صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۵۲۵۷۸

شرکای جنایت

۲ کشور مصر و اردن وارد‌کننده گاز از سرزمین‌های اشغالی و قزاقستان و جمهوری باکو اصلی‌ترین صادرکنندگان نفت به این منطقه هستند

رهبر انقلاب امروز در دیدار با دانش آموزان درباره جنایات صهیونیست‌ها در غزه فرمودند: باید بمباران غزه فوراً قطع شود و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود. بررسی ها نشان می دهد که ۲ کشور مصر و اردن وارد‌کننده گاز از سرزمین‌های اشغالی و قزاقستان و جمهوری باکو اصلی‌ترین صادرکنندگان نفت به این منطقه هستند. یکی از موثرترین روش‌های تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی تحریم‌های اقتصادی و محدودسازی دسترسی این رژیم جعلی به انرژی است.
در حال حاضر بررسی‌ها نشان می‌دهد کشورهای منطقه که عمدتا مسلمان هم هستند تامین‌کننده انرژی و وارد‌کننده گاز از رژیم صهیونیستی هستند. این یعنی در صورت ایجاد یک جبهه اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی می‌توان امیدوار به پایان یافتن جنایات و جنگ در غزه بود. رژیم کودک‌کش در اقدامی غیرانسانی در تضاد با معاهدات بین‌المللی، مسیرهای انتقال انرژی به منطقه غزه را مسدود یا منهدم کرده است به طوری که مردم غزه در اغلب ساعات شبانه‌روز با بی‌برقی و نبود سوخت دست و پنجه نرم می‌کنند.  این در حالی است که انرژی در سرزمین‌های اشغالی به صورت مستمر تامین می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد کشورهای قزاقستان، جمهوری باکو، گابن و نیجریه اصلی‌ترین تامین‌کنندگان نفت رژیم صهیونیستی در سال جاری میلادی بوده‌اند. البته در کنار این کشورها باید از مصر و برزیل نیز نام برد که به صورت محدود‌تر نفت به سرزمین‌های اشغالی صادر می‌کنند. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات