روزنامه «صدای عدالت» در شماره دیروز خود و در ستون «سخن روز» با عنوان «سهمیه بندی و تشریح مواضع اصلاح طلبان» وجوه مثبت طرح سهمیه بندی بنزین را محصول دوران اصلاحات دانسته و در عوض ایرادات و اشکالات متعددی را در این خصوص بار دولت نهم کرده است!این یادداشت با تأکید بر اصل سهمیه بندی بنزین در همان ابتدا نوشته است: «شروع کار سهمیه بندی بنزین به دوران اصلاحات برمی گردد» و سپس بلافاصله در جمله ای غیرنقادانه اضافه کرده است: «و طرحی نیست که دفعتاً توسط دولت نهم صورت گرفته باشد»!نویسنده این یادداشت هم چنین با بیان اینکه بسترهای لازم برای سهمیه بندی بنزین از سوی دولت نهم مهیا نشده است نصایح و پیشنهاداتی را در این باره مطرح نموده و خاطرنشان کرده است: «مثلاً باید در کنار این طرح توسعه حمل و نقل عمومی، اطلاع رسانی الکترونیکی، مدیریت شهری و سایر امکانات که این محدودیت را پوشش دهد در نظر گرفته می شد که متأسفانه این اتفاق نیافتاد» وی همچنین انتقاد کرده است که چرا در این خصوص افکار عمومی قانع نشدند.این ایرادات و اشکالات در حالی است که نویسنده این یادداشت- که مدعی است شروع کار سهمیه بندی در دوران اصلاحات بوده- توضیح نداده در دوران اصلاحات چه بسترهایی برای این کار فراهم شده بود.