صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۶۲۰۳۶

رهبر انقلاب: مردم عزیزمان امروز بهترین را انتخاب کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق ۱۱۰ انداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، رأی خود را به صندوق انداختند.

رهبر انقلاب: مردم عزیزمان امروز بهترین را انتخاب کنند

 
حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از انداختن رای خود به صندوق تاکید کردند: به حمدالله روز خوبی است روز حضور و شرکت مردم و فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات. ایشان افزودند: شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است و اگر این‌گونه باشد خرسند کننده است.رهبر انقلاب گفتند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله مردم قاعدتاً باید همتشان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند و فردا ما ان‌شاءالله رئیس جمهور خودمان را داشته باشیم.
ایشان افزودند: خداوند ان‌شاءالله ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند را مشمول لطف و رحمت خود قرار دهد.
 

بیش از ۲۰۰ خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی، از جمله خبرنگاران رسانه‌های آمریکا، چین، روسیه، آلمان، اسپانیا، انگلیس، افغانستان، اتریش، ترکیه، کویت، هلند، امارات، ایتالیا، عراق، یمن، ژاپن، فرانسه، فیلیپین، لبنان، قطر، عمان، استرالیا، سوئد، دانمارک، هند، کره جنوبی و … این برنامه را پوشش دادند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات