کیهانهمه ما سبزها به ساز موساد می رقصیم! (خبر ویژه)یک مارکسیست سرگردان که اکنون با ناتوی فرهنگی در عرصه فیلمسازی همکاری می کند، اعلام کرد چپ سابق مرده و دیگه نه کسی صدای آنها را می شنود و نه احترامی برایشان قائل است. وی همچنین گفت اغلب چپ های سابق اکنون دموکرات شده اند و دیگر افراطی نیستند.رضا علامه زاده این اظهار توبه از مارکسیسم را در گفت وگو با ارگان رسمی سازمان سیا عنوان کرد. وی به رادیو فردا گفت: جنبش چپ و سازمان هایی مثل چریک های فدایی خلق سال 57 از حیثیتی برخوردار بود که متأسفانه در اثر اشتباه رهبران این جریان ها و مواضع اشتباهی که گرفتند ذره ذره از بین رفت. امروز ما جنبش چپی که مردم برایش ارزش قائل باشند به آن معنا نداریم. امروز از چپ همان معنایی را دارند که گرایش های مردم گرایانه، چپ دموکرات و سوسیالیست هایی که به دموکراسی باور دارند، حقوق بشر را باور دارند. این گروه چپ که من خودم را متعلق به آن می دانم، الان همه شان به این قضیه رسیده اند که دموکراسی طلبی امروز به عنوان اصل مطرح است. چپ به معنای افراطی و چپی که مسائل این 30 سال را ندیده و انگار خواب بوده، کسی صدایش را نمی شنود و آنهایی هم که می شنوند احترامی برایشان قائل نیستند.وی البته درباره پز ضد امپریالیستی و عدالت خواهانه که امروز جای خود را به خدمتگزاری جبهه استکبار و سرمایه سالاری داده، توضیحی نداد، اما ضمن حمایت از برخی چپ های شبه مسلمان که آنها هم تصادفاً در مقابل آمریکا و سرمایه داری جهانی سر تسلیم فرود آورده اند گفت: چهره های شاخص جنبش سبز و صدای مذهبیون داخل حکومت، اکنون با حکومت مذهبی به مخالفت برخاسته اند.وی جنبش سبز را نقطه مقابل انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: در انقلاب 57 صدای گروه های مختلف ذره ذره با شعار «همه با هم» خمینی و قدرتی که او به عنوان رهبر بلامنازع پیدا کرد، یک صدایی شد اما الان چند صدایی است و حتی چهره های شاخص جنبش سبز به مخالفت با حکومت مذهبی برخاسته اند.اظهارات این مهره ناتوی فرهنگی را باید چنین اصلاح کرد که در فتنه سبز تک صدایی حاکم است و آن صدای دیکته شده از سوی مثلث استکبار (آمریکا) صهیونیسم و انگلیس است، که همزمان از حلقوم چپ های شبه اسلامی، چپ های لائیک و مارکسیست، گروهک های تروریستی و سلطنت طلب، لیبرال ها و بهایی ها و ماسون ها شنیده می شود و همه به ساز جبهه استکبار می نوازند و می رقصند. مثل کتک خوردن جیب بر! (خبر ویژه)«دعوت از هواداران برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن و استفاده از نمادهای سبز، کار نفوذی های وزارت اطلاعات در سایت های جنبش سبز و اطرافیان رهبران جنبش است.»!توصیه ها و دستورالعمل های متفاوتی که سایت های وابسته به فتنه سبز و رسانه های ماهواره ای و رادیوهای بیگانه برای شرکت آشوبگران در راهپیمایی 22بهمن صادر می کنند به موج گسترده ای از تردید و سردرگمی در میان آنها تبدیل شده است به طوری که بخش قابل توجهی از مطالب این سایت ها به تلاش برای رفع تردید و تشویق آنان به حضور در راهپیمایی 22 بهمن اختصاص یافته است.این عده از هواداران معتقدند دعوت از آنها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ترفند نفوذی های وزارت اطلاعات است که قصد دارد هواداران را به محض بیرون آوردن نوارهای سبز رنگ شناسایی و دستگیر کند و یا از طریق فیلم و عکس به تعقیب بعدی افراد شناسایی شده بپردازد. آنها آزادی مشروط برخی از عوامل آشوب را نیز در همین راستا ارزیابی کرده و از آنها با عنوان عوامل خریداری شده توسط وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه یاد می کنند! و بیانیه های دعوت به راهپیمایی از سوی کروبی و موسوی و مجمع روحانیون مبارز و حزب مشارکت و... را نتیجه القای مستقیم یا غیرمستقیم همین افراد به گروههای مزبور می دانند!از سوی دیگر برخی از همین افراد با اشاره به راهپیمایی 9 دی حدس می زنند جمعیت 22 بهمن خیلی بیشتر از آن روز خواهد بود و معتقدند با توجه به خشم و کینه ای که حاکمیت به خاطر ماجرای روز عاشورا در مردم ایجاد کرده است، مردم به محض مشاهده نشانه ای که از وابستگی افراد به جنبش سبز- همان فتنه سبز- حکایت کند، به شدت با آنان برخورد کرده و احتمال زنده ماندن آنها بسیار اندک است! این عده می گویند، مردم باانگیزه دفاع از امام حسین(ع) و امام زمان(عج) به آنها حمله خواهند کرد و برای این حرکت خود ثواب فراوانی هم قائل هستند بنابراین هیچ پلیسی نمی تواند مانع آنها شود. یکی از همین افراد به سایت جرس- وابسته به مهاجرانی، سروش، عبدالعلی بازرگان، کدیور و اکبر گنجی - گفته است: همانطور که قاچاقی از ایران خارج شدید، حالا هم اگر حضور در 22بهمن را ضروری می دانید چرا از همان طریق قاچاق برای شرکت در راهپیمایی و حمایت از جنبش سبز به ایران نمی آئید؟!شخصی با امضای «الف- شیرازی» به سایت «بالاترین» که مدیریت آن را منوشه امیر- منوچهر ساچمه چی تهرانی و مسئول بخش فارسی رادیو اسرائیل- برعهده دارد، گفته است، کتک خوردن از جمعیت خشمگین در روز 22بهمن از نگاه عامه مردم افتخار محسوب نمی شود، بلکه مانند آن است که مردم یک «جیب بر» را به باد کتک گرفته و قصد لت و پار کردن او را داشته باشند!رو کم کنی دکتر متکی از دیپلمات های غربی در مونیخ (خبر ویژه)روزنامه آلمانی دی سایت از موضع ضعف دیپلمات های غربی در مقابل مواضع مقتدرانه وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ انتقاد کرد.نویسنده دی سایت در مطلبی با عنوان ایران غرب را بازی می دهد، نوشت: رابطه بین ایران و غرب این گونه شده که غرب می پرسد اما جمهوری اسلامی پاسخ نمی دهد. متکی به جای اینکه در کنفرانس امنیتی مونیخ پیشنهاد هسته ای جدید در زمینه خروج اورانیوم های غنی شده از ایران عرضه کند، دیپلمات ها را بازی داد. او درباره سوال وزیر خارجه سوئد که می پرسید چرا شما به خواسته شورای امنیت درباره توقف غنی سازی عمل نمی کنید، گفت: دوست عزیز، من 26 سال است که دیپلمات هستم و همیشه رک و صریح حرف زدم. ایران هم مثل کشورهای دیگر حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را دارد. اما شما چه اقدامی کرده اید که سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی را نابود کنید.گزارشگر روزنامه آلمانی با ارائه گزارش مفصلی از گفت وگوی وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران با دیپلمات های غربی می نویسد: اگر کسی در آن نیمه شب به گفت وگوی مذکور در سالن هتل گوش می داد فقط می توانست برای سیاستمدارانی که از سال ها پیش مجبورند با کسی مانند متکی مذاکره کنند، ابراز همدردی کند(!)دی سایت همچنین درباره بحث موضوع دموکراسی و حقوق بشر نیز نوشت: متکی گفت اروپا با دموکراسی مشکل دارد نه ما. در برخی کشورهای اروپایی تنها 25 درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند در حالی که در جمهوری اسلامی 85 درصد در انتخابات شرکت کردند. اما اینکه می گویید کسانی اعدام شدند، آنها اپوزیسیون نبودند، بلکه جنایتکارند. آیا شما در کشور خود کسانی را که دست به خشونت می زنند، تحمل می کنید؟ هر کس قانون را زیر پا می گذارد باید پاسخگو باشد.گزارشگر روزنامه آلمانی اشاره ای به این حقیقت نکرد که مواضع غرب در زمینه های هسته ای، حقوق بشر و دموکراسی کاملاً متناقض و دوگانه است و به عنوان مثال از رژیمی اشغالگر و نامشروع در منطقه (اسرائیل) حمایت می کند که دارای بمب اتمی است، بارها مرتکب کشتار جمعی و نسل کشی شده، در این نسل کشی از انواع سلاح های ممنوعه نظیر بمب های اورانیومی و فسفری استفاده کرده، به انواع جنایت ها از ترور گرفته تا قاچاق انسان و فروش غیرقانونی اعضا دست می زند.همچنین طرف های مذاکره کننده غربی طی 7 سال گذشته -مانند سه دهه اخیر- مدام تعهدات و وعده های خود را نقض کرده و کوشیده اند با فریبکاری و نیرنگ، حقوق مشروع ملت ایران را زیرپا بگذارند.جنبش مشتی ممدلی ... تمام اتوماتیک، بی صندلی (خبر ویژه)مهدی کروبی درباره دعوت از ضدانقلاب برای اختلال در راهپیمایی ملی 22بهمن گفت: ما به شرکت در راهپیمایی رسمی سالگرد انقلاب فرا می خوانیم اما دیگر تصمیم نمی گیریم که راهپیمایان چه رویکردی داشته باشند و چه بکنند.نامزد ناکام انتخابات که با مجله صهیونیستی اشپیگل مصاحبه می کرد، درباره فحاشی آشوبگران علیه برخی شخصیت های نظام هم از خود سلب مسئولیت کرد و گفت: در هنگام تظاهرات گسترده مردمی با عقاید مختلف گرد هم می آیند، برخی درست و برخی هم انحرافی و غلط. بعضی مثل خود من دولت را به رسمیت نمی شناسیم اما ما در مورد شعارهای ضدنظام و شعارهایی که بهانه ای برای حمله به دست حکومت بدهد، احتیاط می کنیم(!)وی توضیح نداد که چرا شعارهای انحرافی و غلط و ضدانقلابی در اجتماعات منسوب به وی و موسوی سر داده می شود و آیا می شود دعوت کننده تجمعات مذکور- با تاکید بر مخالف خوانی و قانون شکنی- بود اما از زیر بار مسئولیت نتایج و عواقب آن شانه خالی کرد؟!کروبی در عین حال گفت: من و او در قالب شغل ها و مسئولیت های مختلف خدمت کرده ایم. اما موسوی سازمانی در پشت خود ندارد، من یک حزب سیاسی دارم. جنبش هم متشکل از طیف های مختلف، به طور مستقل عمل می کرد.از من بپرس! موسوی جاده صاف کنه (خبر ویژه)پادوی رسانه ای سیا و موساد از عناصر ضدانقلاب خواست با موسوی همراهی کنند و در رسیدن به نظام ضداسلامی عجله نکنند. علیرضا نوری زاده در گفت وگو با رسانه گروهک تروریستی پژاک اظهار داشت: موسوی جاده صاف کن است و راه را برای تغییر رژیم به یک نظام لائیک فراهم می کند.وی افزود: مصاحبه اخیر موسوی بسیار امیدوارکننده بود و حرکت وی شبیه حرکت مخالفان در کشور گرجستان است. نوری زاده همچنین خطاب به عناصر ضدانقلاب گفت: در راه رسیدن به یک نظام غیردینی و سکولار شتاب نکنید، یک شبه نمی توان به چنین نظامی رسید.وی به ضد انقلاب اطمینان داد: موسوی قانون اساسی را قبول ندارد و جاده صاف کنی برای رسیدن به یک نظام سکولار است.این پادوی سیا و موساد پیش از این هم با اشاره به اظهارات موسوی در زمینه متهم کردن نظام اسلامی به دیکتاتوری و استبداد و تصریح کرده بود: موسوی و جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا که حکومت ایران را نامشروع توصیف کرد، به یک نقطه مشترک رسیده اند.گفتنی است نوری زاده از روزنامه نگاران سلطنت طلب روزگار دیکتاتوری پهلوی است که با لانه جاسوسی آمریکا و همچنین برخی عناصر صهیونیست در ارتباط بود. وی پس از انقلاب از طریق حزب خلق مسلمان تلاش کرد خود را به سیدکاظم شریعتمداری و هسته کودتا نزدیک کند. وی حتی در محافل ضدانقلاب مقیم انگلیس هم به مزدوری افراطی چند جانبه معروف است.مردم لبنان بر خلاف عبری ها جمهوری اسلامی را شکست ناپذیر می دانند (خبر ویژه)بیانیه چند تن از روزنامه نگاران و سیاستمداران وابسته به جریان 14 مارس لبنان و حمایت از جریان فتنه و آشوب در ایران با استقبال شبکه رسانه ای دولتی انگلیس مواجه شد.مهرداد فرهمند همکار فراری روزنامه زنجیره ای جامعه که اکنون با شبکه بی بی سی همکاری می کند، بیانیه افراد وابسته به جریان آمریکایی- صهیونیستی را نخستین همبستگی عربی با جنبش سبز در ایران توصیف کرد. فرهمند به همراه تیمی از روزنامه نگاران زنجیره ای فراری در بیروت اقامت دارد.گزارشگر بی بی سی با وجود آب و تاب دادن به تنها بیانیه عربی- بخوانید عبری و صهیونیستی- صادره به نفع جریان آشوب طلب اذعان کرد: با وجود بیانیه اخیر، بسیاری از چهره های فرهنگی و سیاسی لبنان و همچنین توده های مردم لبنان، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را فراتر از آن می دانند که جنبش سبز بتواند خدشه ای به آن وارد کند.بی بی سی اضافه می کند: جمهوری اسلامی ایران طی سالها، اعتباری برای خود میان بخش مهمی از جمعیت لبنان کسب کرده که باعث می شود اظهارنظرها و موضعگیریهای آیت الله خامنه ای و محمود احمدی نژاد برای آنها باورکردنی تر و پذیرفتنی تر باشد، تبلیغات ایران در مورد دستاوردهای اتمی و نظامی و همچنین موضعگیریهای بی پروای محمود احمدی نژاد علیه آمریکا و اسرائیل نقش مهمی در فراهم آوردن این اعتبار ایفا کرده است. از این دید جریان سبز در مقابل اقتدار نظام حاکم در ایران، محکوم به شکست است. بین روزنامه های اصلی لبنان، تنها روزنامه های المستقبل و النهار که آشکارا موضع مخالف ایران و حزب الله دارند بیانیه اخیر را چاپ کردند.همکار زنجیره ای بی بی سی همچنین اذعان کرد موضع گیری علیه جمهوری اسلامی می تواند به طرد و انزوا در داخل لبنان منجر شود یا اینکه فرد به جریان مورد حمایت غرب پناه ببرد.گفتنی است مردم کشورهای مسلمان منطقه اعم از سنی و شیعه، به جمهوری اسلامی به عنوان نماد احیا و اقتدار دوباره اسلام می نگرند و به درستی جریان همسو با آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی را خائن و مزدور تلقی می کنند.جریان 14 مارس در لبنان مشخصاً از سوی رژیم سعودی تغذیه مالی می شود و مدیریت آن عملاً بر عهده سفارت آمریکا و برخی عناصر سیاسی آلوده و مرتبط با رژیم صهیونیستی استایراندیگه چه خبر؟ عضو مستعفی مشارکت: به سخنانم در دادگاه باور دارم ■ خبر اول این که سعید شریعتی عضو مستعفی شورای مرکزی حزب مشارکت با تأکید بر اینکه «به سخنانم در دادگاه پس از انتخابات باور دارم» گفته: برخی تصور میکنند که اظهارات من در دادگاه سوم شهریور به دلیل سپری کردن دوران بازداشت و زندان بوده، درحالی که بعد از آزادی نیز به تمام آن اظهارات به عنوان تنها راهکار برون رفت، اعتقاد و باور دارم. وی با بیان اینکه برخی از افراد اظهارات دادگاه سوم شهریور مرا اعترافات و برخی هم تاکتیک سیاسی برای خروج از موقعیت دستگیری مینامیدند، افزوده: اما امروز پس از گذشت 5 ماه از آن زمان همچنان اعتقاد دارم که تنها راه برون رفت اصلاحطلبان از وضعیت فعلی بازگشت به همان نکات مهم در اظهارات دادگاه من است. اعتماد ملیها با بیانیه حزبشان مخالفت کردند ■ خبر دیگر این که در پی انتشار بیانیه اخیر حزب اعتماد ملی مبنی بر برگزاری یک رفراندوم مجدد، برخی از اعضای شورای مرکزی این حزب با اعلام اینکه بیانیه اخیر حزب اعتماد ملی مختص به تندروهای این حزب است، تصریح کردهاند: معتدلین حزب اعتماد ملی خواستار برگزاری مجدد همهپرسی نیستند، چرا که مردم در 9 دی ماه با حضور گسترده خود تمکین به قانون اساسی و سخنان مقام معظم رهبری را به معنای واقعی کلمه به نمایش گذاشتند. در این خصوص محمد رئوف قادری با بیان اینکه برگزاری مجدد همه پرسی چیزی جز سوء استفاده سایتهای ضد انقلابی و سلطنتنشینها را در بر ندارد، گفته که رسانههای ضدانقلابی و بیگانه و همچنین افکارهای تند برخی عناصر از جریان اصلاح طلبی سعی دارند با مطرح کردن رفراندوم مجدد افکار عمومی را منحرف سازند.کامران احمدیان، عضو دیگر شورای مرکزی حزب اعتماد ملی هم با بیان اینکه انتشار چنین بیانیههایی مختص به تندروهای حزب اعتماد ملی است، اظهار داشته که با برگزاری رفراندوم 9 دیماه که در دفاع از کیان نظام و انقلاب و رهبری بود دیگر نیازی به همه پرسی مجدد نیست. دستگیری سرشاخههای اعزام آشوبگران به تهران ■ شنیدیم که دو نفر از سران جریان موسوم به سبز در یکی از شهرستانهای اصفهان که مشغول جمعآوری نیروی آشوبگر برای اعزام به تهران در روز 22 بهمن بودند، دستگیر شدند.این دو نفر که دهها نفر از افراد سابقهدار این شهر را با وعدههای مالی برای اعزام به تهران و آشوبگری در روز 22 بهمن استخدام کرده بودند به هر فرد علی الحساب مبلغ یک میلیون ریال داده بودند و و عده کرده بودند در صورت موفقیت برنامه به هر نفر مبالغ بیشتری خواهند پرداخت. بیانیه «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» اشتباهی منتشر شد ■ با خبر شدیم که در حالی که انتشار بیانیه تأمل برانگیز از سوی «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات»، با واکنش منفی احزاب اصلاح طلب و عدم اطلاع این افراد از انتشار چنین بیانیهای روبهرو شد، یکی از امضاکنندگان این بیانیه، انتشار آن را «یک اشتباه» دانسته است. محمد سلامتی، دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب بیانیه منتشر شده از سوی «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» را پیشنویس یک بیانیه دیگر خواند که اشتباهاً منتشر شده است. پیش از این، تعدادی از احزاب اصلاحطلب که نامشان به عنوان امضاکنندگان بیانیه «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» آورده شده است، درباره این بیانیه اظهار بیاطلاعی و مفاد آن را تقبیح کرده بودند. گفتنی است در بیانیه «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» هیچ اشارهای به اهمیت و جایگاه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ضداستکباری بودن آن نشده است و از هواداران آقای موسوی خواسته شده است که با نمادهای سبز رنگ در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.در همین حال حجتالاسلام محمد زارع فومنی عضو شورای سیاستگذاری حزب همبستگی ضمن رد بیانیه ائتلاف جبهه اصلاحطلبان و ساختارشکنانه دانستن آن گفته: بنده از امضای این بیانیه بیخبرم و معتقدم این بیانیه از سوی افراطیون تنظیم شده است. حمله رسانهای بیبیسی به دستاوردهای دانشمندان ایرانی ■ خبر رسیده که انتشار اخبار دستاوردهای علمی ایران در زمینههای مختلف، از جمله در زمینههای تکنولوژی فضایی شبکه انگلیسی بیبیسی را به واکنش واداشته است. شبکه تلویزیونی بیبیسی فارسی، در یک نظرسنجی که در سایت رسمی خود منتشر کرده از مخاطبان خود خواسته درباره این سؤال که «آیا خودکفایی در دنیای امروز معنا دارد؟» اظهارنظر کنند. بیبیسی تلویحاً، خودکفایی ایران در زمینههای علمی را تقبیح کرد و بدون اشاره تلاش کشورهای غربی برای منحصر ساختن علوم و استفاده آنها در جهت منافع خود، در حاشیه این نظرسنجی نوشته «به جای انجام کل کار یا به اصطلاح خودکفایی، باید در تعامل با دنیای اطراف از توانمندیهای دیگران استفاده کرد». بنیصدر هم برای حامیان موسوی نسخه پیچید ■ دست آخر این که ابوالحسن بنیصدر از حامیان فرقه سبز خواسته در22بهمن به خیابانها آمده و شعارهایی نظیر «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» سر دهند.وی که پس از انتخابات چندین بار از فرقه موسوم به سبز و رهبران آن حمایت کرده، به بهانه راهپیمایی 22 بهمن، شعار «حاکمیت مردم آری! ولایت فقیه نه» را به اخلالگران روز 22 بهمن پیشنهاد داده است.اولین رئیسجمهور ایران که اوایل انقلاب علیه امام خمینی(ره) و یارانش با گروهک تروریستی منافقین متحد شده بود، در جملاتی احساسی خطاب به اعضای فرقه سبز گفته: «در روز 22 بهمن بیرون بیایید و نیرنگهای دشمن را نقش بر آب کنید و جهان را از اراده و عزم خویش آگاه کنید»!جمهوری اسلامیجهت اطلاع ***شبکه « العربیه » دیروز از تحویل یکی از تروریست های گروهک جنایتکار و تروریست ریگی توسط مقامات پاکستانی به مقامات امنیتی ایران خبر داد. به گزارش خبرنگار « تابناک » منابع رسانه ای در امارات با تایید این خبر می گویند : تحویل یکی از تروریست های دانه درشت گروهک ریگی پاسخ به فشارهای سیاسی و دیپلماتیک ایران به اسلام آباد است که مورد رضایت عربستان سعودی به عنوان حامی اصلی این گروهک نیست . تابناک می افزاید : بیش از پانزده روز پیش و در حاشیه سفر وزیر امورخارجه ایران به پاکستان این تروریست تحویل مقامات امنیتی ایران شده است . ***سارا پیلن فرماندار سابق آلاسکا و نامزد معاونت جان مک کین رقیب انتخاباتی جمهوریخواه باراک اوباما در انتخابات 1387 در سخنانی در شبکه فاکس نیوز بدون اینکه به اوباما توصیه ای درباره جنگ با ایران بکند گفت جنگ با ایران می تواند برگ برنده اوباما برای انتخاب شدن در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 1399 باشد . به گزارش عصر ایران پیلن که با بستن قراردادی با شبکه فاکس نیوز یکی از تحلیلگران سیاسی این شبکه محافظه کار آمریکایی است در برنامه « کریس والاس » (یکی از مجریان مشهور این شبکه ) و در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره دورنمای انتخاب اوباما در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا و اینکه پیروزی یا شکست اوباما به چه فاکتورهایی مرتبط است گفت : « عوامل مختلفی (در انتخاب مجدد اوباما) دخیل اند. بستگی به این دارد که او می تواند به خوبی از « کارت جنگ » در3 سال آینده استفاده کند یا نه اگر او در سه سال آینده تصمیم به جنگ با ایران بگیرد و با اینکه حمایت بیشتر و قاطعی از اسراییل نشان دهد می تواند در انتخاب او در سه سال آینده تاثیرگذار باشد چرا که من معتقدم اگر انتخابات همین امروز برگزار شود اوباما شکست خواهد خورد. » به نظر می رسد جمهوریخواهان آمریکا هنوز از رسوائی هائی که در عراق و افغانستان به بار آورده اند درس لازم را نگرفته اند و ایران را نیز هنوز نشناخته اند. ***رسانه های اروپائی از رسوائی جدید کلیسای کاتولیک آلمان خبر می دهند. به گزارش بی بی سی افشای سواستفاده جنسی از دانش آموزان مدارس وابسته به کلیسای کاتولیک که از یک مدرسه فرقه یسوعی در برلین شروع شد پیوسته دامنه وسیع تری پیدا می کند. اورسولا راو وکیلی که از سوی کلیسا (فرقه یسوعی ) برای رسیدگی به رسوایی در دبیرستان « کالج کانیسیوس » مامور شده است به روزنامه « مورگن پست » چاپ برلین گفته است : « اول گمان می رفت که تنها 22 دانش آموز قربانی هستند اما حالا بیش از 30 نفر از سواستفاده جنسی در زمان تحصیل در این دبیرستان شکایت کرده اند. » به گفته خانم راو هر روز عده بیشتری با نامه و ای میل از موارد سواستفاده جنسی در مدارس وابسته به کلیسای کاتولیک گزارش می دهند . به نوشته اشپیگل از سال 1375 تاکنون 94 کشیش حرفه ای یا داوطلب مظنون به سواستفاده جنسی از کودکان بودند اما فقط 30 نفر از آنان محاکمه شده اند . ***منابع خبری خبر از دستگیری فوتبالیست یکی از تیم های معروف تهران به جرم مسائل اخلاقی می دهند. به گزارش جهان این فوتبالیست که در یکی از تیم های معروف و پولدار پایتخت توپ زنی می کند درحالی که در حوالی کن تهران در وضعیتی زننده با یک دختر به سر می برد توسط ماموران دستگیر شد. مسئولان باشگاه پس از اطلاع از این ماجرا با رایزنی های بسیار بالاخره موفق به آزادی وی شده و او را به تیم باز می گردانند! مشکل طی کردن ره صد ساله با قراردادهای یک شبه توسط اکثریت فوتبالیست ها سبب ساز مفاسد و معضلات بسیاری شده که مسائل اخلاقی و خارج از شئونات یکی از این معضلات می باشد. قدساخبار ویژه گستاخی جدید رسانه کویتی تابناک - در جدیدترین اقدام ضد ایرانی کویتی ها، روزنامه «السیاسه»، چاپ کویت با بی شرمی تمام در مقاله ای با نام «منطق طهران الصدامی» - منطق صدامی تهران - با اشاره به پیشرفت جدید ایران در علوم هسته ای و فناوریهای لیزری، به آنچه وی نقش مخرب! ایران در منطقه خواند، اشاره کرد. دست بندسبز به دست سربازان آمریکایی جهان - برخی از سربازان آمریکایی در عراق دستبندهای سبز به دست دارند که بر روی آن نوشته شده است: free iran .بر اساس این خبر مسافرین و زائران عتبات عالیات در مرز مهران با سربازان آمریکایی مواجه شدند که به دستان خود این دستبندهای سبز را بسته اند. آغوش باز سعودیها برای تروریستهای ضد ایرانی وطن- پوشش رسانه ای بیانیه ها و اظهارات مسعود رجوی سرکرده مفقودالاثر و فراری تروریستهای منافقین ازسوی رسانه ها و سایتهای سعودی از نکات قابل تأملی است که بار دیگر اذهان را متوجه ارتباط این کشور با بدنام ترین و خطرناکترین سازمانهای تروریستی جهان می کند.عربستان بعد از حمایت علنی رسانه ای از جندا... در العربیه، اکنون اظهارات مسعود رجوی را بر روی سایت یکی از دانشگاههای معروف خود به نمایش گذاشته است. تحویل عضو دانه درشت گروهک ریگی تابناک - شبکه العربیه از تحویل یکی از تروریستهای گروهک جنایتکار و تروریست ریگی توسط مقامهای پاکستانی به مقامهای امنیتی ایران خبر داد. تجمع اعتراضی دانشجویان در دانشگاه تهران ایسنا - جمعی از دانشجویان پردیس ابوریحان دانشگاه تهران صبح روز دوشنبه در اعتراض به برخی مشکلات صنفی مانند لزوم پرداخت نقدی اجاره بهای خوابگاه و تعطیلی سلف غذاخوری دانشجویان، در مقابل ساختمان مدیریت پردیس تجمع کردند. شرط آیة ا... مهدوی کنی برای ملاقات با کروبی جهان - آیة ا... مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت اعلام کرده است ملاقات با کروبی را در صورتی خواهد پذیرفت که وی از فتنه جویان و عوامل اهانتهای اخیر اعلام برائت کند. واکنش به بیانیه حزب اعتماد ملی رجا نیوز - در پی انتشار بیانیه اخیر حزب اعتماد ملی مبنی بر برگزاری یک رفراندوم مجدد، اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اعلام کردند: بیانیه اخیر حزب اعتماد ملی مختص به تندروهای این حزب است و معتدلین حزب اعتماد ملی خواستار همه پرسی نیستند. توبیخ به خاطر حرکات موزون جهان - بی دقتی عوامل پخش سریال «در چشم باد» انتقاد شدید ضرغامی را سبب شد.در آخرین قسمت این سریال در صحنه هایی از آن نشان داده شد که اکبر عبدی به انجام حرکات موزون مشغول است. اما انجام حرکات موزون به دلیل قرار گرفتن در شامگاه اربعین حسینی مورد اعتراض مسؤولان صدا و سیما قرار گرفت و رئیس صدا و سیما در تازه ترین جلسه مدیران سازمان، بشدت از این بی دقتی ناظرین پخش و عوامل شبکه یک اظهار نارضایتی کرده و آنان را توبیخ کرده است. حضور عناصری با سابقه اطلاعاتی در حوادث عاشورا رجانیوز - حجة الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در گردهمایی مشترک امنیت آفرینان فجر تهران، از حضور عناصری با سابقه اطلاعاتی و نظامی در جریان فتنه و ایفای نقش آنها در وقایع پس از انتخابات و حرمت شکنی عاشورا خبر داد. نهاوندیان:از ممنوع الخروجها اطلاعی ندارم مهر- محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه اطلاعی از لیست فعالان اقتصادی که به دلیل مطالبات معوق بانکی ممنوع الخروج شده اند، ندارد ابراز امیدواری کرد استفاده از چنین ابزارهایی دیگر در کشور باب نشود. جمع آوری اخبار از سوی منافقین در پوشش یک سایت جوان آنلاین - عناصر وابسته به گروهک تروریستی منافقین برای جمع آوری و کسب اطلاعات و اخبار با فعال نمودن یک سایت اینترنتی به فراخوان جهت همکاری اقدام کرده اند. توصیه قالیباف به معترضان انتخابات ایلنا - قالیباف شهردار تهران دیروز در یک سخنرانی در قم به آنهایی که معترض به انتخابات هستند، گفت: اگر اشکالی هست،آیا راهش این است که آن را در کف خیابان حل کنیم؟ نباید کاری کنیم که دشمن خوشحال شود و من هم که مسؤول هستم وظیفه دارم کارم را درست انجام دهم تا مردم را به آینده انقلاب امیدوار کنم نه آنکه یک سال کار کشور را تعطیل کنم. صفار: در جنبش سبز، نماز شب خوان هم داریم ایسنا - محمد حسین صفارهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی به جنبش سبز اشاره کرد و گفت: ما در جنبش سبز از وفادارترین افراد به جمهوری اسلامی تا کسانی که با جمهوری اسلامی خداحافظی کرده اند، داریم. وی گفت: ما در یک طرف جنبش سبز بهایی ضد اسلام، سلطنت طلب، منافق، همجنس باز و رقاصه های فراری و در طرف دیگر جنبش سبز نماز شب خوان و وفادار به امام خمینی(ره) نیز داریم و این 14 - 13 میلیون به همین دلیل حساب خود را جدا کردند. کتاب سال هم سیاسی شد؟ آینده- با وجود آنکه کتاب «اطلس شیعه» به عنوان کتاب سال در حوزه تاریخ در بیست و هفتمین مراسم جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی اعلام شده بود، درست یک ساعت پیش از برگزاری مراسم اعلام شد: لوح این کتاب از سوی ریاست جمهوری امضا نشده است! گویا یکی از مسؤولان خانه کتاب، ضمن اشاره به این تصمیم، به مؤلف اطلاع داده این مطلب را تشریفات ریاست جمهوری به آنان اطلاع داده و ناراحتی برخی از مسؤولان وزارت ارشاد را نیز در پی داشته است. این در حالی است که حجة الاسلام رسول جعفریان، نویسنده این کتاب با تحریر بیش از یکصد کتاب، از فعالترین پژوهشگران حوزه تاریخ اسلام به شمار می رود.