روزنامه "کارگزاران" ارگان حزب کارگزاران سازندگی در شماره دیروز خود در ستون "نکته" که در صفحه اول این روزنامه به چاپ رسیده بود کوشید تا منتقدان خود را "طنزنویسان جدید"! جا بیاندازد. حسین مرعشی از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به مطلب طنزی در ستون گفت و شنود "کیهان" تلاش کرد اولاً سخنان خود را تعدیل نماید. به همین جهت خاطرنشان کرده است: "... نظر خود را درباره نظامات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نسبت آنها با دین تشریح کردم... و حالا تکرار می کنم که کاردین دستگاه سازی در زمینه امور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیست" ثانیاً وی در پاسخ به آن مطلب کیهان برخلاف ادعای خود مبنی بر نقد عالمانه نوشته است: "آقایان طنزپرداز جدید که جفایتان در حق طنزنویسان واقعی میهن عزیز نابخشودنی است، لطفاً به جای شانتاژ و شلتاق! برای بستن باب اظهارنظر، نگاهی به جمال نظری و عملی خود بیندازید." سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در حالی که خود را به مثابه یک خطیب روشنگر فرض کرده در پایان نوشته خود پرسیده است: "خوراک مطبوع برای "موش کور" چه کسانی هستند، آنکه روشن سخن می گوید یا آنکه تاریک می اندیشد؟"! گفتنی است مرعشی که عنوان سخنگویی در حزب متبوعش را هم یدک می کشد اخیراً در سخنی گفته بود: اسلام نظام سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ندارد! کیهان نیز در ستون گفت وشنود خود- که اختصاصاً طنز است- نوشته بود: "باید دعا کرد این آدم ها را موش کور بخوره... چرا موش کور؟... برای این که متوجه نشه چی می خوره؟"