دولت در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 360 میلیارد تومان در هزینه های جاری خود صرفه جویی کرده است. به گزارش خبرگزاری فارس، در قانون بودجه سال جاری برای سه ماهه نخست سال جاری در مجموع بیش از 9980 میلیارد تومان هزینه جاری دولت پیش بینی شده بود که طی این مدت دولت توانست با صرفه جویی 360 میلیارد تومانی، هزینه های جاری خود را به 9620 میلیارد تومان برساند. بنابراین گزارش، از مجموع صد درصدی بودجه جاری کشور تا پایان خرداد ماه، 4/96 درصد آن هزینه شده است. به گزارش فارس، برای 12 ماه سال جاری حدود 40 هزار میلیارد تومان بودجه جاری پیش بینی شده است که طی سه ماهه اول سال 1/24 درصد آن اختصاص یافته است. بر اساس این گزارش، بیش از 8700 میلیارد تومان از هزینه های جاری در این مدت مربوط به اعتبارات ملی و ردیفها و مابقی هزینه های جاری استانی بوده است.