بصیرت: روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشته: ضربالاجل گروه 8 بیاثر و بیفایده بوده و ایران بهترین استفاده را از فرصت کرده است. این روزنامه با اشاره به تعیین ضربالاجل گروه 8 برای ایران تا ماه سپتامبر افزوده: ضربالاجل گروه 8 بدون هیچ اتفاقی گذشت و هیچ دستاوردی برای امریکا به همراه نداشت، به طوری که ایران توانست قدم بعدی را با دقت بردارد.این گزارش میافزاید: ایران امروز نسبت به گذشته بسیار پیشرفتهتر شده است و زمان برای تجربه اندوزی دیپلماتیک بسیار محدود است. بنابراین، نوع برخورد اوباما با ایران بسیار مهم و حیاتی است.این روزنامه صهیونیستی با اشاره به نفوذ گسترده ایران در منطقه افزوده: شاید غرب این بار به جای ضربالاجل از واژه دیگری استفاده کند اما تغییر واژهها تغییری در واقعیت که حرکت پرشتاب ایران است، نمیدهد.