عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در اولین جلسه علنی مجلس پس از تعطیلات تابستانی وزرای دولت برای ارائه گزارش از اجرای سهمیه بندی بنزین در صحن علنی مجلس حاضر می شوند.محسن کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با گذشت چند هفته از اجرای قانون سهمیه بندی و مسائلی که در این مدت پیش آمده نمایندگان انتظار دارند گزارشی از اجرای این قانون از سوی وزرای دولت به مجلس ارائه شود.وی گفت: که در اولین جلسات علنی این دعوت صورت گیرد و دستور هفتگی دیگر مجلس نیز در هفته اول بازگشایی نیز طبق اولویت های درخواست شده خواهد بود.