تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷  ، 
شناسه خبر : ۳۲۳۹۰۳
موضوع کتاب حاضر، مطالعه رسانه‌ها از منظر شناختی است. خواننده از رهگذر مطالب کتاب، از چگونگی شکل‌گیری برداشت‌ها، نگرش‌ها و باورها از طریق رسانه‌ها آگاه می‌شود و همچنین از روند تبدیل این برداشت‌ها به واقعیت‌های ادراک شده مطلع می‌گردد.
پایگاه بصیرت / هریس ریچارد جکسون

کتاب مشتمل بر یازده فصل است. عنوان‌های فصل‌ها عبارتند از: ارتباطات جمعی در جامعه؛ پژوهش‌ و نظریه در وسایل ارتباط جمعی؛ روانشناسی استفاده از رسانه‌ها؛ تصاویر رسانه‌ای گروه‌ها؛ تبلیغات؛ ورزش، موسیقی و دین؛ اخبار؛ علم و سیاست؛ خشونت؛ رسانه‌های اجتماعی مثبت و واکنش نسبت به رسانه‌ها.

 

کتاب روانشناسی شناختی وسایل ارتباط جمعی + PDF

برای دریافت کتاب بروی این لینک یا آیکون زیر کلیک نمائید

کتاب روانشناسی شناختی وسایل ارتباط جمعی + PDF

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات