صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۷  ، 
شناسه خبر : ۱۱۶۳۵

اگر تا مدتی پیش برخی کشورهای قدرتمند سعی می کردند با تظاهر وسردادن شعار انسان دوستی و برگزاری نشستهای پر هزینه و نشان دادن توجه جدی نسبت به حقون بشر از خود چهره ای مهربان و انسان دوست ارایه دهند و بدینوسیله بهترین ابزار برای مقابله با کشورهای مخالف را در اختیار داشته باشند، این اواخر با وقوع چند حادثه، این حرکات مزورانه از اعتبار افتاد و بخش اعظم جامعه جهانی متوجه شد که در پس این نقابهای به ظاهر مهربان چه گرگهای درنده ای پنهان شده اند. با آشکار شدن رسوایی زندان ابو غریب و گوانتانامو و برخی زندانهای پنهان آ مریکا درپاره ای از کشورهای اروپای شرقی و چند روز پیش افشا شدن مکان زندانی در نزدیکی صنعا پایتخت یمن که متعلق به آمریکایی هاست و مسلمانان را در آنجا زندانی می کنند، به هیچ وجه دیگر صحبت آمریکایی ها در باره حقوق بشر و موضوعاتی از این دست وجاهت و جذابیتی ندارد و از این حیث کسی وقعی برای ادعای امریکایی ها قائل نخواهد شد و بلکه بر عکس بر ملا شدن این مکان ها ی مخوف شاهدی انکار ناپذیر بر پایمال شدن حقوق انسانی هزاران انسان بیگناه است که وقیحانه توسط آمریکایی ها پایمال می شود، بدون آنکه آنها بتوانند از کمترین امکان برای دفاع از خودشان برخوردار باشند . از این حیث می توان گفت «شعار مرگ بر آمریکا»یک شعار کاملا درست جهانی علیه شیطان بزرک است.

نام:
ایمیل:
نظر: