پس از برگزارى گردهمایى گروهى از ضد انقلابیون خارج نشین در پاریس طى هفته گذشته و انتشار بیانیه اى بر ضد تازه به فرنگ آمده ها در آن ، گروهى از ضد انقلابیون خارج نشین که تعدادى از آنها طى سالهاى گذشته از ایران خارج شده اند نسبت به نشست پاریس و بیانیه منتشره در آن به شدت اعتراض کردند.به گزارش باشگاه خبرنگاران،به نقل از پایگاههاى اپوزیسیون خارج نشین افرادى که در بیانیه نشست پاریس از آنها به عنوان تازه به فرنگ آمده ها نام برده شده بود به انتقاد شدید نسبت به همایش پاریس پرداخته و آورده اند: نشستى در پاریس تحت عنوان"همایش پاریس" از سوى جمعى ایرانى ستایشگر آمریکا که منتظر به قدرت رسیدن توسط این قدرت، هستند بر گزار شد"همآنطور که از نام نشست پیداست ظاهر قضیه، همآیش همبستگى طرفداران دموکراسى بود. اما هدف، در واقع ساختن آلترناتیو تحت امر آمریکا بود در حالىکه این جمع نمى توانند براى ایران آلترناتیو تشکیل دهند.