صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷  ، 
شناسه خبر : ۳۴۴۷۹۸

فرمانده کل سپاه گفت: «زبان قدرت، تنها زبان قابل فهم توسط دشمنان است. جز با زبان قدرت نمی‌شود با مستکبران سخن گفت؛ چراکه دشمن قدرت منطق را نمی‌پذیرد؛ اما منطق قدرت را می‌پذیرد.»
سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» در اختتامیه جشنواره ملی جهادگران که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: «ما، در همه بحران‌ها و چالش‌هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند و پیکارهایی که گاهی نقطه تقارن و به‌هم پیوستگی همه قدرت‌های داخلی و خارجی برای درهم شکستن حرکت شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی قرار داده بودند، با حضور جهادی جوانان مؤمن خود عبور کردیم.»
وی گفت: «امروز می‌بینید تأثیر قدرت ما جهانی است. در قلب یک سرزمین جنگ و ناامنی ایجاد می‌شود و نتایج جنگ را به ما نسبت می‌دهند. وقتی یک رسانه از جایی فراری می‌شود و یک مقام تهدید می‌شود، سریع نام ما را می‌برند.»
سرلشکر سلامی با بیان اینکه جنگ‌های امروز چهره عوض کرده و جنگ و صلح به هم آمیخته شده است، خاطرنشان کرد: «درست در زمانی که شما احساس صلح می‌کنید، در حال نبرد هستید. هیچ کشوری نیست که در مرکز عملیات رسانه‌ای جهانی، در یک تهدید جنگ سخت و اطلاعاتی جهانی قرار داشته باشد و پیشرفت کند.»
وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه در عرصه سازندگی گفت: «ما در سپاه بیش از 325 طرح بزرگ ملی را در اختیار داریم و این امکان وجود دارد که هر هفته یکی از آنها رونمایی شود.»

نام:
ایمیل:
نظر: