صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۸  ، 
شناسه خبر : ۱۱۴۷۲۱

بصیرت: روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشته: ضرب‌الاجل گروه 8 بی‌اثر و بی‌فایده بوده و ایران بهترین استفاده را از فرصت کرده است. این روزنامه با اشاره به تعیین ضرب‌الاجل گروه 8 برای ایران تا ماه سپتامبر افزوده: ضرب‌الاجل گروه 8 بدون هیچ اتفاقی گذشت و هیچ دستاوردی برای امریکا به همراه نداشت، به طوری که ایران توانست قدم بعدی را با دقت بردارد.این گزارش می‌افزاید: ایران امروز نسبت به گذشته بسیار پیشرفته‌تر شده است و زمان برای تجربه اندوزی دیپلماتیک بسیار محدود است. بنابراین، نوع برخورد اوباما با ایران بسیار مهم و حیاتی است.این روزنامه صهیونیستی با اشاره به نفوذ گسترده ایران در منطقه افزوده: شاید غرب این بار به جای ضرب‌الاجل از واژه دیگری استفاده کند اما تغییر واژه‌ها تغییری در واقعیت که حرکت پرشتاب ایران است، نمی‌دهد.
 

نام:
ایمیل:
نظر: