صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۷  ، 
شناسه خبر : ۱۱۳۲۵۷

بصیرت:جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، بار دیگر قطعنامه 1701 را نقض کردند. ،خبرگزاری ملی لبنان از اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نقض حریم هوایی این کشور خبر داد و آن را اقدامی مخالف قطعنامه 1701 اعلام کرد. قطعنامه 1701 تابستان سال 1385 صادر شد و به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان پایان داد. این قطعنامه کاربرد هرگونه سلاح را به غیر از سلاح نیروهای سازمان ملل متحد در فاصله بین رودخانه "لیتانی " تا خط آبی که مرز بین فلسطین اشغالی و لبنان است، ممنوع می‌کند. تاکنون دولت لبنان بارها از سازمان ملل متحد درخواست کرده است تا رژیم صهیونیستی را برای متوقف کردن نقض مکرر حریم هوایی لبنان تحت فشار قرار بدهد. رژیم صهیونیستی جمعه نیز در اقدامی دیگر در نقض حریم لبنان، منطقه "القلیلة " را با پرتاب بیش از 10 گلوله خمپاره، هدف قرار داد و اعلام کرد که این اقدام در واکنش به شلیک سه راکت از این منطقه به سوی فلسطین اشغالی صورت گرفته است.
 

نام:
ایمیل:
نظر: