صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۸  ، 
شناسه خبر : ۱۲۴۸۹۸

بصیرت:از اجرای تمرینات تیم کبدی هرمزگان به صورت مختلط در بندرعباس جلوگیری شد.
درپی مشاهده اجرای تمرینات همزمان زنان و مردان عضو تیم کبدی هرمزگان در سالن شهید سام رمضانی بندرعباس ، رئیس هیات کبدی استان ابتدا این موضوع را تکذیب کرد و گفت : فقط یک جلسه از این تمرینات مختلط برگزار شده است .
علی خواجه پس از اصرار خبرنگار واحد مرکزی خبر براجرای تمرینات این تیم از سه ماه گذشته به صورت مختلط افزود : 25 روز است که این تمرینات به صورت مختلط برگزار می شود .
درپی تماس با اداره کل تربیت بدنی هرمزگان با مداخله حراست این اداره کل از تمرینات تیم کبدی هرمزگان به صورت مختلط جلوگیری شد .
12 ورزشکار زن و مرد در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان عضو تیم کبدی هرمزگان هستند .
7 نفر از این افراد عضو اصلی و 5 نفر ذخیره هستند
 

نام:
ایمیل:
نظر: