قدساخبار ویژه پرواز هراس آورجنگنده ایرانی بر فراز ناو آمریکایی تابناک- شبکه «سی.ان.ان» به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی نوشت: یک فروند جنگنده ایرانی بر فراز ناو هواپیمابر آیزنهاور قرار گرفت و لحظاتی وحشت زا را در اقیانوس به وجود آورد.این ناو که به سوی عراق حرکت می کرد، نیرو های نظامی پشتیبانی را در خود جا داده بود.آمریکایی ها به دلیل مانور اخیر در تنگه هرمز، مأموریت این جنگنده را مهم دانسته و احتمال اینکه از عرشه «آیزنهاور» فیلمبرداری شده است نیز می رود، زیرا این رخداد تنها چند دقیقه پیش از مانور اخیر ایران رخ داد. ادامه غیبت ناطق ، روحانی و امامی در جامعه روحانیت ایلنا - سخنگوی جامعه روحانیت گفت: قرار است منتخب جامعه روحانیت مبارز با آقایان امامی کاشانی، ناطق نوری و روحانی دیدار کنند.حجة الاسلام احمد سالک گفت: آیة ا... امامی کاشانی، علی اکبر ناطق نوری و حسن روحانی همچنان در جلسات حضور نمی یابند و هیأتی قرار است با این سه نفر دیدار کند تا نظرات آنها گرفته شود. حمید معصومی نژاد حبس خانگی می شود ایرنا- مجید جعفرزاده رئیس مرکز امور حقوق بین الملل نهاد ریاست جمهوری گفت: با انتخاب وکیل زبده برای حمید معصومی نژاد خبرنگار دربند صدا و سیما در ایتالیا، بزودی وضعیت حبس این خبرنگار ایرانی به حبس خانگی تغییر می کند. قذافی: کشور «اسراطین» را تشکیل دهید! پرچم - رهبر لیبی راه حل تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل را راه حلی غیرعملی دانست.معمر قذافی در دیدار با یک هیات فلسطینی ساکن اراضی عرب 48 گفت: راه حل باید بر اساس تشکیل «کشور دوجانبه ملی» یعنی «اسراطین» یا هر آنچه که می خواهید آن را بنامید، باشد. مأموریت کمیته 3 نفره در برخورد با دانه درشت جنجالی جهان - پرونده یک «دانه درشت جنجالی» به جریان افتاد.پرونده این دانه درشت پس از بررسی توسط یکی از نهادهای زیرمجموعه دستگاه قضا، در اختیار کمیته ای 3 نفره قرار گرفت تا به اتهامات آن رسیدگی شود. گوگل «خلیج فارس» را تجزیه کرد! پارسینه - گوگل ارث در اقدامی عجیب برای جلب نظر هم زمان ایرانیان و اعراب، خلیج فارس را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرد. مخدر داخلی وارد بازار شد ! جهان - ماده مخدر «کینگ» ساخت ایران به بازار آمد.این ماده مخدر که در غفلت نهادهای ناظر در کشور ساخته می شود به طور گسترده ای نیز در حال توزیع است. بررسیها نشان می دهد این ماده 3 الی 4 برابر قویتر از کراک و شیشه و بسیار هم توهم زا و اعتیادآور است به گونه ای که کراک و شیشه حدود 24 الی 36 ساعت بی خوابی برای مصرف کننده به همراه دارد ولی ماده مخدر کینگ حدود 72 ساعت بی خوابی به همراه دارد عملیات روانی مشترک آمریکا و سعودی علیه ایران ایسنا - پایگاه اطلاع رسانی نهرین نت به نقل ازمنابع آگاه نزدیک به مخالفان عربستان درواشنگتن نوشت: آمریکا و عربستان طرح هایی برای استفاده گسترده از شبکه های ماهواره ای علیه ایران دارند. دستورعقیم کردن زنان برای کنترل جمعیت فردا -تایمز نوشت: اسلام کریموف، رئیس جمهور ازبکستان به پزشکان این کشور دستور داده است تا زنان را به طور مخفیانه عقیم کنند.بنا بر این دستورالعمل هر پزشک در هر ماه باید دست کم دو زن را عقیم کند. هدف از این دستور، پایین آوردن میزان جمعیت این کشور فقیر است. آمریکا قصد دارد از خاک ارمنستان برای حمله به ایران استفاده کند فارس- رئیس کمیسیون سیاستهای ارضی مجلس ملی آذربایجان گفت: آمریکا قصد دارد پایگاههای نظامی خود را برای حمله به ایران در خاک ارمنستان مستقر کند.به گزارش پایگاه خبری آذربایجانی فرست نیوز، الدار ابراهیموف نماینده مجلس ملی آذربایجان گفت: یک سال و نیم پیش، زمانی که آمریکا اعلام کرد که می خواهد از خاک آذربایجان به عنوان میدان عملیاتی برای حمله نظامی به ایران استفاده کند، رئیس جمهور ما به روشنی به آنها تفهیم کرد که اجازه این کار را نمی دهد و پس از آن آمریکا تصمیم گرفت پایگاههای نظامی خود را در ارمنستان مستقر کند. ورشکستگی 400 بازرگان ایرانی در دوبی آخرین نیوز- یک منبع آگاه از ورشکستگی حدود 400 بازرگان و تاجر ایرانی در دوبی در یکسال گذشته خبر داد. بررسی چند پرونده دانشگاه آزاد در مجلس مهر - سید فاضل موسوی، عضو کمیته محرمانه کمیسیون اصل 90 گفت: دانشگاه آزاد چند پرونده دیگر علاوه بر پرونده شکایت درباره «فروش سؤالات کنکور دانشگاه آزاد» در کمیسیون اصل 90 مجلس دارد. کمپین معترضان به تهدید هسته ای اوباما راه اندازی شد ایسنا- کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در اعتراض به تهدید هسته ای اوباما علیه ایران ،کمپین و سایت ir . ir - uni . www را برای امضای شکایت نامه ای در این باره برای دبیر کل سازمان ملل راه اندازی کرد. محافظ اسامه: بن لادن در آرزوی بمب اتمی است ایسنا - ناصر البحری، محافظ شخصی اسامه بن لادن در گفتگو با روزنامه القدس العربی از رویای وی در دستیابی به سلاحهای هسته ای خبر داد. کیهانآب سردی که بر سر معمار انگلیسی فتنه سبز ریخته شد (خبر ویژه)سفیر سابق انگلیس در تهران طرح کاهش اختیارات شورای نگهبان را یک «پروژه» خواند و تأکید کرد مخالفت آیت الله خامنه ای با این اقدام، آب سردی روی پروژه مذکور بود. ریچارد دالتون همچنین اوضاع را به ضرر جنبش (فتنه) سبز توصیف کرد.دالتون که هم اکنون به عنوان تحلیلگر امور خاورمیانه در مأسسه چتم هاوس فعالیت می کند، هر چند می کوشید موقعیت ایران را متزلزل نشان دهد اما تصریح کرد: به نظر می رسد در رویارویی بر سر بحران هسته ای با جامعه جهانی، حکومت ایران در موضع نیرومندی است. و در ماه های آینده مذاکرات قدرت های بزرگ برای دور دیگری از تحریم ها علیه ایران با دشواری های همیشگی پیش خواهد رفت.وی با اشاره به اینکه تنش های سیاسی در ایران رو به خاموشی گذاشته می نویسد: میرحسین موسوی، محمد خاتمی و کروبی از هر گونه فعالیت سیاسی و انتخاباتی در آینده محروم شده اند. در فرآیند سیاسی فعلی با وجود حفظ محافظه کارانی مثل هاشمی رفسنجانی، عملاً اصلاح طلبان جایگاه خود را از دست داده اند هر چند که بازگشت محافظه کاران میانه رو می تواند تا حدودی از فشار بر اصلاح طلبان بکاهد.به گزارش رادیو فردا، سفیر سابق انگلیس با اشاره به تدارک طرحی برای کاهش اختیارات نظارتی شورای نگهبان نوشت: مخالفت آیت الله خامنه ای با محدودتر کردن اختیارات شورای نگهبان، آب سردی بود که روی پروژه مذکور ریخت. تمام این شرایط به ضرر جنبش ]فتنه[ سبز است. آنها هیچ راهی برای سازماندهی ندارند و در شرایط فعلی چندان نمی توان به تحرکی جدید امیدوار بود.دالتون تأکید می کند: نباید توقع داشت تحریم های مورد بحث موجب تغییر حکومت شود. رژیم آن گونه که برخی سال گذشته تصور کردند ضعیف و لرزان نیست. آنچه ضعیف ترین احتمال است، امکان براندازی حکومت است. شرایط فعلی برای شورش فراهم نیست.اظهار سفیر سابق انگلیس از آن جهت قابل تأمل است که سفارت این کشور در تهران از صحنه گردانان اصلی اغتشاش و فتنه سال گذشته بود و در این راه طی چند سال گذشته انگلیسی ها به واسطه سفارتخانه خود طراحی و سرمایه گذاری کلانی را تدارک کرده بودند چندان که حسین رسام تحلیلگر بازداشت شده سفارت در جریان آشوب ها، طی محاکمه در دادگاه اعتراف کرد شخصاً در طول 5 سال ]که عموماً دوران سفارت آقای دالتون را شامل می شود[ توانسته با حدود 150 نفر از فعالان سیاسی و اصلاح طلب ارتباط گرفته و از طریق آنها اطلاعات و تحلیل های محرمانه جمع آوری کند.سفارت انگلیس در سال 84 نیز با همکاری مأموران MI6 پیش بینی کرده بود شخص دیگری غیر از احمدی نژاد روی کار بیاید اما نتایج خیره کننده انتخابات در 27 خرداد و سوم تیر 84، به یک افتضاح بزرگ برای پیش گوهای سفارت و MI6 تبدیل شد به نحوی که در مطبوعات لندن این مسئله به چالش کشیده شد.قبول می کنیم امابه شرط آن که ادبشان کنیم! (خبر ویژه)همزمان با روز کارگر تحرکات محدود جریان فتنه و خصوصا برخی عوامل مستقیم سرویس های اطلاعاتی خارجی برای سوء استفاده از این فضا با ناکامی همراه با رسوایی روبرو شد.چند گزارش دریافتی نشان می دهد موسوی و کروبی در یکی دو هفته گذشته به شدت در پی آن بوده اند که با جمعی از کارگران دیدار کنند اما تلاش های نزدیکان آنها برای فراهم آوردن جمعی حتی بسیار کوچک از کارگران و راضی کردن آنها به دیدار با این افراد به هیچ نتیجه ای نرسیده است. در برخی موارد کارگرانی که با این دعوت مواجه شده اند به واسطه ها گفته اند تنها در صورتی در چنین دیداری شرکت خواهند کرد که بتوانند سران فتنه را «ادب» کنند!پس از ناکام ماندن همه این تلاش ها، پیشنهادهایی به موسوی و کروبی ارائه شده که با یک «جمع خودی» دیدار کنند اما خبر آن به صورت دیدار با کارگران منتشر شود. مشاوران موسوی و کروبی از ترس آبروریزی رسانه ای در اجرای این پیشنهاد مردد هستند. همچنین چند تشکل بزرگ کارگری در چند روز گذشته با مراجعه به نهادهای مسئول خواستار دریافت مجوز برای تجمع در مقابل منزل فتنه گران شده اند اما نتیجه بررسی درخواست آنها هنوز مشخص نیست.تمرکز روی نامزدی کروبی و موسوی آب در هاون کوبیدن بود (خبر ویژه)عضو -ظاهراً - مستعفی حزب مشارکت که چند ماه قبل از انتخابات سال گذشته برای تحریک کروبی به رادیکالیسم و تکمیل پروژه فتنه به ستاد وی پیوست، می گوید «تمرکز بر پیروزی نامزد مورد نظر، آب در هاون کوبیدن است». بهانه عباس عبدی در رد موضوعیت نامزدهایی چون کروبی و موسوی، نهادینه شدن انتخابات و رقابت سیاسی است و این در حالی است که جریان رادیکال، انتخابات را بستری برای رقابت سیاسی سالم و قانونمند بلکه بهانه برای ایجاد آشوب و براندازی می دید و با تقسیم کار سراغ مهره های منفعلی چون کروبی و موسوی است.عبدی که عضو تیم کرباسچی، سحرخیز، جمیله کدیور، مهاجرانی و... در ستاد اصلی کروبی بود، در گفت وگو با سایت ضد انقلابی روزنت اظهار داشت: تمرکز روی پیروزی نامزد مورد نظر در جامعه ای که انتخابات و رقابت سیاسی نهادینه نشده، آب در هاون کوبیدن است و من نیز در انتخابات سال گذشته مطلقاً در این مسیر حرکت نکردم.وی در ارزیابی عملکرد اصلاح طلبان و جنبش سبز از انتخابات تا امروز گفت: اشتباه اصلی آنها در یک تناقض رفتاری نهفته است. کلیدی ترین اشکال آنان این است که این سأال را چگونه پاسخ می دهند. آیا تقلب مأثر شده یا خیر؟ اگر خیر باید صریحاً اعلام کنند. اگر بلی، در این صورت باید بگویند که قبلاً می دانستند که انتخابات غیر دموکراتیک خواهد بود و تقلب می شود یا خیر؟ اگر نمی دانستند، در این صورت رفتارشان متناقض نیست، اما باید بگویند چرا چنین خطای تحلیلی مهمی را مرتکب شدند؟ و اگر می دانستند، باید پاسخ دهند که در این صورت چرا آگاهانه برای رسیدن به این نقطه (و نه انتخاب نامزد مورد نظرشان که به دلیل پیش بینی تقلب شدنی نبود) وارد این میدان شده اند؟ آیا باید از وضع موجود خوشحال باشند- که در این صورت باید از پیش اعلام می کردند که راهبرد اصلاح طلبانه را تغییر داده اند- و اگر از این وضع ناراضی هستند باید مسئولیت رسیدن به این نقطه را مشخص کنند.وی با بیان اینکه «رادیکالیزه شدن جریان سبز که ناشی از خیابانی بودن و غیر قابل کنترل بودن بود، موجب شد بخش های مهمی از جنبش همراهی عملی را کاهش دهند یا متوقف کنند»، از خشونت کور در میان برها انتقاد کرد و گفت: طرح برخی شعارها نتایج خاص خود را هم در حکومت و هم در میان متحدین جنبش بر جای می گذارد، نمی توان نان چنین شعارهایی را خورد اما از چوب آن مصون بود. معنای پرهیز از خشونت فراتر از زدن و کشتن است. معنای پرهیز از خشونت با ادبیات و رفتارهای موجود بخشی از منتقدان هم خوانی ندارد.عبدی همچنین گفته است جنبش سبز در چارچوب و روند گذشته نمی تواند رهبری مورد نظر را به واسطه کروبی و موسوی به دست آورد و گرچه آنها حضور دارند.شایان ذکر است طیفی از افراطیون با جمع شدن دور کروبی، کوشیدند ضمن ترغیب وی به تحرکات تند، افراطی گری در فضای سیاسی را تشدید کنند و از این طریق امثال موسوی و خاتمی را نیز وادار به ورود چرخه معیوب و متصاعدکننده رادیکالیزم نمایند. افراطیون در واقع در این چرخه با تصور اینکه کار جمهوری اسلامی را تمام می کنند روی تأثیر تحریک کننده کروبی و موسوی نسبت به یکدیگر تا مرز انتحار سیاسی حساب کرده بودند.گفتنی است عبدی در اوج قدرت اصلاح طلبان (سال 77) در پاریس، با باری روزن جاسوس سابق آمریکا در تهران دیدار و گفت وگو کرد و سپس به واسطه یک مأسسه نظرسازی این ارتباطات را گسترش داد و سرانجام سر از تئوری های خروج از حاکمیت، عبور از قانون اساسی و عبور از خاتمی در آورد تا آنجا که خاتمی اظهارات وی درباره تغییر قانون اساسی را خیانت توصیف کرد.آقای اوباما، نصف دولتت رفت از 30 سال گذشته عبرت بگیر! (خبر ویژه)همزمان با حرافی مقامات آمریکایی مبنی بر اعمال تحریم های سخت علیه ایران، محافل سیاسی و رسانه ای جهان به دیده ناکارآمدی و لجاجت کور به ماجرا می نگرند.دیروز هیلاری کلینتون در ادامه لفاظی های یک سال و نیم گذشته گفت: «واشنگتن به دنبال اعمال تحریم های سخت علیه ایران است تا سران ایران با انتخاب سختی روبرو باشند و وادار به تسلیم شوند.» وی در دیدار هیئتی از اتحادیه اروپا اظهار داشت: «مذاکرات با ایران بی حاصل بوده است و تنها با فشار است که می توانیم این کشور را بر سر برنامه هسته ای وادار به تغییر مسیر کنیم.اما مقارن با این اظهارات، روزنامه روسی کامر سانت در ارزیابی روند تحریم ها نوشت: باید از 30سال گذشته عبرت گرفت. اعمال تحریم ها در این 30 سال نه تنها اراده ایرانیان را تغییر نداده بلکه مواضع این کشور را بیش از پیش تثبیت کرده است.کامرسانت می نویسد: تجربه های گذشته نشان داد که تحریم ها بر علیه ایران موفقیتی ندارند و در عوض موضع ایران را مستحکم تر می کنند. 3 دهه تحریم ها بر علیه ایران بی تأثیر بوده اند و باعث شده اند که نظام ایران مشروع تر از قبل شوند. بنابراین بهتر است که دولت آمریکا از طریق دیپلماسی مشکل هسته ای را حل نماید. با این اقدام و حل این موضوع از طریق مسالمت آمیز می توان گام منطقی برای بازگشت صلح به منطقه همیشه پرمخاطره خاورمیانه برداشت.همچنین سایت صدای آمریکا با ارزیابی چالش دنباله دار 8سال گذشته بر سر برنامه اتمی ایران نوشت: «تحلیل گران می گویند تغییر رفتار ایران در سخن به مراتب آسان تر است تا در عمل و اگر ایران تصمیم گرفته باشد که یک قدرت اتمی شود، احتمالاً آمریکا و متحدانش نمی توانند حتی کاری انجام دهند.»گری توماس خبرنگار صدای آمریکا افزود: با وجود تلاش های آمریکا برای جلوگیری از اتمی شدن ایران، هنوز هیچ قطعنامه ای در حاشیه دیده نمی شود. مارک فیتزجرالد (مدیر طرح عدم تولید و گسترش تسلیحات اتمی و خلع سلاح در انستیتو بین المللی مطالعات استراتژیکی در لندن) می گوید: «ما مدت هاست با ایران در یک جنگ سرد طولانی به سر می بریم.ایران از مرز تولید بمب اتمی نخواهد گذشت. شاید بتوان با یک ایران دارای توانایی اتمی کنار آمد و از ساختن بمب اتمی منصرف کرد.»«تیت نوکین» یکی از تحلیل گران اطلاعات نظامی- امنیتی در انتشارات جینز هم به صدای آمریکا گفت: اقدام نظامی، برنامه اتمی ایران را متوقف نخواهد کرد و حتی ممکن است برخورد گسترده تری را بوجود آورد. شما ممکن است برنامه اتمی ایران را برای چندین ماه به تعویق بیندازید، با این همه من فکر می کنم که نتایج آن غیرقابل پیش بینی بوده و برخوردهائی را در منطقه بوجود خواهد آورد.مارک فیتز جرالد هم گفته است: به نظر نمی رسد اعمال تحریم ها ایران را از ادامه برنامه هسته ای منصرف کند.روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم با ابراز تردید بر توانایی آمریکا برای مهار ایران نوشت: دولت اوباما اکنون تقریباً 40درصد از دوره کاری خود را سپری کرده است. فقط ممانعت از پیشرفت برنامه هسته ای ایران چاره ساز نیست، باید به تضعیف نیروی نظامی جمهوری اسلامی و یک مبارزه همه جانبه استراتژیک برای مقابله با اهداف سیاسی منطقه ای ایران و سوریه روی آورد.هاآرتص همچنین در تحلیل دیگری تحلیل کرد که «بر این شواهد، اسرائیل در برابر ایران تنهاست هر چند که آمریکا خود را متعهد به حمایت از اسرائیل در برابر تهدیدها می داند. می بینیم هر تاریخی که کاخ سفید برای ممانعت از برنامه هسته ای ایران تعیین کرده، سپری شده و این نگرانی وجود دارد که دولت آمریکا پذیرفته باشد که ایران یا به بمب اتمی دست پیدا خواهد کرد یا دست کم قابلیت ساختن آن را به دست می آورد و پیش از ساختن بمب، موافقت خود را با توقف این کار اعلام می کند.هاآرتص در تحلیل سوم خود نیز خطاب به اوباما نوشت: آقای اوباما! برای مقابله و مهار ایران، روی اعراب حساب نکن. استراتژی ایجاد یک جبهه عربی میانه رو مقابل ایران محکوم به شکست است چنان که در مانور نظامی و دریایی اخیر ایران، فرمانده نیروی دریایی قطر حضور پیدا کرد و گفت که مایل است از تجارب نیروهای دریایی ایران استفاده کند. او وعده کرد در آینده در مانورهای مشترک با ایران شرکت کند. مخالفت یا تحریم های بیشتر علیه ایران هم تنها مختص به قطر نیست و برخی مقامات کشورهای عربی دیگر را هم شامل می شود. کشورهای عربی دارای روابط تاریخی ریشه دار با ایران هستند... شعار تشکیل جبهه متحد عربی مقابل ایران فقط به درد دالان ها و راهروهای کاخ سفید می خورد و تاکنون منافع عملی برای واشنگتن، در برابر ایران نداشته است.جمهوری اسلامیجهت اطلاع *** بعد از انفجار در زندان مرکزی شهر ایلام و فراری دادن دو زندانی و تلاشهای بعمل آمده و دستگیری عوامل آن، موجی از شادی مردم این شهرستان را فرا گرفت. متاسفانه چند روز بعد، انفجار بمب دیگری در یک تاکسی که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان گردید مردم را نگران کرد و به فاصله حدود یک هفته از انفجار این تاکسی بمب سوم توسط نیروهای انتظامی در خیابان صفاری شهر ایلام خنثی شد. مردم ایلام درباره این وقایع سئوال دارند اما تاکنون هیچ مقام و مسئولی در این زمینه اظهارنظری نکرده است. *** از قوه قضائیه خبر میرسد پرونده مفاسد اقتصادی یک مسئول بلندپایه که در اواخر سال گذشته توسط رئیس دستگاه قضائی افشا شد و اخیراً یک نماینده مجلس نیز خواستار رسیدگی به آن گردید به نتیجه نزدیک شده است. به گزارش سایت جهان، پرونده این دانه درشت پس از بررسی توسط یکی از نهادهای زیرمجموعه دستگاه قضا، در اختیار کمیتهای 3 نفره قرار گرفت تا به آن رسیدگی شود. جهان افزوده است: درحالی که برخی محافل سیاسی تلاش دارند رسیدگی به این پرونده را با طرح موضوعات فرعی مثل گاوداریها و شترداریهای رجال سیاسی و رجلزادههای اقتصادی به انحراف بکشند، اما اخبار موثق حاکی از همت جدی برای بررسی پرونده این چهره جنجالی سال، در دستگاه قضائی است. *** در روزهای اخیر مشاهده شده است فردی به نام "ک" پیمانکار سلف و بوفه دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران اقدام به توزیع مشروبات الکلی در بین دانشجویان این دانشکده میکند. به گزارش خبر آنلاین به نقل از شیعهنیوز، در یکی از کلاسهای بعد از ظهر دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران مشاهده شده است که یکی از دانشجویان پسر اقدام به رقاصی در کلاس کرده است. این دانشجو که به دلیل شرب خمر زیاد کنترل خود را از دست داده بود درصدد تعرض به یکی از دانشجویان دختر بر میآید. شاهدان گفتند وی در هنگام نهار و پس از صرف نهار مشروبات الکلی زیادی مصرف کرده بود. رسالتشنیده ها و نکته هاعلت بی اعتنایی کارگران به سبزهایک عضو اتحادیه آزاد کارگران علت بی اعتنایی کارگران به جنبش سبز را فاش کرد. جعفر عظیم زاده عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران در مطلبی که در سایت گویا منتشر کرد با انتقاد از عملکرد دوران نخست وزیری موسوی و هشت سال ریاست جمهوری خاتمی گفت: طبقه کارگر ایران خودش را با این جنبش و رهبران آن بیگانه می داند. وی در ادامه مطلب خود اضافه کرد جریانی پس از انتخابات معترض بود و به جنبش سبز موسوم شد و رهبران آن خاتمی و موسوی بودند. عظیم زاده عملکرد موسوی و خاتمی در دوران مسئولیت آنها را به شدت زیر سئوال برد و گفت: این آقایان مدت زیادی قدرت را در دست داشتند و همین قانون کار در دوران اینها به تصویب رسید و فلاکتی که امروز گریبان کارگران ما را گرفته است پایه آن در دوران این آقایان گذاشته شده است لذا طبقه کارگر خودش را با جنبش سبز و رهبران آن بی ارتباط می داند. دیدار موسوی با مروج پان ترکیسممیرحسین موسوی با یکی از اعضای پان ترکیست دیدار و برای تحرک دادن به فعالیت های قومی گرایانه قول همکاری داد!جناب میرحسین که در محافل سیاسی عقلا از او به عنوان گوینده دروغ بزرگ سال88 نام برده می شود در ادامه لجاجت ها و بی توجهی به نصایح خیرخواهانه برای بازگشت به صف مردم به تحرکات مشکوک خود ادامه می دهد. شنیده های موثق حاکی است که اخیرا موسوی با آقای حسن، الف از عناصر فعال پان ترکیسم در آذربایجان که به تهران آمده بود دیدار کرده است. میرحسین در این دیدار گفته من به تنوع قومیت ها در ایران اعتقاد دارم و برای اجرای اصل15 قانون اساسی تلاش می کنم. این عنصر پان ترکیست در دیدار با موسوی از اقدامات تبعیض آمیز درباره قومیت ها انتقاد کرده که موسوی برای خوشایند جریان تجزیه طلب پان ترکیست ها قول داده از مقالات تولیدی آنها در رسانه های جنبش سبز استفاده کند. میرحسین همچنین گفته است مانیفست جنبش سبز بزودی منتشر خواهد شد و در آن از نظر این عضو پان ترکیست درباره قومیت ها استفاده خواهد کرد. گفتنی است حسن، الف که از افراد مدعی اصلاح طلبی و هدایت جریان قوم گرایی است در انتخابات سال گذشته به شکل مادی و تبلیغاتی از موسوی حمایت کرد. شجاعت کروبی در تطهیر شکنجه گران شاه!یک نشریه آلمانی به کروبی لقب شجاع داد!مجله اشپیگل آلمان که گزارش های مغرضانه آن زبانزد خاص و عام و اهالی رسانه هاست در مطلبی به تمجید از تحرکات کروبی پرداخت و وی را فردی بسیار شجاع خواند. اشپیگل در این مطلب با کروبی گفتگویی انجام داده و وی هم به تکرار دروغ های اثبات نشده پارسال خود مبنی بر تجاوز به زندانیان و شکنجه آنان پرداخت. کروبی که در ساده لوحی گوی سبقت را از بقیه اصلاح طلبان ربوده است در این مصاحبه به تطهیر شکنجه زندانیان در زندان های زمان شاه پرداخته و گفت: در دوران شاه هم از این اتفاقات می افتاد اما آنها چون کارشناس بودند می دانستند خشونت را درباره چه کسی و چگونه به کار ببرند اما امروز در زندان های ما خودسری مطلق حاکم است. گفتنی است اظهارات ساده لوحانه کروبی از یک سو باعث تهیه خوراک تبلیغاتی برای رسانه های مخالف نظام و از سویی دیگر باعث مضحکه شدن وی در محافل اصلاح طلب و طرد وی از جلسات تصمیم گیری و انبساط خاطر منتقدین اصلاح طلب وی شده است. توضیح درباره انتصاب رئیس بهره وریصندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت خبر انتصاب علی احمدی رئیس این صندوق به سمت رئیس سازمان بهره وری را تکذیب کرد. رسالت در این باره یادآور می شود همان گونه که در توضیح صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت آمده است دو هفته قبل پیشنهادات مختلفی به آقای علی احمدی ارائه شد و ملاقات و مذاکراتی هم میان ایشان و معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور صورت گرفت به گونه ای که پیش نویس ابلاغ آقای علی احمدی برای ریاست سازمان بهره وری تهیه و در اختیار ایشان قرار گرفت و معاونت نظارت و راهبردی برای حضور ایشان در سازمان بهره وری اصرار فراوان داشت و به گفته برخی کارکنان سازمان مذکور مراسم معارفه هم برگزار شد. اما گویا آقای علی احمدی مصلحت را در عدم پذیرش این مسئولیت دانست. لذا روزنامه رسالت قصد انتشار خبر نادرست را نداشته و خبر رسالت با اطلاع از موارد یاد شده درج شد.