صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶  ، 
شناسه خبر : ۱۴۱۰۰۱

 بصیرت:گفتگوهای گروه 1+5 در نیویورک به منظور بررسی موضوع تحریمها علیه برنامه هسته ای ایران همچون نشستهای پیشین این گروه بدون نتیجه به پایان رسید و بررسی این موضوع بار دیگر به نشستهای بعدی موکول شد. به گزارش فارس، جدیدترین نشست کشورهای عضو 1+5 به منظور بررسی موضوع هسته ای ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک این بار نیز بدون نتیجه پایان یافت و قرار شد تا بررسی موضوع ایران در نشست های آتی ادامه داشته باشد. همچنین به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری ای. او. ال نیوز، این در حالی است که مدودف حمایت آشکاری از این تحریمها نکرد و اینکه آیا تحریمهای اقتصادی بر متوقف کردن برنامه هسته ای ایران تأثیر خواهند داشت را زیر سؤال برد. مدودف پس از امضای معاهده استارت درباره گفتگویش با اوباما در نشست روز پنجشنبه گفت: بگذارید با صراحت بگویم من محدودیتهای چنین تحریمهایی را مشخص کرده ام.
 

نام:
ایمیل:
نظر: