این خبرنگار آورده است: در حاشیه رزمایش سردار رحیم صفوی فرمانده کل سپاه، از یکی نیروهای بومی که به همراه چند برادر خود حضور داشت پرسید که چه مسئولیتی بر عهده دارد که آنقدر دستانش سیاه و پینه بسته شده است، که او هم با لحنی که نشان از کمی نارضایتی باشد جواب داد: " بیل می زنم".