سردبیر روزنامه توقیف شده هم میهن گفته: از زمانى که آقاى احمدى نژاد به قدرت رسید من جزو صریح ترین منتقدان ایشان بوده ام و از ظرفیتى که رئیس جمهور ایجاد کرده اند که من هم بتوانم ایشان را نقد کنم سپاسگزارى مى کنم.وى افزوده: آنچه در نقد آقاى احمدى نژاد نوشته ام عموماً دربرگیرنده سپاس من بوده است. قوچانى گفته: روز اولى که ایشان پیروز شد من نوشتم که به هر حال دکتر احمدى نژاد برآمده از یک نظام نسبى دموکراتیک است.