسئلت می‌‎نمایم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات