اسطوره فوتبال آرژانتین گفت با تمام توانش ازآمریکا بیزار است.
به گزارش پایگاه اینترنتی ایلاف ،دیه گو مارادونا که همراه با هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا در یک برنامه تلویزیونی هفتگی شرکت کرده بود افزود: به چاوز اعتقاد دارم من چاوزی هستم هر آنچه را چاوز و فیدل کاسترو انجام می دهند می پسندم. مارادونا درمیان تشویق صدها طرفدار چاوز که در این برنامه تلویزیونی حضور یافته بودند تاکید کرد: من از هر چیزی که از آمریکا می آید نفرت دارم من با تمام توانم از آمریکا بیزارم.