قدساخبار ویژه مشاور ارشد رئیس جمهور: از محتوای نامه احمدی نژاد بی اطلاعم قدس- گروه سیاسی: مجتبی ثمره هاشمی، مشاور ارشد رئیس جمهور در حاشیه نشست دیروز دولت از محتوای نامه رئیس جمهور به اوباما اظهار بی اطلاعی کرد. استفاده آمریکا و انگلیس از اتباع افغان در ناآرامیهای ایران جهان - سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس با جذب و استخدام اتباع افغان، آنها را از مرز وارد خاک ایران می کنند. بنا به گفته منابع آگاه، سرویس های اطلاعاتی آمریکایی و انگلیسی مستقر در افغانستان با کمک قاچاقچیان انسان، اتباع فریب خورده افغانی جذب شده را پس از آموزش، به شهرهای استان تهران منتقل کرده و برای حضور در برخی ناآرامیها و انجام اقدامهای خرابکارانه مورد استفاده قرار می دهند. لابی گری آمریکا برای برهم زدن کنفرانس تهران پرچم - کنفرانس هسته ای تهران که قرار است در روزهای 28 و 29 فروردین در تهران برگزار شود، از آنجا که در تعارض با اهداف قدرتهای بزرگ مبنی بر تداوم نگهداری سلاحهای اتمی است، موجب موضع گیری صریح آنان شده است.این خبر حاکی ا ست، آمریکا و قدرتهای بزرگ فشار به کشورهایی که قرار است در سطح بالا در اجلاس تهران شرکت کنند را مضاعف کرده، اما تاکنون این تلاشها موفقیت آمیز نبوده است. برج میلاد و مرفهین بی درد رجانیوز- مهدی کوچک زاده، نماینده مجلس در واکنش به برچیدن پایه های منوریل، پروژه هایی همچون برج میلاد را غیرکارشناسی خواند و گفت: برج میلاد غیر از رفتن مرفهین بی درد به بالای آن و شبی چند صد هزار تومان خرج شام کردن هیچ سودی ندارد به این دلیل که با بلیت 30 هزار تومانی نیز مردم و طبقه متوسط نخواهد توانست از برج میلاد استفاده کنند و گره ای هم از مشکلات مردم باز نمی کند. تکذیب صدور مجوز برای راهپیمایی 25 خرداد فارس - استاندار تهران با بیان اینکه راهپیمایی 25 خرداد فاقد مجوز قانونی بود، گفت: اگر فتنه گران برای روز 25 خرداد مجوز گرفته بودند تاکنون بارها روی آن مانور تبلیغاتی می دادند و در بوق و کرنا می کردند آنها خودشان بهتر از هر فردی می دانند که راهپیمایی 25 خرداد نشانه آشکار قانون گریزی بود. حسینی: موضوع جعفر پناهی امنیتی است ایسنا - سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد گفت که این وزارتخانه موضوع دستگیری جعفر پناهی را پیگیری کرده و به نتیجه رسیده است. حسینی درحاشیه نشست دیروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا وزارت ارشاد در مورد جعفر پناهی پیگیری انجام داده یا نه گفت: ما موضوع دستگیری آقای پناهی را پیگیری کردیم و آنها نیز توضیح دادند که موضوع امنیتی است.او ادامه داد: آنها اعلام کرده اند که این کارگردان در حال ساخت فیلمی علیه نظام و حوادث اخیر بوده است. فیلم تخیلی هالیوود درباره ایران پرچم - فیلم پرهزینه شاهزاده ایرانی که به کارگردانی مایک نیول و تهیه کنندگی کمپانی والت دیزنی تولید شده است روز 28 می، در بیش از 35 کشور جهان اکران می شود. این فیلم با هزینه ای معادل 150 میلیون دلار (حدود 150 میلیارد تومان) تولید شده و به این ترتیب از پروژه های سنگین در هالیوود محسوب می شود. تاریخ سراسر اسطوره ایران سبب شده تا هالیوود تمایل خاصی به تولید فیلم های تاریخی با ارجاع به اسطوره های تاریخ ایران پیدا کند. داستان «شاهزاده ایرانی» در فضای قرون وسطایی روایت می شود، اما ماجراهای آن افسانه ای است و به واقعیات تاریخی ارتباطی ندارد. فرقه ای جدید در کمین جوانان جوان آنلاین - به تازگی، فرقه ای نو ظهور تحت عنوان «حسین اللهی» با آغاز فعالیتهای خود عقاید جوانان خصوصا چهره های مؤمن و متدین را هدف قرار داده است. یک منبع آگاه با اعلام این خبر محدوده فعالیت این فرقه انحرافی نو ظهور را برخی شهرهای جنوبی و مرکزی کشور بیان کرد و گفت: از ویژگی برنامه های این فرقه این است که افراد جذب شده باید در مراسم عزاداریها طناب به دور گردن خود بسته و سر خود را به دیوار بکوبند و بدن خود را مجروح کنند! ردپای «فریدون.آ»در برگزاری یک نمایشگاه در ایران جهان- در حالی که یک نمایشگاه ضد ایرانی - اسلامی با حضور برخی هنرمندنماهای ایرانی در برلین برگزار شد و حتی محکومیت شدید مسؤولان وزارت ارشاد را در برداشت، براساس اخبار رسانه ها یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه ضد ایرانی - اسلامی برلین، پیشنهاد دهنده یک نمایشگاه در ایران بوده که هم اکنون در حال برگزار شدن است! «فریدون .آ» از شرکت کنندگان در آن نمایشگاه بوده که هم اکنون نمایشگاه 13 هنرمند در گالری ایران به پیشنهاد او برگزارشده است. گول نخورید، سناریوی نظام است! شبکه ایران - مجتبی واحدی که پس از افشا شدن رابطه مستمرش با رسانه های غربی، ترجیح داد در لندن بماند و در عوض از سردبیری روزنامه اصلاح طلب «آفتاب یزد» استعفا کند، اختلاف نظر دولت و مجلس را «سناریو»ی نظام نامید.سردبیر سابق روزنامه اصلاح طلب «آفتاب یزد» مدعی شده که اختلاف نظر مجلس و دولت در زمینه هدفمند کردن یارانه ها، سناریوی نظام برای به فراموشی سپردن رخدادهای سال گذشته است! مجتبی واحدی در سایت ضدانقلابی جرس نوشته: همه این دعواها از نوع زرگری است! مدودف : حمله به ایران به جنگ هسته ای منجر می شود عصر ایران - مدودف، رئیس جمهور روسیه در گفتگو با شبکه ظقجظ تپب آمریکا با هشدار به اسرائیل نسبت به رویارویی نظامی علیه ایران گفت: این اقدام به استفاده از سلاح هسته ای و فاجعه جهانی می انجامد. انتقاد آیة ا... مکارم به فعالیت دفاتر برخی مراجع پس از رحلت ایشان رجا - آیة ا... مکارم شیرازی در انتقاد به ادامه فعالیت دفاتر برخی از مراجع تقلید پس از رحلت ایشان با بیان اینکه براساس سنت سلف گذشتگان، بزرگان و مرجعیت شیعه، سنت بر این بوده پس از درگذشت مرجعی، تمامی برنامه های مرجعیت در دفاتر این مرجع تعطیل می شد، گفت: این روش را بزرگانی مانند مرحوم آیة ا... حکیم و آیة ا... بروجردی انجام دادند ما نیز باید بر همین سنت عمل نماییم.این مرجع تقلید تصریح کرد: من در وصیتنامه خود نوشته ام که من از دنیا رفتم، همه دفاتر شهرستانها تعطیل و مهرها را بشکنند و دفاتر شهرستانها زیر نظر مدیریت حوزه فروخته و تبدیل به مدرسه علمیه شود تا طلاب در آن تحصیل کنند و وجوهات را در اسرع وقت به طلاب بدهند و تنها دفتر قم را برای نشر آثار و کتب نگهد ارند و کارهای مرجعیت در دفتر قم تعطیل شود. راه اندازی« گاف پرس» برای مچ گیری از رسانه ها ایسنا - وبلاگ گاف های رسانه ای با هدف معرفی و شرح اشتباههای معمول رسانه ها راه اندازی شد. کیهانحشره ها روی قلاب ماهیگیری! (خبر ویژه)یک موسسه آمریکایی مستقر در واشنگتن اعلام کرد به اکبر پونز 500 هزار دلار جایزه می دهد. در بیانیه موسسه کیتو تصریح شده که جایزه میلتون فریدمن به خاطر حمایت گنجی از حقوق بشر و دموکراسی سکولار و پرداختن به قتل های زنجیره ای به نامبرده پرداخت می شود. هاشمی رفسنجانی در آن انتخابات از اهداف گنجی برای ترور شخصیت بود. پیش از این هم وزارت خارجه آمریکا جایزه شجاعت را به شادی صدر از عناصر زنجیره ای فراری اختصاص داده بود و جوایز مشابهی هم به شیرین عبادی، لادن برومند و برخی عناصر آشوبگر وابسته به دفتر تحکیم و ادوار تحکیم اختصاص یافت.وجه مشترک این جوایز مشارکت در پروژه تحریک به آشوب و کودتای نرم می باشد. محافل آمریکایی، غربی و صهیونیستی معمولا از اعطای این جایزه های مالی برای شناسایی و شکار مزدور استفاده می کنند و در واقع افراد نامزد جایزه نقش حشره ای را ایفا می کنند که به عنوان طعمه سرقلاب ماهیگیری می گذارند. عناصر نامزد شده غالبا هیچ موضعی علیه جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی گیرند و مشخصا در خدمت پروژه اسلام هراسی و شیعه هراسی قرار دارند.تلاش برای الگوسازی از عناصر خائن و فراری در حالی است که اغلب افرادی که با مشاهده در باغ سبز، مرتکب خیانت شده و مجبور به خروج از کشور می شوند، به فلاکت و دربه د ری می افتند بی آنکه کسی سراغی از آنها بگیرد.گنجی چند ماه پیش ضمن بالابردن دوز خیانت منکر امام زمان(عج) شد و به همین دلیل حتی از سوی برخی هم تیمی های خود نیز مورد اعتراض قرار گرفت. گفتنی است معروفیت گنجی به اکبر پونز به خاطر پونز چسباندن او بر پیشانی زنان بدحجاب در سال های اول انقلاب است.یک فراری : چقدر در غربت حقیرشده ایم (خبر ویژه)یکی از عناصر فرصت طلب فراری پس از چند سال خوش خدمتی به گروهک ها، از وضعیت رقت بار و تحقیرآمیز عناصر فراری در خارج کشور و رواج بازی کثیف میان آنان برای بقا خبر داد.امیر فرشاد ابراهیمی از متهمان فراری پرونده نوارسازان که خود را در اختیار عناصر وابسته به سرویس های جاسوسی قرار داد، در مطلبی با عنوان «ما در غربت چه قدر حقیریم» در وبلاگ خود (گفتنی ها) به سابقه رفاقت خود با ابراهیم نبوی (داور) در ایران اشاره می کند و می نویسد: بعد از ماه ها مرا منتقل کردند به بند عمومی در زندان. ابراهیم ] نبوی[ هم بازداشت شده بود. چند بار همدیگر را دیدیم. او به دادگاه رفت و با همان طنازی اش دفاعیه ای کرد و عصر همان روز آزاد شد! از زندان که آزاد شدم روزنامه های دوران زندان را می خواندم و دیدم چه قدر ابراهیم مرا شرمنده کرده و چه قدر نوشته و حتی در یکی از کتابهایش مرا خبرسازترین و قهرمان سال معرفی کرده بود... دو سال پیش در نشست پاریس ابراهیم به عنوان خبرنگار رادیو زمانه آمده بود و خوب جو آنجا جوری بود که همه وی را عامل جمهوری اسلامی می دانستند صدایش کردم و آوردمش کنار خودم گفتیم و خندیدیم و خرده گیری های خیلی ها را هم که چرا با این آدم گرم می گیری را حساب نکردم. ابراهیم از من مصاحبه ای هم گرفت و باز گفتیم و خندیدیم به دنیای اینهایی که می خواهند ایران را آزاد کنند اما نمی دانند مثلاً از میدان انقلاب چه جوری می شود رفت تجریش و چقدر پرت هستند از اتفاقات و خبرهای داخل! هنوز همه چیز خوب و شاید هنوز غربت اثرش را نگذاشته بود! تا اینکه سال پیش بعد از گندکاریهای مهدی جامی در رادیو زمانه من مصاحبه ای کردم با روزنامه فولکس کرانت هلند که بر زمانه ای ها خیلی گران آمد آنقدر که بیمشان برداشته بود اساس رادیو در خطر هست و چه بسا ممر درآمدشان بخطر می افتد. مهدی جامی با مدیریت فرقه ای اش بر رادیو مریدانش را خوانده بود و هر کسی هر چه تیر و ترکش داشت بسوی منتقدان رادیو زمانه روانه ساخت و در کمال ناباوری ابراهیم هم مرا مورد تاخت و تاز قرار داد!همان موقع برایش نوشتم ابراهیم دوستت دارم و حساب تو از زمانه جداست و خودت را وارد این بازی کثیف نکن!