صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۵ - ۰۹:۵۹  ، 
شناسه خبر : ۱۰۴۰

  اولین شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پس از انتخاب اعضای جدید این شورا در کنگره دهم این سازمان تشکیل جلسه داد.
محمد سلامتی، دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص انتخاب دبیرکل جدید سازمان برای دوره دو ساله انتخابات برگزار شد و مجددا" این جانب (محمد سلامتی) به عنوان دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران انتخاب شدم. هم چنین دکتر مسعود سپهر به عنوان رئیس شورای مرکزی انتخاب شد.
وی افزود: در این جلسه غفوریان به عنوان دبیر شورای مرکزی، بهزاد نبوی، رئیس هیئت اجرایی، محسن آرمین، سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به پیشنهاد شورای سیاسی و تایید شورای مرکزی انتخاب شد و هم چنین محمد سلامتی، صادق نوروزی، هاشم آقاجری، فیض ا... عرب سرخی، عبدا... ناصری، ابوالفضل قدیانی، یزدانفر و علی باقری به عنوان اعضای شورای سیاسی و محسن ترکاشوند، محمدعلی توفیقی، علی محمد احمدی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای سیاسی تعیین شدند.

نام:
ایمیل:
نظر: