صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۸  ، 
شناسه خبر : ۱۱۹۶۶۸

بصیرت:ابراز ذوق زدگی گروهک های افراطی از عملکرد میرحسین موسوی همچنان ادامه دارد. یک عضو گروهک موسوم به ملی - مذهبی (ائتلاف نهضت آزادی، جبهه ملی، و برخی چپ های سابق) تأکید کرد «اعتراف می کنیم آنچه مهندس موسوی تاکنون انجام داده، بسیار بیشتر از انتظار ما بود». این در حالی است که موسوی در تبلیغات 3 ماهه برای انتخابات با تظاهر به وفاداری به خط امام (ره)، پیوند با این گروهک ها را انکار و منتقدان را متهم به دروغگویی می کرد.
سعید مدنی از فعالان گروهک ملی- مذهبی در سایت راه اندازی شده از سوی ستاد رسانه ای آشوب می نویسد: «وقتی خاتمی با کناره گیری از نامزدی ریاست جمهوری، به منتقدان اطمینان داد که مهندس موسوی گزینه ای بسیار مناسب برای انتخابات است، بسیاری از جمله نگارنده با ظن و گمان بسیار این ادعای او را پذیرفتند و با نگرانی بر رفتارها و انتخاب های آقای موسوی چشم دوختند. اکنون که چند ماه پر حادثه از آن زمان تاکنون پشت سر گذاشته شده و در این مدت فرصت آن بوده تا ده ها انتخاب و رفتار مهندس موسوی ارزیابی شود، باید اعتراف کنیم آنچه موسوی انجام داده بسیار بیشتر از انتظارات بسیاری از فعالان سیاسی- اجتماعی بود، به طوری که اکنون بدون هیچ گونه شک و گمانی باید او را یکی از جدی ترین، پی گیرترین، هشیارترین و خلاق و نوآورترین مردان سیاسی معاصر دانست».
وی همچنین از موسوی به خاطر تأکید بر راه اندازی تشکیلات و شبکه سازی (پروژه فرموله و دیکته شده سازمان سیا) تمجید کرد.
در همین حال ابراهیم یزدی اعلام کرد در صورت برخورد نظام با مدعیان اصلاح طلبی، رهبری مخالفان به گروه های خارجی منتقل خواهد شد! وی به روزنامه اعتماد گفت: می توان نهضت آزادی یا اصلاح طلبان را کم سو یا حذف کرد ]اما[ خارج کردن آنها از صحنه، رهبری منتقدان را به گروه های خارجی می سپارد.
وی ادعا کرد «مخالفان خارج از نظام، اصلاح طلبان و نهضت آزادی را دریچه اطمینان می دانند. اپوزیسیون نقش متعادل کننده دارد و نمی گذارد مطالبات یک دفعه منفجر شود».
استفاده از کلماتی نظیر منتقدان، مخالفان و دریچه اطمینان صرفاً برای رد گم کنی است وگرنه گروهک مذکور و برخی مؤتلفان آن در میان طیف هایی از افراطیون مدعی اصلاح طلبی، با برپایی آشوب، بر هم زدن بازی دموکراسی و معارضه با قانون و انتخاب مردم - با چاشنی مسجدسوزی، آدم کشی و حمله به اموال عمومی و شخصی- نشان دادند از هرمحارب و براندازی، محارب تر و براندازترند. یزدی توضیح نداده که گروهکی مثل نهضت آزادی و مؤتلفان افراطی آن به خاطر کدام شباهت ها و خیانت ها، بدیل گروه های خارجی هستند!
 

برچسب اخبار
نام:
ایمیل:
نظر: