درحالیکه سفر دکتر محمود احمدى نژاد به نیویورک وسلسله سخنرانیهاى وى همچنان در کانون توجهات جهانى قرار دارد وجنگ افروزان کاخ سفید وصهیونیستها آن را شکست سختى براى خود ارزیابى مى کنند یکى ازاعضاى شوراى مرکزى حزب کارگزاران در یادداشتى ضمن انتقاد شدید از سفر رئیس جمهور به نیویورک ادعا کرد احمدى نژاد براى محبوب شدن به آمریکا سفر کرده است. به گزارش عصر ایران، حسین مرعشى در سایت شخصى خود نوشت: قاعدتا سفر آقاى احمدى نژاد به سازمان ملل باید در تکمیل اقدامات آقاى لاریجانى به تشنج زدایى در روابط خارجى ایران کمک مى کرد اما تا کنون هیچ اطلاع دقیقى در این مورد در دست نیست و امیدواریم خارج از هیاهو هاى تبلیغاتى، ارزیابى دقیقى از نتایج این سفر منتشر شود تا مشخص شود که آقاى رئیس جمهور نه به عنوان یک رهبرانقلابى و بدون مسوولیت بلکه به عنوان رئیس جمهور و بالاترین مقام اجرایى کشور بیش از آنکه به فکر محبوبیت خود در داخل کشور و یا جهان اسلام باشد باید به فکر حل و فصل غائله اى باشد که در انتها باید منجر به رفع تحریم ها و باز گرداندن پرونده ایران از شوراى امنیت به آژانس باشد. این فرد بدون اشاره به این موضوع که این غائله(به تعبیروى) را چه کسى یا کسانى ایجاد کردند ونقش گروههاى هم کیش وى درپیدایش آن چه بوده است به صورت تلویحى رسانه هاى داخلى را به خاطر پوشش خبرى برنامه سفر دکتر احمدى نژاد مورد انتقاد قرار داد!