بصیرت به نقل از خبرآنلاین، فراوانی مجالس و میهمانی های وزیران در روزهای اخیر به حدی رسیده است که هیأت رئیسه مجلس در پیامکی از نمایندگان خواست برای پرهیز از وهن مجلس در آنها شرکت نکنند.متن این پیامک به این شرح بود: «به دلیل بازتابهای منفی رسانه ای به نمایندگان عزیز توصیه می شود از شرکت در مراسم و ضیافتهای افطاری مشترک با وزیران محترم پیشنهادی در محیط هایی بیرون از مجلس و ریاست جمهوری خودداری فرمایند. هیأت رئیسه مجلس»