، پنج شش ماه پیش بود که یکی از بازجوهای وزارت اطلاعات که نمی دانم شماره ام را از کجا یافته بود به من زنگ زد و اینکه چرا در وبلاگت اینجوری می نویسی و حواست باشد و بحثمان که بالا گرفت گفت کجای کاری تو داغی وگرنه ما با فلانی و فلانی و ابراهیم نبوی رابطه داریم. زنگ می زند اینجا و حرف می زنیم. خشکم زد تلفن را که قطع کردم به داور زنگ زدم و گفتم راست است؟ گفت نه وی دروغگویی است که همتا ندارد اما با همه زرنگی اش نگفت که اصلاً وی را از کجا می شناسد؟...امیر فرشاد ابراهیمی با اشاره به اختلافش با ابراهیم نبوی بر سر شرکت یا عدم شرکت در انتخابات می نویسد: ابراهیم در فیس بوک بشدت فعالیت می کند برای پیروزی میرحسین اما دفاعش دفاع خشن و بدی است او تاب هیچ منتقدی را ندارد هر کس از او و موسوی انتقاد کند و یا دلیلی برای تحریم بیاورد بلادرنگ نظرش پاک می شود و اگر سمج باشد اصلاً از لیست دوستانش حذف می شود. باورش برایم سخت بود و بیشتر شوخی اش می دانستم میلی زدم و گفتم ابراهیم جان این روش سعید امامی هاست که منتقدان و مخالفان را حذف کنند نه ابراهیم نبوی ای که در معرفی خودش نوشته «من ابراهیم نبوی طنزنویس و داستان نویس که با روز آنلاین و رادیو زمانه، صدای آمریکا و وب سایت گویا همکاری می کنم و دهها جلد کتاب نیز منتشر نموده ام» و خوب ابراهیم نبوی این دوست دیرین هم جوابی داد که گویای خیلی چیزهاست؛ «فرشاد جان شما مهم نیستی، بیخودی خودتو قاطی آدم بزرگها نکن- ابراهیم نبوی». بله همین و البته من ادعای بزرگی هم ندارم من اصلاً مگر که هستم پناهنده ای بی هویت که در آرزوی برگشتن به خانه و کشورم احتمالاً اگر دق مرگ نشوم دیوانه حتماً خواهم شد، نه با چندین رادیو و سایت کار می کنم نه ادعای روشنفکری دارم و نه ادعای آدم بزرگ بودن نه من هیچ چیز نیستم و فقط نامی هستم در میان صدها آواره و پناهنده، من زمانی کسی بودم که در زندان بودم و قهرمان فقط زندانی اش خوب است و مرده اش بهتر. قهرمان آزاد که ارزشی ندارد چون نمی شود درباره اش روزنامه و کتاب سیاه کرد و پول درآورد و خارج از کشور هم که باشی دیگر بدتر اینجا آنقدر بزرگ هم باشی فیل هم که باشی یا راننده تاکسی هستی یا کافه دار یا دلقک و لوطی عنتری. این عنصر فرصت طلب خطاب به دوست فرصت طلب تر خود نوشت: بله ابراهیم درست می گوید من کسی نیستم و اگر هم روزگاری بودم روزگار در ایران بود و واقعاً لعنت بر این غربت که همه مان را بخاطر نگه داشتن یه شغل و لقمه ای بخور و نمیر، بخاطر اینکه مبادا رقیبی پیدا شود، بخاطر اینکه آنقدر در میان خارجی ها خرد شدیم و عقده ای شدیم در باطن حقیر شده ایم و در ظاهر جوگیر که بله کسی شدیم و ما آدم بزرگی هستیم! ابراهیم ] نبوی[ دهها شغل دارد، او نویسنده است، او معروف است، او جنبه دارد او ظرفیت و معرفت دارد و من دلم حتی برای روزهای اوین گرفته است.دیشب خواب از چشمانم گرفته شد و فقط تکرار کردم لعنت بر غربت، چقدر بیگانه مان کرده و حقیر...گفتنی است ابراهیم نبوی از زمان حضور در ایران به عنوان خودی فاقد هویت و چارچوب، دلال مسلک و قلم به مزدی شناخته می شد و پس از خروج از کشور نیز تلاش کرد به همین رویه ادامه دهد که منجر به ورود در عرصه های سیاسی و سردرآوردن از درازگوش تروا شد.گروهک نیوز برای شکار میلیشیای صفرکیلومتر (خبر ویژه)در پی لو رفتن وابستگی سایت هایی نظیر ادوارنیوز و خبرنامه امیرکبیر به گروهک های ملی- مذهبی، این گروهک ها به تاسیس سایت های بی نام و نشان تازه برای فریب دانشجویان و تحریک به افراطی گری در دانشگاهها روی آورده اند.گروهک های موسوم به ملی-مذهبی در این زمینه سایت دانشجونیوز را راه اندازی کرده اند که در آن مطالبی از تقی رحمانی (نزدیک به نهضت آزادی) محمد ملکی (نزدیک به گروهک منافقین)، مجید محمدی (عضو فراری حلقه کیان و مستخدم ارگان سازمان سیا- رادیو فردا) و... دیده می شود.سایت هایی نظیر ادوارنیوز (وابسته به گروهک ادوار تحکیم) و خبرنامه امیرکبیر (وابسته به طیف افراطیون تحکیم) تلاش داشتند در پوشش دانشجویی، افراد بی خبر را جذب گروهک ها و سازمان های مرتبط با بیگانه بکنند و این در حالی است که اغلب مطالب این سایت ها از سایت هایی چون گویانیوز، رادیو فردا، بی بی سی، صدای آمریکا، دویچه وله، روزنت، رادیو زمانه و... تامین و عینا منتشر می شد. برخی از گردانندگان دو سایت شبه دانشجویی مذکور اکنون از کشور گریخته و در خدمت سایت های اصلی مورد اشاره به ویژه گویانیوز، روزنت، رادیو فردا و بی بی سی قرار گرفته اند.گروهک های نفاق در بهره برداری ابزاری از جوانان کم اطلاع و بی تجربه سابقه دارند و معمولا از این افراد به عنوان میلیشیا، سیاهی لشکر و سپر بلا استفاده می کنند.به جای فتح خاکریز، خاک بر سر شدیم (خبر ویژه)سایت صهیونیستی بالاترین در پی ناامیدی از اینکه سران فتنه بتوانند معارضه جدی با جمهوری اسلامی بکنند، به فحاشی علیه آنان روی آورد.این شبکه صهیونیستی به اتفاقات قرقیزستان استناد کرد و بی آن که به ماهیت آمریکایی دولت سرنگون شده قرقیزستان اشاره کند، نوشت: هفت شهر عشق را عطار گشت، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. همه جلو زدند و رفتند ولی هنوز گیج و حیران مانده ایم چرا که حتی یک خاکریز را هم بعد از ده ماه نتوانستیم فتح کنیم و سرمان را به دیوارنویسی گرم کرده ایم. مشکل اصلی ما ضعف وحشتناک و فلج کننده کروبی و موسوی است. آنها ضعیف و ناتوانند. وقتی بخواهند، خوب به سفر می روند و دید و بازدید و سخنرانی می کنند و غیره. راه به رویشان باز است. متاسفانه پس از ده ماه به این نتیجه رسیده ایم که جمهوری اسلامی این آقایان را دستگیر نمی کند چون به چنین افراد ضعیف و ناتوانی احتیاج دارد. رژیم خوب می داند که اگر اینها را دستگیر کند آن وقت میدان برای رهبران واقعی و مصمم از قماش قیام قرقیزستان (!) باز می شود. سوال این است که چه طور می شود این ها را هل داد و با خود به جلو کشید!مغالطه «بالاترین» در مقایسه قرقیزستان با ایران در حالی است که در آنجا هم مردم مخملی ها را - ولو با پنج سال تاخیر- پایین کشیده اند یعنی همان کاری که مردم ایران در همان چند ماه اول تکوین کودتای مخملین انجام دادند و راه فتنه را بستند.دارندگان بمب اتمی، معاف کشورهای فاقد بمب اتمی، در موضع اتهام! (خبر ویژه)موضع متناقض آمریکا و فرانسه در دفاع از رژیم صهیونیستی و تسلیحات اتمی، از کنفرانس امنیت اتمی واشنگتن همایشی بی خاصیت ساخت.در حالی که آمریکا ادعا می کرد این کنفرانس را برای تامین امنیت هسته ای در جهان و کنترل تهدیدهای اتمی راه اندازی کرده، معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از سیاست هسته ای اوباما ابراز رضایت کرد.به گزارش خبرگزاری فرانسه دانی ایالون با بیان اینکه اوباما به سیاست سنتی آمریکا درباره چشم پوشی نسبت به برنامه اتمی اسرائیل وفادار است، گفت: سیاست ابهام هسته ای اساس امنیت ما را تشکیل می دهد. این موضوع از گذشته بوده و همواره به همین منوال خواهد بود. اوباما هم تغییر این رویه را از ما نخواسته است.وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات اوباما در پایان نشست امنیت هسته ای در واشنگتن مبنی بر ابراز تمایلش به امضای پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای توسط اسرائیل، گفت: این درخواست اوباما، جدی نیست.ایالون گفت: باراک اوباما در نشست امنیت هسته ای واشنگتن برای پایان دادن به سیاست ابهام هسته ای اسرائیل، به تل آویو فشار نیاورد.معاون وزیر امور خارجه اسرائیل افزود: در نشست امنیت هسته ای واشنگتن نشانی از تغییر در سیاست های آمریکا در قبال برنامه هسته ای اسرائیل دیده نشد و آمریکایی ها درخواست جدیدی را مطرح نکردند.شایان ذکر است اوباما در جریان کنفرانس واشنگتن با اشاره کلی به پیمان ان پی تی و لزوم پیوستن کشورها به آن گفته بود: موضع دولت من در قبال پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای موضع تازه ای نیست. وقتی درباره اسرائیل و یا کشورهای دیگر صحبت می کنیم اعتقاد داریم که پیوستن به پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای مهم است. این موضع تازه نیست بلکه همواره موضع دولت های گذشته آمریکا و حتی دولت بوش بوده است.اوباما در عین حال از پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران درباره تسلیحات اتمی اسرائیل طفره رفت و گفت: من در مورد برنامه هسته ای آنان توضیحی نخواهم داد.چراغ سبز اوباما به رژیم صهیونیستی برای حفظ تسلیحات اتمی- و در عین حال دعوت به عدم گسترش آن!- در حالی است که وی درباره برنامه هسته ای ایران گفت: تحریم ها باید مقام های ایرانی را متوجه هزینه های برنامه اتمی نظامی(!) خود بکند.در این میان نیکلاس سارکوزی رئیس جمهور فرانسه هم موضع متناقض و مشابهی را اتخاذ کرد. وی در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: ما مشترکا با آمریکا تلاش خواهیم کرد تا قطعنامه دیگری برای اعمال مجازات ایران به تصویب برسانیم. دستیابی آنها به سلاح اتمی یک خطر به شمار می رود و غیرقابل قبول است.وی اضافه کرد: ما برای تشدید مجازات با اوباما تلاش خواهیم کرد. حال اگر موفق شدیم چه بهتر وگرنه، آمریکا و اروپا تصمیم دیگری خواهند گرفت. مهم اتحاد اعضای شورای امنیت است. در غیر این صورت، صدور قطعنامه ای بی رنگ و ضعیف، دردی را دوا نخواهد کرد. شهامت ما نباید از شجاعت اپوزیسیون در ایران کمتر باشد. نمایش آنها عالی بود(!)سارکوزی در موضعی وارونه به اغماض در برنامه تسلیحات اتمی رژیم جنایتکار اسرائیل پرداخت و از سوی دیگر برنامه اتمی ایران را تخطئه کرد. او می گوید: من از آن بیم دارم که جهان روزی از خواب بیدار شده و ببیند که میان اسرائیل و ایران جنگ درگرفته است فقط به این دلیل که جامعه بین الملل کوتاهی کرده است.رئیس جمهور فرانسه پیشنهاد داد: بهترین راه جلوگیری از وقوع سناریوی جنگ میان اسرائیل و جمهوری اسلامی این است که به اسرائیل تضمین داده شود که ما عزم جدی برای تامین امنیت آن را داریم(!)وی در ادامه این خزعبلات گفت: یک ایران مسلح به سلاح هسته ای، هم خطرناک و هم غیرقابل قبول است.سارکوزی پس از این سخنان در برنامه تسلیحات اتمی فرانسه گفت: ما قصد متوقف ساختن برنامه هسته ای خود را نداریم چرا که این امر یعنی به خطر افکندن امنیت ملت فرانسه. من میراث دار تلاش های مقامات قبلی هستم که انرژی و قدرت هسته ای را برای کشور برجای گذاشته اند. من نمی توانم به این سلاحهای به ارث رسیده خاتمه دهم چرا که اطمینان ندارم جهان امن و به ثبات رسیده باشد. یک اقدام یک جانبه در جهان خطرناکی که امروز ما، در آن زندگی می کنیم کافی نیست.وجود این میزان از تناقض ها در مواضع آمریکا و فرانسه و روسیه و برخی کشورهای اتمی باعث شد تا شبکه دویچه وله از قول رالف سینا تحلیلگر خود اعلام کند: در کنفرانس واشنگتن به گونه ای رفتار می شود که حجم وسیع تسلیحات هسته ای آمریکا و روسیه که میراث جنگ سرد هستند، مشکلی ایجاد نمی کنند و تمام اختلاف بر سر خطر بالقوه ای است که از کشورهای شرور یا تروریست ها نشأت می گیرد. رئیس دولت اسرائیل که اصلا در این نشست شرکت نکرده است. از این منظر نشست واشنگتن موفقیتی بزرگ است البته تنها در برگه های صورت جلسه(!)جمهوری اسلامیجهت اطلاع ***اخبار روزهای اخیر مبنی بر تقاضای دیدار آقای کروبی با آیت الله هاشمی رفسنجانی و اظهاراتی که به آقای هاشمی رفسنجانی علیه آقای کروبی نسبت داده شد صحت ندارد. منابع نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی می گویند اصولا تقاضائی برای دیدار نبوده تا پاسخی ـ چه منفی و چه مثبت ـ داده شده باشد. از سوی دیگر دفتر حجت الاسلام سید محمد خاتمی نیز اعلام کرده است . « ایشان در سال جدید اساسا هیچگونه دیداری با جناب آقای هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام نداشته اند. » ***از عراق خبر می رسد توافق میان دو ائتلاف نوری المالکی و سیدعمار حکیم برای تشکیل دولت درحال نهائی شدن است . براساس این توافق قرار است نوری المالکی یا فرد دیگری از یکی از این دو ائتلاف عهده دار پست نخست وزیری شود و به احتمال زیاد جلال طالبانی در سمت ریاست جمهوری باقی می ماند . سید مقتدی صدر که 40 کرسی را در انتخابات اخیر مجلس عراق در اختیار گرفته نیز با این توافق همراهی کرده است . بدین ترتیب نخست وزیر شدن ایاد علاوی منتفی است . علاوی علاوه بر اینکه نمی تواند اکثریت لازم را در مجلس با خود همراه کند با توجه به اینکه مادر وی لبنانی است از نظر قانونی نیز نمی تواند نخست وزیر عراق باشد. ایراندیگه چه خبر؟ دیدار با سران فتنه جزو واجبات اسلام! خبر اول این که یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس درخصوص دیدار نمایندگان اصلاحطلب مجلس با سران فتنه گفت: در اسلام دیدار، دید و بازدید و صله رحم جزو واجبات است. نصرالله ترابی، نماینده شهرکرد اظهار داشت: براین اساس، فراکسیون اقلیت مجلس با سران اصلاحات و بسیاری از افراد دیگر نیز تنها دیدار نوروزی داشته و بحث خاص دیگری مطرح نبوده است. با این حال برخی خبرها حاکی از آن است که اعضای فراکسیون اقلیت مجلس پس از ملاحظه انتقادها نسبت به ملاقات خود با سران فتنه، در پروژهای جدید قصد ملاقات با افرادی از جناح راست برای توجیه دیدارهای قبلی را دارند. استراتژی مرد خاکستری اصلاحات برای انتخابات شوراها خبر دیگر این که در جلسه اخیر سران جریان اصلاحات ،استراتژی این جریان برای حضور در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در این جلسه، مرد خاکستری اصلاحات با تبیین ابعاد مختلف این استراتژی که از آن با عنوان «حرکت با چراغ خاموش، مهرههای سفید» یاد میشود، گفته است: هیچ کدام از چهرههای شناخته شده اصلاح طلبان حق ندارند برای تأیید صلاحیت در انتخابات شوراها خود را از فضایی که در آن قرارداریم جدا دانسته و فاصله بگیرند. این یک اصل است. چهرههای شناخته شده نباید خود را کنار کشیده و به نقد موسوی و جریان سبز بپردازند چون این مسئله باعث ریزش نیروهای جریان اصلاحات میشود. ما برای رفع مشکل در انتخابات برنامه داریم. وی اظهار داشته است: ما با اصرار بر مواضع خودمان، چهرههای شناخته شده را در لیست اصلاحطلبان قرار میدهیم تا رد صلاحیت شوند و پس از موج رد صلاحیتها از آن استفاده سیاسی کنیم. شنیدیم که سردبیر سابق روزنامه اصلاحطلب «آفتاب یزد» که چندی پیش به لندن پناهنده شد، مدعی شده که اختلاف نظر مجلس و دولت در زمینه هدفمند کردن یارانه ها، سناریوی جمهوری اسلامی برای به فراموشی سپردن اتفاقات سال گذشته است! مجتبی واحدی در مطلبی که در سایت ضدانقلابی «جرس» نوشته، مدعی شده است: «همه این «دعواها» از نوع زرگری است و تمام اجزای این نمایشها بر اساس سناریویی است که از قبل نوشته شده است.» وی انتخابات باشکوه ریاست جمهوری دهم را که با مشارکت 85 درصدی همراه بود، «افتضاح» نامیده و در ادعایی بامزه نوشته است: «مشغولسازی اقشار مختلف جامعه به دعوای «لاریجانی - احمدینژاد» را میتوان به منظور انحراف اذهان عمومی در داخل و خارج از کشور از افتضاح! انتخابات ارزیابی کرد.» برخورد دانشآموزان با یک عنصر هتاک با خبر شدیم که دانشآموزان غیرتمند بابلی عنصر هتاک به ارزشهای دینی را مجبور به عذرخواهی کردند. دانشآموزان یک مدرسه راهنمایی دخترانه و والدین برخی از آنها پس از اهانت یکی از معلمان این مدرسه به اعتقادات مذهبی، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیصلاح، معلم هتاک را مجبور به پذیرش خطا و عذرخواهی کردند. وی که معلم نگارش است، در کلاس درس، عزاداری امام حسین(ع) و ادعیه مفاتیحالجنان را مورد تمسخر و توهین قرار داد که ابتدا با واکنش دانشآموزان و سپس با پیگیریهای اداری و قضایی والدین تعدادی از دانشآموزان روبهرو شد و از اقدام خود اظهار ندامت کرد. نحوه برخورد اداری با این معلم خاطی در دست بررسی است. مدرک اوباما جعلی از آب درآمد خبر رسیده که برخلاف ادعاهای تبلیغاتی اوباما که خود را یک وکیل و استادتمام دانشگاه شیکاگو خوانده بود، یک پایگاه خبری امریکایی فاش کرد: اوباما نه تنها جواز وکالت ندارد بلکه مدرک استادیاری را نیز به مدد فشارهای دولت دریافت کرده است. پایگاه خبری «دایرکتو بلو» طی گزارشی به بررسی شبهات موجود در رابطه با سوابق تحصیلی اوباما پرداخت و نوشت: براساس اسناد موجود، تدریس اوباما در دانشگاه شیکاگو، قانونی نبوده و وی بدون داشتن صلاحیت و تنها براساس فشارهای سیاسی توانسته در این دانشگاه تدریس کند. بازداشت چهارپایان توسط صهیونیستها! یک خبر دیگر این که سربازان صهیونیستی دراقدامی جنونآمیز چهارپایان متعلق به فلسطینیان مسیحی را در یک مراسم مذهبی دستگیر و زندانی کردهاند. براساس روایت یک روزنامهنگار اتریشی از این ماجرا روز یکشنبه 28 مارس هنگامی که تعدادی از مسیحیان فلسطین برای برگزاری مراسم مذهبی عازم مسجد «بلال بن ربح» بودند، سربازان صهیونیستی اقدام به دستگیری دو نفر از میان این جمعیت کردند که یک الاغ و یک اسب به همراه داشتهاند. این گزارش میافزاید که دو فلسطینی پس از 5 روز بازداشت آزاد شدند اما حیوانات آنها با پاهای بسته همچنان تحت اسارت صهیونیستها هستند. روش جدید صهیونیست ها برای مقابله دست آخر این که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است واحدی از سگها را برای تعقیب و بازداشت جوانانی که به سوی نظامیان سنگ پرتاب میکنند وارد صحنه کند. در همین راستا قرار است واحد «عوکیتس» که یک واحد نظامی متخصص در آموزش و استفاده از سگها است برای مقابله با شکلگیری مجدد انتفاضه سنگ در مناطق اشغالی وارد صحنه شود. یک افسر عالیرتبه در واحد سگهای ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت، این طرح از هفته پیش در مناطقی از کرانه باختری به مرحله اجرا گذاشته شده است.