سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۹۳۶
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: قول می‌دهم که به مردم دروغ نمی‌گویم و با آنها صادق خواهم بود.

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز (سه‌شنبه، 12 تیر) در جمع کسبه و بازاریان میدان شوش تهران با بیان اینکه "این قول را می‌دهم که هیچ‌وقت دروغ نخواهم گفت و هیچ وعده‌ای را که عمل نکنم، نخواهم داد."، اظهار کرد: من معتقدم سفره خودمان و دولت را از سفره مردم جدا نخواهم کرد و با تمام وجود تلاش خواهم کرد که مشکل فقر، بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی را برطرف کنم.

وی با تأکید بر اینکه "با پشتوانه مردم عزیز خواهیم توانست بسیاری از مشکلات را حل کنیم."، گفت: ما باید برای اینکه رونق اقتصادی به وجود بیاید و بتوانیم بازار و صنعت‌مان را رشد دهیم، دروازه‌های کشور را به‌روی همه باز و بستر را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که تاجران، خریداران و فروشندگان ما بتوانند با دنیا ارتباط داشته باشند چراکه نمی‌شود با دست‌های بسته و درون یک قفس توسعه و اشتغال ایجاد کرد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: ما کاری خواهیم کرد که ان‌شاءالله که از طبقه‌ای که قدرت پرداخت مالیات ندارند و از آنهایی که زندگی‌شان با این روند نمی‌چرخد، مالیات گرفته نشود؛ همچنین تلاش خواهیم کرد که با کمک کارشناسان و خود بازاریان و مردم راهی را در پیش بگیریم که موجب سربلندی کشورمان شود.

پزشکیان گفت: نگاهی در کشور به وجود آمده است و یک گروه تصور می‌کنند که عقل کل هستند و دیگران هیچی حالی‌شان نیست؛ این درحالی است که همه مردم در این کشور حق دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند و می‌توانند برای زندگی خودشان مشارکت کنند؛ نباید اجازه دهیم یک عده تصور کنند که فقط آنها حق دارند حرف بزنند و بگویند؛ "ما مردمیم و دیگران مردم نیستند."؛ درحالی که هم ما مردم هستیم و هم 60درصدی هم که در انتخابات شرکت نکردند، مردم هستند و حق دارند و ما موظفیم حرف آنها و صدای‌شان را بشنویم.

وی با بیان اینکه "ما موظفیم صدای کسانی را که شنیده نمی‌شود، بشنویم."، اظهار کرد: من آمده‌ام تا جایی که از دستم برمی‌آید صدای مردم و پیگیر مسائل و گرفتاری‌های آنها باشم. به مردم قول می‌دهم که دروغ به آنها نمی‌گویم و با آنها صادق خواهم بود و امیدوارم خدا من را شرمنده مردم نکند و ما خدمتگزار مردم باشیم.