صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۶۰۳۴۴
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مطرح کرد؛

ساخت ۳۲ هزار کلاس در دولت شهید رئیسی

همدان-رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دولت شهید رئیسی ۳۲ هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان شد که ۵۴ درصد این مدارس با مشارکت خیرین ساخته شده است.

حمیدرضا خان‌محمدی صبح پنجشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان اظهار کرد: انسجام خیرین در کنار مسئولان استان همدان نشان از توجه به آینده‌ای قوی است.‌

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خیرین را شریک دولت می‌دانست، افزود: ایشان همواره در حوزه مدرسه‌سازی تاکید داشتند زمینه حضور خیرین و مشارکت آنها برای ساخت مدارس را مهیا کنید.

خان‌محمدی ادامه داد: شهید رئیسی همواره در مراسم افتتاحیه مدارس درس در مناطق محروم حضور پیدا می‌کرد و نگاهش به خیرین درس آموز بود. همچنین ایشان در افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور حضور پیدا کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر اینکه هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر از مدرسه‌سازی‌ها نیست، گفت: در دولت شهید رئیسی ساخت هنرستان‌ها رشد ۴۰۰ درصدی داشت.

وی با اشاره به اینکه مدرسه محل فرهنگ‌سازی است و خیرین نگین انگشتر ایران زمین هستند، یادآور شد: استان همدان توفیق داشتن مدرسه‌ای به اسم شهید سلیمانی را دارد که کلنگ مدرسه را این شهید بزرگوار بر زمین زدند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات