ماهواره هاي آمريكايي در هر 24 ساعت از شبانه روز بين 8 الي 9 بار از روي خاك ايران حركت مي كنند و از مراكز مهم و حساس نظامي و امنيتي ايران از جمله تاسيسات هسته اي عكس و فيلم برداري انجام مي دهند و از طرف ديگر ماهواره هاي مخابراتي آنها تمام مكالمات بي سيم ما و ديگر كشورهاي جهان را دريافت، ذخيره و تجزيه و تحليل مي كنند.
اگر مقالاتی در این راستا ارسال شود آیا حاضر به نشر آن هستید؟