صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰  ، 
شناسه خبر : ۲۵۹۹۱۵

مهدی چمران با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه دولت یازدهم تعامل خوبی را با اعضای شورای شهر تهران و همچنین شورای عالی استانها داشته باشد، گفت: آمادگی هر نوع همکاری و تعامل را با دولت جدید داریم. وی تصریح کرد: به زودی جلسه‌ای بین رئیس جمهور دولت یازدهم و اعضای شورای شهر و همچنین شورای عالی استانها برگزار خواهد شد تا در این جلسه افراد نظرات خود را در خصوص ادامه همکاری بیشتر ارائه کنند. چمران در خصوص زمان برگزاری جلسه شورای عالی استانها و همچنین شورای شهر با رئیس جمهور دولت یازدهم، افزود: زمان دقیق آن را نمی‌توان اعلام کرد اما در هفته‌های آتی این جلسه برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
نظر: