قدساخبار ویژه امکان ندارد همسرم با احمدی نژاد سازش کند آریا- همسر کروبی در گفتگو با یک سایت نزدیک به اصلاح طلبان در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اینکه کروبی در مذاکرات احتمالی با محمود احمدی نژاد سازش کند، گفت: ما 47 سال است با هم زندگی می کنیم و می دانم که چنین چیزی امکان ندارد رخ بدهد. اعطای جایزه به فیلم ندا پرچم- رسانه های غربی باز هم فیلم دست ساز صحنه مرگ آقا سلطان را به عنوان بهترین فیلم خبری سال انتخاب کردند.این اولین بار است فردی که برنده جایزه جورج پولک می شود، فردی گمنام است. بازگشت علیرضا بهشتی به دانشگاه مهر - فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس پس از آزادی سید علیرضا بهشتی گفت: دکتر بهشتی فعالیت آموزشی خود را در دانشگاه تربیت مدرس مانند قبل ادامه می دهد. پیشنهاد سفارت ایتالیا جوان آنلاین - یک منبع آگاه گفت: سفارت ایتالیا در تهران تماسهایی را با برخی چهره های سیاسی و گروههای رادیکال دانشجویی که برخی از اعضایشان در جریان حوادث اخیر دستگیر شده اند، برقرار و آمادگی خود را برای اعطای پناهندگی سیاسی به آنها اعلام کرده است. روباتهای جاسوس درمرز ایران جوان آنلاین - رژیم صهیونیستی با به کارگرفتن یک سری روباتهای غیر متعارف دریایی به جاسوسی در نزدیکی آبهای سرزمینی ایران اقدام کرده است. عقیده شیخ الازهر درباره وهابیت پرچم - محمد سید طنطاوی شیخ دانشگاه الازهر مصر با رد وهابیت گفت : مذهبی به نام وهابیت نمی شناسم . جواب رد اسکی باز زن ایران به CBB خبر آنلاین - مرجان کلهر پرچمدار زن ایرانی حاضر در بیست و یکمین دوره بازیهای المپیک زمستانی ونکوور 2010 از گفتگو با شبکه BBC خودداری کرد. بازجویی اطلاعاتی از زائران ایرانی پرچم - برخی از زائران ایرانی عتبات عالیات پس از بازگشت از عراق گفته اند که از سوی مأموران اطلاعاتی عراقی و آمریکایی مورد بازجویی و تخلیه اطلاعاتی قرار گرفته اند.این افراد گفته اند که از آنها عکسبرداری، اسکن، انگشت نگاری و بازرسیهای ویژه شده و با پرسشهای خاصی درباره گروههای سیاسی در ایران ، مباحث هسته ای و حتی اینکه در انتخابات اخیر به چه کسی رأی داده اند، روبرو شده اند. حمله سبزها به یکدیگر شبکه ایران - سایت ضد انقلابی «بالاترین» که محفلی برای تبادل دیدگاه اعضای فرقه سبز شناخته می شود، سایت جرس را «اسب تروای» جمهوری اسلامی نامید. ایرنا و کسر بودجه 6 میلیارد تومانی پارسینه - پس از انتصاب علی اکبر جوانفکر به عنوان مدیرعامل ایرنا، وی دستور بررسی حسابهای مالی این خبرگزاری را داد که پس از بررسیها مشخص شد خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در دوماه آخر سال 1388 با حدود 6 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است. فرمانده آمریکایی: این دو نفر مهره تهران اند! عصر ایران - ژنرال ری اودیرنو فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق ادعا کرد که احمد چلبی و علی فیصل اللامی دو سیاستمدار عراقی با درخواست ایران در تلاشند، از حضور بعثی ها در انتخابات پارلمانی عراق جلوگیری کنند. ایران هراسی، این بار برای اروپا تابناک - آموس گلیعاد، رئیس اداره سیاسی و امنیتی ستاد ارتش صهیونیستی گفت: اروپایی ها بدانند برد موشکهای ایران به آن سوی اروپا هم می رسد و آن زمان که ایران به بمب اتم دست پیدا کند، چه کسی خواهد توانست که تهران را کنترل کند. عکس خاتمی روی پرچم ایران پرچم- به تازگی پرچم های سه رنگ ایران که در ابعاد کوچک چاپ و منتشر شده، به جای آرم ا...، عکس سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران حک شده است.برخی از عوامل این اقدامها شناسایی و دستگیر شده اند. تکذیبیه فرزند شهید رجایی ایلنا- پس از تکذیب دیدار فرزند شهید مفتح درخصوص دیدار با آیة ا... صادق لاریجانی، رئیس دستگاه قضا، فرزند شهید رجایی نیز حضور در این دیدار را تکذیب کرد. انفجار در ساختمان بانک مرکزی فارس- به دلیل مشکل در سیستم اطفای حریق بانک مرکزی در تهران این ساختمان دیروز دچار حادثه شد. به گفته معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، علت اولیه این انفجار شاید انفجار دو کپسول آتش نشانی باشد. خشم بهائیان از یک مجموعه تلویزیونی پرچم- اعضای فرقه ضاله بهائیت در بیانیه ای در سایت ضدانقلابی رادیو زمانه، مجموعه تلویزیونی «سالهای مشروطه» را به باد انتقاد گرفتند. کیهانرد پای تروریست ها در خانه تیمی از هم پاشیده لندن (خبر ویژه)محافل خبری از به هم خوردن روابط حلقه 5 نفره «اتاق فکر» جنبش سبز در خارج از کشور و ایجاد اتاق فکر دیگری در لندن خبر می دهند.به دنبال بیانیه شماره 17 میرحسین موسوی پس از حوادث روز عاشورا - که در آن از حرمت شکنان به عنوان مردم خداجو یاد شده بود- گروه پنج نفره ای متشکل از مهاجرانی، کدیور، عبدالعلی بازرگان، سروش و اکبر گاف بیانیه ای منتشر کرده و ضمن استقبال از بیانیه موسوی، خود را اتاق فکر جنبش سبز معرفی کردند. این تیم با سایت اینترنتی جرس شناخته می شدند و شماری از عناصر ضدانقلاب از جمله روزنامه نگاران زنجیره ای فراری را دور خود جمع کرده بودند.اما خبرهای بعدی حاکی از آن است که به دنبال درگیری شدید در اتاق فکر کذایی، 3 تن از 5 نفر از این مجموعه فاصله گرفته و سایت جرس هم با ریزش نیروها مواجه شده است. گفته می شود به جز مهاجرانی و برادرزنش (محسن کدیور)، سروش و بازرگان و اکبر گاف ترجیح داده اند جدا از باند یاد شده فعالیت کنند. مهاجرانی هم با دیدن این وضعیت سراغ برخی مهره های ضدانقلاب مقیم لندن نظیر مسعود بهنود سلطنت طلب و فرخ نگهدار (عضو مستبد مرکزیت گروهک فدائیان خلق) رفته و از آنها دعوت کرده یک اتاق فکر متمرکزتر تشکیل دهند.به گزارش سایت ضدانقلابی خودنویس، جلسات گروه جدید ساعت 3 بعدازظهر هر 5شنبه تشکیل می شود هر چند که کدیور- مقیم آمریکا- با برخی از دعوت شدگان جدید مشکل دارد.شایان ذکر است اکبر گنجی به دنبال انکار علنی امام زمان و متهم شدن به دیوانگی و نادانی از سوی کدیور، روز یکشنبه گذشته به نامبرده حمله کرد و متقابلاً وی را فردی دیکتاتور و جاه طلب معرفی کرد. گنجی در گویانیوز نوشت: آقای کدیور درباره آیت الله منتظری غلو کرد و گفت او از همه آدمیان کره خاکی بالاتر است. کدیور این را گفت و بعد اضافه کرد «افراد فراوانی برایم نامه نوشته اند که تو خودت کسی شده ای، چرا برای منتظری نامه می نویسی و استفتا می کنی، خودت ]پاسخ استفتا را[ بنویس». ظاهراً آقای کدیور مدعی است «کسی» شده و جانشین آیت الله منتظری است... و انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی مغتنم برای تسویه حساب با عبدالکریم سروش یافت و مهم ترین دلیل حمایت از موسوی را انتقادهای سروش از موسوی اعلام کرد. او حتی از درگذشت آیت الله منتظری هم به عنوان فرصتی عاطفی برای تسویه حساب با نمادهای نواندیش دینی استفاده کرد. بیانیه 5 نفره با امضای بازرگان، سروش، کدیور و مهاجرانی را اول بار خود کدیور در سایت جرس منتشر کرد. او از مواضع من و سروش به هنگام انتشار بیانیه مطلع بود. او تصمیم گیرنده اصلی سایت جرس است و خواهر ایشان خانم جمیله کدیور مسئولیت سردبیری آن را برعهده دارد. اگر روشنفکران سکولار از سرنگونی رژیم سخن بگویند، به تعبیر آقای کدیور آکنده تر از وزن اجتماعی خود حرف زده اند و با حربه سکولاریسم نمی توان با رژیم در افتاد».جنگ زرگری اخیر - یا به عبارت درست، گاز گرفتن همدیگر در سربالایی- در باند جرس در حالی رخ می دهد که سایت جرس دیروز ضمن یک ذوق زدگی ناشیانه از ارتباط خود با تروریست های قاتل خانم ندا آقاسلطان خبر داد. این شبکه وابسته به مهاجرانی-کدیور ابتدا خبر بی بی سی و آسوشیتدپرس را منتشر کرد مبنی بر اینکه فرد ناشناسی که صحنه ترور خانم آقاسلطان را فیلم برداری کرده، از سوی موسسه جایزه روزنامه نگاری جورج پولک در آمریکا برنده بهترین فیلم خبری سال شده است. بی بی سی و آسوشیتدپرس نام تصویربردار مذکور را منتشر نکردند اما جرس تصریح کرد: سایت جرس از هویت تصویربردار صحنه قتل ندا آقاسلطان و در واقع برنده ناشناس جایزه اطلاع کاملی دارد اما برای حفظ جان و امنیت وی، از انتشار نام او در این مقطع زمانی معذور است».پیش از این، فرار مشکوک نامزد خانم ندا آقاسلطان (کاسپین ماکان) و یک شاهد صحنه قتل (حجازی) به لندن به اضافه نقش آفرینی ویژه بی بی سی درباره فیلم کذایی، از نقش ویژه سرویس جاسوسی اینتلیجنس سرویس در ماجرا حکایت می کرد اما اکنون عناصر گرداننده جرس (مقیم لندن) از ارتباط و پیوند ویژه با تصویربرداری خبر می دهد که به مدت حدود 20 دقیقه خانم آقاسلطان را در منطقه ای خلوت و به دور از آشوب های خیابانی ، از پشت سرتعقیب می کرده است.با تئوری اسب و یابو که نمی شود به جنگ جمهوری اسلامی رفت (خبر ویژه)موج سرخوردگی و شوک زدگی گسترده به خاطر راهپیمایی حماسی ملت ایران در 22بهمن، محافل ضدانقلاب را فرا گرفته است. این سرخوردگی از آن جهت بی سابقه است که عناصر ضدانقلاب در خانه های تیمی و شبکه های مجازی (شبکه عنکبوت) به توهم قدرت نمایی در 22بهمن دامن زده بودند.در این زمینه سایت روزنت که توسط شماری از عناصر فراری مدیریت می شود، با افسردگی تمام نوشت: ما خود شکسته ایم، چه باشد شکست ما. وقتی جاده شمال از میدان آزادی شلوغ تر است، می شود دم از فداکاری برای آزادی زد؟ در تهران حکومت با تمام نیرو به صحنه آمده بود، دیگر شهرها در کارزار چه می کردند؟ وقتی منافع کوتاه مدت را ترجیح می دهیم، بی شک شرمنده هستیم . وقتی عقلمان را به دست این سایت و آن چهره مطبوعاتی می دهیم، مشکل توان رسید به بالا ز پست ها.روزنت در مطلب دیگری نوشت: روز 22بهمن برای سبزها با شوک همراه بود. اتفاق 22بهمن غیرمنتظره بود. موسوی و کروبی بیش از خصلت رهبری، خصلت تکیه گاه دارند و هر زمان که گفته هایشان در تضاد و تنافر با منافع جنبش است، جنبش از آنها گذر می کند. درس 22بهمن آن است که اصولا فکر رهبری یا رهبر شدن در جنبش، فکر اشتباهی است... اگر قرار بود این حرکت ها به پیروزی برسد، جمهوری اسلامی 30سال دوام نمی آورد. امیرفرشاد ابراهیمی از متهمان فراری پرونده نوارسازان هم در وبلاگ خود نوشت: از دیشب تا حالا که سایت ها و وبلاگ های مخالفان را می خوانم یا با آنها حرف می زنم، رگه ای از ناامیدی را در آنها می بینم. واقعا مگر انتظار داشتند چه اتفاقی در 22بهمن بیفتد؟ متاسفانه این جریان متوهم که خیال می کرد 22بهمن کار نظام تمام است، اون قدر جنبش را قدرتمند و قوی نشان دادند که ظاهرا بیماری اش خیلی از سبزها را گرفت و طبیعی است که شب 22بهمن وقتی می بینند شب شد و خبری از آن پیروزی نبود، حاصلش می شود همین دلسردی که می بینیم. موسوی گفته بود با هویت مشخص در راهپیمایی شرکت کنیم اونوقت یکی اسب تروا را علم کرد و یکی دیگر یابوی فلان و اون یکی هم اشغال صداوسیما را.اما سایت ضدانقلابی «خودنویس» مشکل را به وجود دیکتاتوری در میان محافل ضدانقلاب ربط داد و نوشت: آنها انتقادپذیر نیستند. مثلا کافی است بخواهید به یکی از سبزها بگویید که پس سبزها روز 22بهمن کجا بودند؟ تعداد تجمع کنندگان میدان صادقیه که منتظر شیخ شجاع کروبی بودند، چند نفر بود که به راحتی منکوب شدند؟ اینجاست که موجی از تهمت و ناسزا روانه تان می گردد که مگو و مپرس. خیلی ها دیواری کوتاهتر از ابراهیم نبوی پیدا نکرده اند و تاکتیک اسب تروای وی را می کوبند یکی نیست به این حضرات بگوید که این چه حضور «تروایی» بود که بین هر چند نفر سبز چند نفر اطلاعاتی و امنیتی و بسیجی و چه و چه ایستاده بوده تا ایشان قدرت تکان خوردن هم نداشته باشند میدان آزادی ظرفیت صد و پنجاه تا دویست هزار نفر را دارد. حتی اگر ده درصد از آن سه میلیون]!؟[ جمعیت بیست و پنجم خرداد نیز در میدان یا در اطراف میدان حضور پیدا می کردند قابل سرکوب یا اغماض نمی بودند. منتهی از بیم الطاف مبارزان، چه کسی سودای چنین کفرگویی ها دارد.سایت ایران گلوبال از زاویه دیگری عصبانیت خود را بروز داد و با حمله به سایت جرس (وابسته به بهاءالله مهاجرانی) نوشت: باید جرسی ها را رسوا کنیم. چرا باید مردم را از شرق تهران به میدان آزادی می کشاندند و بعد از آنجا به سمت صداوسیما راه می افتادند؟ اصلا موسوی و کروبی کی باشند که جرسی ها باشند؟ ما 18تیر را پشت سر گذاشتیم، چرا باید آزموده را هی بیازماییم؟ جرس هم مانند موسوی خیانت خود را نشان داد. موسوی و کروبی در روزهای اول مردم را به میدان های دیگر به جای صداوسیما کشاندند. در خلأ رهبری فاتحه جنبش خوانده است. کشاندن مردم به آزادی و جمعیت را با هلی کوپتر فیلم گرفتن و آن را به نمایش گذاشتن هدف رژیم بود که به آن رسیدند. چگونه است که جرسی ها و موسوی و کروبی می گویند جنبش رهبری ندارد ولی ارگانیزه و با نقشه از پیش تعیین شده، مردم را به میدان آزادی می کشانند؟! 