صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲  ، 
شناسه خبر : ۳۱۹۴۴۱
پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی به محضر فرماندهی معظم کل قوا

در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به محضر فرماندهی معظم کل قوا، بر تداوم راه روشن و درخشان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرفتن انتقام خون به ناحق ریخته این شهید والامقام از سفاکان پلید تأکید کرد. متن پیام به این شرح است:

محضر ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

بار دیگر دست جنایتکار شیطان بزرگ، سرباز جان بر کفی را به شهادت رساند و به ظاهر، امت اسلامی را از خدمات ارزنده مجاهدی نستوه، محروم و آزادگان جهان به ویژه جبهه مقاومت را داغدار نمود. اما دشمن کوردل غافل از آن است که شهادت، هنر مردان خدا، بیدارکننده ملت‌ها و تقویت‌کننده درخت تنومند جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است. جهان اسلام اگرچه سربازی مخلص، سرداری حماسه‌آفرین، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، دلاور مرد میدان‌های ایثار و شهادت را از دست داد، اما برای شخصیتی چون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) که بیش از چهار دهه همه هستی خود را بر کف نهاد و با جانبازی مداوم و تصرف دل‌ها، فرماندهی جبهه‌های گوناگون از جمله جبهه مقاومت را برعهده گرفت و صدها سلیمانی را تربیت و تقدیم انقلاب نمود، جز شهادت نمی‌توانست پاداش دیگری تصور کرد. آری سردار سرافراز سپاه اسلام و سرباز صادق و وفادار ولایت به آرزوی دیرینه‎ای که بارها و بارها ابراز نمود، نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست و این پاداش مجاهدان الهی است که خداوند وعده داده است.

اینجانب عروج عارفانه خورشید درخشان جبهه مقاومت، مالک اشتر و سردار شجاع و پر افتخار ولایت و همراهان شهیدش به ویژه ابوالمهدی مهندس را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و حضرت مستطاب عالی، جبهه مقاومت، امت شهیدپرور و خانواده صبور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.فرزندان سپاهی حضرتعالی، همرزمان و همسنگران آن شهید والامقام، آلام خویش بر این مصیبت و فقدان عظیم را با یاد خدا و ایمان به تحقق وعده‌های او تسکین بخشیده و اطمینان داریم فرزندان‌تان در جبهه مقاومت، ان‎شاءالله با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ انتقام خون به ناحق ریخته این شهید عزیز را از سفاکان پلید گرفته و راه روشن و درخشان او را ادامه خواهند داد.

عبدالله حاجی‌صادقی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نام:
ایمیل:
نظر: