دبیر کل حزبالله لبنان گفت: هدف حزب الله آزادی تمام اسیران لبنانی و غیرلبنانی است و آزادی چهار دیپلمات ایرانی در همین راستا قرار دارد. به گزارش فارس "سید حسن نصرالله" در برنامه ای که از شبکه تلویزیونی "المنار" پخش شد با اشاره به تبادل اجساد و آزادی یک اسیر لبنانی گفت: هدف حزبالله آزادی تمام اسیران لبنانی و غیر لبنانی و بازگشت پیکر شهدا به خانواده هایشان است و آزادی چهار دیپلمات ایرانی در این راستا قرار دارد. چرا که حزب الله معتقد است این دیپلماتها در سال 1982توسط نیروهای لبنانی (فالانژیستها) ربوده شدهاند و به رژیم صهیونیستی تحویل داده شده اند. نصرالله تصریح کرد: هر اسیری پرونده ای دارد که پیگیری می شود. اکنون مذاکرات تبادل اسرا بسختی ادامه دارد چرا که گفتوگو درباره این پرونده های وقت زیادی را می گیرد و این یک موضوع طبیعی است. دبیرکل حزب الله تاکید کرد: بدون شک تبادل اجساد که دوشنبه گذشته انجام شد، گامی در راستای یک اقدام بزرگ تر و مهم تر یعنی تبادل تمامی اسیران قرار دارد و فکر می کنم دشمن صهیونیستی هم با این کار موافق باشد.لذا حزب الله تاکید دارد که مذاکرات باید دائمی باشد و گفتوگوها در روزهای آینده باید بصورت جدی از سرگرفته شود. نصرالله افزود:اکنون می توانم بگویم در روند مذاکرات آزادی دو اسیر اسرائیلی که قبل از جنگ 33روزه به اسارت حزب الله درآمده اند، پیشرفت های مثبتی صورت گرفته است.لذا حزب الله به روند تبادل اسیران خوش بین و امیدوار است پرونده اسرا بسته شود.