22بهمن حتی به پای عاشورا و 16آذر و 13آبان هم نرسید. مگر آقای موسوی نمی دانست رژیم با تمام قوا در اطراف میدان آزادی نیرو پیاده کرده است]؟![ آیا می شود در چنین میدانی با حفظ هویت رفت؟ تدارکات 22بهمن یک هماهنگی بین سران دولت و موسوی و سران جرس بود، البته ما قصد توهین به کسی نداریم ولی این واقعیت عریان ماجراست. من و تو آواره و بدبختیم. حال اینقدر الله اکبر و یاحسین بگو، شاید پیروز شدی. افسوس که راه را گم کرده ایم.سایت ضدانقلابی راه سبز نیز در مطلبی با عنوان «ما بی شمار نیستیم! دنیای مجازی- دنیای واقعی» نوشت: وقتی از مخالفان صحبت می شود، می گوییم گروهی که هیچ کس قدرت تخمین تعداد آنها را ندارد، مثل یک لشکر نامرئی مافوق بشری. این طرز تفکر باعث می شود در روزهایی مثل 22بهمن، اتفاقی دور از انتظار بیفتد و مخالفان رژیم مایوس شوند. وقتی 11هزار نفر از سایت «بالاترین» بازدید می کنند و حضور ایرانیان در فیس بوک و تویتر چشمگیر به نظر می آید، به نظر اتفاق خجسته ای است. این در حالی است که وقتی 11هزار نفر به ورزشگاه آزادی بروند و بازی استقلال یا پرسپولیس را تماشا بکنند، گزارشگر از حضور کم تماشاگران گله می کند و ورزشگاه را خالی از جمعیت می داند... آیا آن مردمی که در تظاهرات حضور داشتند، برای ساندیس آمده بودند یا قاتل و به دور از شعور سیاسی بودند؟ آنها به عنوان انسان هایی میهن پرست احساس خطر کردند که مام میهن به دست بیگانگان بیفتد. در دنیای مجازی هر روز از این مردم دورتر می شویم.تایم: سبزها کجا بودند؟ دوبی و استانبول و ساحل دریا! (خبر ویژه)رسانه های مهم آمریکا- به عنوان مهم ترین حکومت حامی جریان فتنه در ایران- از شکست سنگین ضد انقلاب در حماسه 22 بهمن خبر می دهند.روزنامه واشنگتن پست که خود از حامیان جریان فتنه طی 8 ماه گذشته بود و به توهم پراکنی درباره براندازی می پرداخت، اخیراً در گزارشی نوشت: جریان سبز کاملاً شکست خورد و حضور کم شمار آنها در راهپیمایی سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، نشانه دیگری از این شکست کامل است. آنها روز به روز ضعیف تر می شوند. در آزمون اخیر امتحان بدی پس دادند. اکثر مخالفان اکنون معتقدند هیچ شانسی برای نتیجه گرفتن از خرابکاری و اختلال و تغییر حکومت ندارند.لس آنجلس تایمز دیگر روزنامه آمریکایی با بیان اینکه مخالفان از حوادث روز 22 بهمن مأیوس شده اند، نوشت: تجمع گسترده حامیان حکومت نگرانی مخالفان را موجب شده و بسیاری از آنها، استراتژی کسانی چون موسوی و کروبی را زیر سوال می برند.بی بی سی انگلیس در گزارشی از ارزیابی مطبوعات آمریکایی نسبت به راهپیمایی 22 بهمن نوشت: همه روزنامه های آمریکایی متفق القولند که مخالفان برخلاف برنامه ریزی ها و فراخوان ها نتوانستند تظاهرات سالگرد انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند.شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا با پخش گزارشی از راهپیمایی 22بهمن به نقل از یکی از عناصر ضدانقلاب گفت: ما باختیم و آنها پیروز شدند.مجری ان بی سی هم گفت: سی ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران فرصتی برای قدرت نمایی نظام در برابر مخالفان خود شد. یکی از مخالفان می گوید ما 300 نفر نمی شدیم اما هزاران نفر از حامیان نظام ما را محاصره کرده بودند.خبرنگار مجله تایم تحلیل دیگری ارائه کرد و نوشت: روز 22 بهمن، ترافیک در شمال تهران بسیار کم بود. ظاهراً بسیاری از ساکنان ثروتمند این مناطق به یکی از مناطق توریستی مانند دوبی، استانبول یا سواحل خزر سفر کرده بودند. این پاسخ این پرسش است که سبزها 22 بهمن کجا بودند. مسئول یک آژانس هواپیمایی گفت که از هفته ها قبل تمام پروازهای دوبی رزرو شده بود. این می تواند دلیل سکوت مخالفان باشد. تمام ترافیک در جنوب تهران بود. صدها هزار بلکه یک میلیون نفر صبح پنج شنبه در اطراف میدان آزادی گرد آمده بودند که اکثراً با مترو و اتوبوس خود را به مراسم رسانده بودند. مخالفان برنامه ریزی هایی کرده بودند اما نشانه کمی بلکه هیچ نشانه ای از آنها در اطراف میدان آزادی دیده نشد. اگر هدف آنها ایجاد اخلال یا تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی 22 بهمن بود، حتماً آنها و طرفدارانشان مأیوس شده اند و اگر هم درگیری ای رخ داده خیلی کوچک و حاشیه ای بوده است.اما روزنامه نیویورک تایمز در تحلیل خود تاکید کرد: مخالفان به جای شور پیروزی در 22بهمن، با سیلی از انتقادها مواجه شدند. حرکت اعتراضی در این روز به شکل مأیوس کننده کم دامنه بود و به نظر می رسید آنها از ادامه حضور در خیابان خسته شده اند. اگر هم کسانی آمدند، جزو سیاهی لشکر حکومت به حساب آمدند. مخالفان اغلب فکر می کنند نقطه ضعف آنها در رهبری است. ثابت شده که توانایی موسوی و کروبی برای سازمان دادن مخالفان محدود است و آنها به ویژه نفوذ کلامی در میان معترضان جوان ندارند. مخالفان روز 22بهمن دریافتند که جمهوری اسلامی حکومت مصممی است و صرفاً با فیس بوک و تویتر و کلیپ های یوتیوب نمی شود با جمهوری اسلامی درگیر شد.نوچه های شهرام و کاسه لیسی بی بی سی (خبر ویژه)نسخه روزنامه ای بی بی سی در ایران به تبعیت از این شبکه در ایران، راهپیمایی دشمن شکن و خیره کننده ملت ایران در یوم الله 22 بهمن را به حاشیه انداخت و به جای آن اظهارات گری سیک مقام اسبق آمریکا در دولت کارتر را عکس و تیتر اصلی خود کرد. روزنامه اعتماد در حالی به این اقدام مبادرت کرد و حتی در صفحات داخلی خود هم یک تصویر از حماسه 50 میلیونی بصیرت و اتحاد ملت ایران منتشر نکرد که از چند هفته قبل در تدارک دوگانگی، حاشیه سازی و اختلال در راهپیمایی 22 بهمن بود، همان روندی که بی بی سی انگلیس، صدای آمریکا، رادیو فردا و... دنبال می کردند. اعتماد چند سال پیش هم، مرتباً مقاله ها و گزارش های بی بی سی را عینا - اما بدون ذکر منبع- به نام گزارش و تحلیل تولیدی خود منتشر می کرد که با لو رفتن ماجرا مجبور به توقف آن روند و ادامه «بی بی سیگری» به شیوه پنهان تر شد. برخی همکاران فراری روزنامه اعتماد نظیر روزبه میرابراهیمی، شهرام رفیع زاده، حنیف مزروعی، مسعود بهنود و... هم اکنون در خارج کشور با شبکه ها و سایت های ضدانقلابی وابسته به دولت های آمریکا و انگلیس همکاری می کنند. ر وزنامه اعتماد یکی از محافل مورد اعتماد شهرام جزایری بود و مدیر آن در یک قلم، از نامبرده 170 میلیون تومان هدیه دریافت کرده بود. برخی عناصر حاضر در این روزنامه با گروهک هایی نظیر نهضت آزادی ارتباط- و یا حتی عضویت- دارند و در واقع از این روزنامه به عنوان اتاق جنگ گروهک ها استفاده می کنند. جمهوری اسلامیجهت اطلاع ***دستگیری همسر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به اتهام جعل اسناد و مدارک از جمله جعل 39 عدد مهر ادارات مختلف دولتی و صنوف و اقدام به فعالیتهای خلاف در پوشش شرکت کاریابی باعث اختلاف و درگیری بین برخی اعضای شورای شهر در محل ساختمان این شورا شد. این درگیری با پرخاش همسر فرد دستگیر شده به سایر اعضای شورا به تصور اینکه شوهرش توسط اعضای شورا لو رفته است آغاز شد. تبلیغات انتخاباتی این عضو شورای شهر در جریان انتخابات شوراها به دلیل ابتذال مورد اعتراض مردم متدین بود بطوری که خواهان رد صلاحیت وی شدند اما به آن بی توجهی شد. ***یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر تلاش کرد به ایران هراسی دامن بزند. آموس گلیعاد رئیس اداره سیاسی و امنیتی ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهارنظری جدیدی گفت : امسال سالی است که جهانیان باید تکلیف خود را با ایران روشن کنند و در آزمونی سخت ایران را بر سرجایش بنشانند! به گزارش « تابناک » و به نقل از « القدس العربی » گلیعاد در ادامه سخنان تکراری خود افزود : ایران کشور عراق را در اختیار دارد و در سوریه و لبنان و جنبش حماس نفوذ دارد و بزودی به بمب هسته ای دست پیدا می کند و دنیا در سکوتی بی معنا تنها شاهد این اقدامات خصمانه است . وی پیش بینی کرد : اروپایی ها بدانند برد موشک های ایران به آن سوی اروپا هم خواهد رسید و آن زمان که ایران به بمب اتم دست پیدا کند چه کسی خواهد توانست که تهران را کنترل کند. « القدس العربی » در تحلیل این خبر نوشت : سخنان « آموس » در حالی ایراد می شود که گروهی از کارشناسان نظامی آمریکا در اسرائیل بسر برده تا به مقامات اسرائیل توضیح دهند که آمریکا هیچگاه تمایلی به حمله نظامی علیه ایران نداشته و اسرائیل نیز نباید بدون هماهنگی با واشنگتن دست به کاری بزند که منطقه را بیش از این متشنج کند. ***ژنرال « ری اودیرنو » فرمانده نیروهای آمریکایی حاضر در عراق ادعا کرد ایران درصدد دخالت در انتخابات آتی عراق از طریق مهره های سیاسی نزدیک به خود در این کشور است . به گزارش عصر ایران این ژنرال آمریکایی که کشورش متهم به حمایت از بعثی های عراقی برای بازگشت به قدرت است احمد چلبی و علی فیصل اللامی دو سیاستمدار شیعه عراقی را متهم کرد که بنا به درخواست ایران در تلاشند تا با ممانعت از حضور بعثی ها در انتخابات پارلمانی آتی عراق نفوذ ایران بر عراق را همچنان برقرار نگاه دارند. چلبی و اللامی رئیس و دبیر کمیته عدالت و دادخواهی هستند که کار این کمیته تصفیه عناصر بعثی از ساختار سیاسی عراق است . این کمیته اخیرا صلاحیت بیش از 400 عنصر بعثی را برای حضور در انتخابات آتی پارلمانی عراق را رد کرد و به نظر می رسد انتقادات مقام های آمریکایی (از جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا گرفته تا کریستوفر هیل سفیر واشنگتن در بغداد) از این دو بیشتر ریشه در تلاش آنها برای عمل به وظایف قانونی شان در تصفیه عناصر بعثی از حکومت عراق دارد.