صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۶  ، 
شناسه خبر : ۱۰۳۲۹۲

مقامات انگلیسی از پیروان فرقه ساخت انگلیس در ایران حمایت می کنند. معاون وزارت خارجه انگلیس گفت : لندن به حمایت خود از بهاییان و پیگیری موضوع نقض حقوق آنان در ایران ادامه می‌دهد.
کیم هاولز معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به سوال مکتوب یکی از نمایندگان حامی فرقه گمراه بهائیت، آنچه وی آن را تبعیض علیه بهائیان خواند را نقض حقوق بشر خوانده و از ادامه اعمال فشار غرب به حکومت ایران در این زمینه خبرداد. ماه گذشته نیز تعدادی از نمایندگان مجلس عوام انگلیس با ارایه یک قطعنامه پارلمانی به دستگیری تعدای از اعضای فرقه ضاله بهائیت در ایران اعتراض کردند. این قطعنامه که فاقد ارزش رسمی و ضمانت اجرایی است به امضای 28 نماینده رسیده است . گفتنیست، فرقه ضاله بهائیت از جمله فرقه هاییست که انگلیسی ها در زمان حضور در خاورمیانه برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان آن را تاسیس کرده و همواره از آن حمایت کرده اند.

نام:
ایمیل:
نظر: