صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵  ، 
شناسه خبر : ۳۴۶۲۵۶
09130004108/ درود بر سردار ارجمند برادر رادان. همیشه فراجا باید نخستین سازمانی باشد که در برابر بی‌قانونی و بی‌حجابی بایستد؛ سایر نهادها و سازمان‌ها کجا هستند؟
 
09150008296/ با عرض سلام و خسته نباشید. کارت حکمت خواهرانی که همسرشان پاسدار نیستند، سه نفره بوده که متأسفانه از ماه پیش یک نفره شده است. با این وضعیت تورم، واقعاً با ۳۵۰ تومن میشه خرید کرد؟ لطفاً رسیدگی کنید.
 
09300002165/ سلام، طاعات و عبادات قبول باشه. امسال برخی خانواده‌ها با عنایت به اینکه ماه مبارک رمضان بود، مسافرت نرفتند؛ هم‌چنین وعده ناهار هم به دلیل روزه‌داری ارائه خدمات تعطیل بود؛ لذا خوب است سهمیه کارت‌های یکسان‌سازی را تا پایان فروردین نسوزانید و یک ماه تمدید کنید تا بتوانیم استفاده کنیم.
 
09120008949/ هرسه ماه، شورای رقابت قیمت خودروها را افزایش می‌دهد و حد پایانی هم ندارد و دایم از جبران زیان انباشته خودروسازان از جیب مردم می‌گویند. متأسفانه، در کمال تعجب رسانه‌ها، دستگاه‌های نظارتی و مجلس هماهنگ با هم در قبال این افزایش تورم و گرانی‌ها مهر سکوت زده‌ و فقط تماشاگر می‌شوند؟
 
09160006528/ راهپیمایی روز قدس نشان داد مردم ایران در هر شرایطی پای آرمانهای انقلاب و امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب هستند.
 
09120008949/ سال 1399 حج به دلیل کرونا تعطیل شد. زائرانی که همه هزینه‌ها را پرداخت کرده بودند، مجدداً امسال باید برای تورم و هزینه‌های ریز و درشت غیر از قربانی، حدود ٣۰ میلیون تومان دیگر پرداخت کنند! آیا برای این سفر که در طول عمر هر ایرانی یک بار انجام می‌شود، راهی برای کنترل و کاهش هزینه‌ها وجود ندارد؟/ «عبداللهی»
 
09360005221/ یک ماه رمضان دیگر تمام شد و کوله باری از معنویت و صفا و دلدادگی به ذات اقدس الهی برای روزه داران ماند. امیدواریم این هدیه های معنوی را تا سال دیگر حفظ و تقویت کنیم. حسینی از دامغان
نام:
ایمیل:
نظر: