صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۸  ، 
شناسه خبر : ۱۱۶۳۶

آمریکا و انگلیس پیش نویس قطعنامه ای را جهت تصویب به شورای امنیت سازمان ملل دادند.در این پیش نویس آمریکا و انگلیس از سازمان ملل در خواست کردند تا نقش بیشتری را برای سروسامان دادن به اوضاع در هم ریخته عراق به عهده بگیرد . با گذشت حدود پنج سال از اشغال عراق و هزینه کردن صدها میلیارد دلار و کشتار هزاران انسان بی گناه و طرح شعارهای از اساس دروغ و مفتون کننده، ارایه چنین در خواستی به شورای امنیت سازمان ملل به چه معنایی است، آیا غیر از این است که تمام این هزینه های گزاف به هدر رفته و چیزی عاید مردم آمریکا به عنوان تأمین کنندگان این هزینه ها و مردم عراق نشده و تنها این کارتلهای نفتی متعلق به دولتمردان آمریکا هستند که به سود سرشار دست پیدا کردند . آمریکایی هایی که خود سرانه و با دلگرمی از این که انگلیس در کنار آنها قرار دارد و با فریب چند کشور درجه دوم و سوم حمله جنایتکارانه خودش را علیه مردم ستمدیده عراق آغاز کرد و در این اقدام کمترین توجه و ارزشی برای سازمان ملل و کشورهای بزرگی که مخالف این اقدام خودسرانه و مستکبرانه بودند، نکرد با اعلام این درخواست علنا به شکست خود و گرفتار آمدن در «مخمصه» عراق اعتراف می کند. آمریکا و انگلیس توان حضور آرام و بی دغدغه در عراق را ندارند و به آنها ثابت شده که اوضاع به سمت وخامت بیشتر در حال پیش رفتن است، لذا همچون غریق به پناهگاه نه چندان آماده و مطمئن سازمان ملل چنگ انداخته اند.

نام:
ایمیل:
نظر: