صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

مرکزی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹  ، 
شناسه خبر : ۲۹۸۰۱۷
پایگاه بصیرت / حسین رجبی
1 - تقریبا از مراسم 16 آذر امسال آقای روحانی سعی دارد با یک چهره بشاش و خندان و با طمانینه خاصی مقابل دوربین ظاهر شود و بر خلاف گذشته که منتقدان را با شلاق زبان نوازش می کرد این بار کمتر به آنان حمله کرد!!! این مساله نباید بی ارتباط با افت محبوبیت ایشان و توصیه مشاوران باشد.
2-در این مصاحبه آقای روحانی در باره هیچ موضوعی با اطمینان کامل جواب نداد و متاسفانه آنچه گفتند با آن چه مردم دریافت می کنند فاصله زیادی داشت مثلاً در ایجاد 700 هزار شغل در سال و برد -برد بودن برجام و حل معضل بیکاری هیچکدام قابل باور برای عامه مردم نبود.
3 - برای اولین بار آقای رییس‌جمهور رابطه بین دیپلماسی و قدرت نظامی اعتراف کرد و تلاش کرد پیروزی های جبهه مقاومت را نتیجه سیاست های دولت خود بداند!در حالیکه همگان می دانند نوک پیکان جبهه مقاومت در منطقه نیروهای سپاه هستند و آقای روحانی در این چهارسال بودجه این نهاد را کاهش داده است.
4 - رییس‌جمهور در باره مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی تلاش کرد با اضافه کردن سایر نهادها برای دولت شریک جرم بتراشد!!؟
5 - آقای روحانی اصرار بر کنترل تورم و رشد اقتصادی 7 درصدی داشت در حالی که هزینه کنترل تورم رکود و بیکاری و هزینه رشد اقتصادی هم افزایش تولید نفت و قیمت آن است که قرار بود وابستگی به نفت سال به سال کمتر شود.
6 - در جایی می خواندم که یکی از چهره های نزدیک به اصلاحات گفته است : بزرگترین رقیب روحانی شعارهای ایشان است و روحانی باید از اطمینان اینکه من برنده ام بیرون بیاید. ظاهراً خود آقای روحانی هم به این نتیجه رسیده است ولی کمی دیر شده است.
نام:
ایمیل:
نظر: