ایراندیگه چه خبر؟ برخی از وکلا ضمن مصاحبه علیه نظام از دولت حقوق میگیرند خبر اول این که معاون حقوقی رئیسجمهور گفته: متأسفانه مشاهده میشود که برخی لوایح بدون مشارکت و اعمال نظر کارشناسان واحدهای حقوقی دستگاههای مختلف تدوین میشود که باید از این موضوع پرهیز شود. فاطمه بداغی در هجدهمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاههای اجرایی همچنین تصریح کرده: برخی از وکلا که در جریانات مختلف سیاسی مصاحبههایی علیه نظام و قوه مجریه انجام دادهاند ماهانه از دولت مبالغ کلانی دریافت میکنند. پست ویژه برای آقازاده فراری خبر دیگر این که در پی خروج یکی از آقازادههای متهم به اغتشاش در حوادث سال گذشته یک نهاد آموزشی که برای دفاع از وی مدعی مأموریت این فرد در خارج از کشور شده بود،با توجه به طول کشیدن مأموریت این آقازاده و عدم بازگشت نامبرده تصمیم به کمک دیگری برای وی نموده است. گفته میشود قرار است، دفتری به عنوان نمایندگی ویژه این نهاد آموزشی در خارج از کشورتأسیس شده و این آقازاده به عنوان مسئول آن منصوب شود تا قضیه حضور او در خارج از کشور عادی جلوه داده شود. اولین مأموریت «آقازاده رابط» در مالزی کلید خورد شنیدیم که آقازادههایی که این روزها در خارج از کشور به سر میبرند طی یک تشکیلات منسجم برنامههای متعددی را در مالزی تدارک دیدهاند که هدف نهایی آنها ارتباطگیریهای بینالمللی برای ادامه فتنه انگیزیهایشان میباشد. این آقازادهها که عدهای از آنها به عنوان اسپانسر عمل کرده و عدهای دیگر نیز تحت حمایت برخی سرویسهای غربی قرار گرفتهاند پیوندهای تشکیلاتی منسجمی را شکل دادهاند که با گسیل شدن آقازادههای رابط، برنامههای آنان روشنتر شده و به مرحله عملیات رسیده است. توصیه سروش به مراجع تقلید! با خبر شدیم که عبدالکریم سروش که این روزها برای ماندن در عرصه سیاست و دیده شدن کمپین مشترک با منافقین و سکولارها و حتی همجنسگراها تشکیل داده در نامهای به مراجع تقلید از آنها خواسته که در برابر نظام ایستادگی کنند. سروش در این نامه که با توجه به حمایت تمام قد همه مراجع از نظام معلوم نیست برای کدام مرجع تقلید فرضی نوشته آورده: میدانیم که شما اقطاب و ارکان دین خود از مظلومان مظالم جمهوری اسلامی هستید و از این که معاصی و مفاسد این حکومت جائر نام نیک شما و دامان پاک شریعت را آلوده کرده ظاهری دژم و باطنی نژند دارید و سینه پر آتش خود را به آب صبوری ساکن میکنید. نصب بنرهای وقف دانشگاه آزاد در شهر خبر رسیده که در روزهای اخیر، مسئولان دانشگاه آزاد اقدام به نصب بنرهایی در سطح شهر از جمله در خیابانهای فاطمی و شهید مطهری کردهاند که در آن ضمن تأکید بر وقف اموال این نهاد آموزشی، جملات آقای هاشمی درباره این موضوع با عنوان بزرگترین وقف در جهان آورده شده است. شیرین عبادی: ایران را بیشتر تحت فشار قرار دهید دست آخر این که«شیرین عبادی» یکی از سران فتنه خارج از مرزهای ایران، در آخرین سخنرانی خود در آستانه سالگرد انتخابات ریاست جمهوری از حامیان غربی فتنه خواست تا بیش از پیش از فتنه گران حمایت کرده و ایران را بیشتر تحت فشار اقتصادی و سیاسی قرار دهند. به گزارش دویچه وله، «شیرین عبادی» گفت: ما به کمک و حمایت غرب بیش از پیش نیاز داریم و غرب باید علاوه بر حمایت های لفظی، اقدامات عملی را نیز در جهت حمایت از ما صورت دهد. کیهانشبکه عنکبوت به صحت نظر کیهان اعتراف کرد (خبر ویژه)پیوند شماری از رسانه های زنجیره ای در عرصه اینترنت علنی شد. کیهان سال ها پیش گزارش داده بود که اجزای شبکه عنکبوت با هم در ارتباطند و از اتاق فرمان واحد زیرنظر سرویس های جاسوسی سیا، موساد و ام آی 6 اداره می شوند.به تازگی سایت های جرس (جنبش راه سبز)، سحام نیوز (وابسته به کروبی و منتشرکننده شایعات انبوه)، امروز (وابسته به سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت)، میزان خبر (ارگان گروهک نهضت آزادی)، تحول سبز و ندای سبز در بیانیه مشترکی اعلام هماهنگی و همبستگی کردند و این در حالی است که این سایت ها در کنار سایت هایی نظیر روزنت، گویانیوز، رادیو زمانه، بی بی سی، رادیو فردا، نوروز، اخبار روز، گذار همدمی (سایت وزارت خارجه اسرائیل)، العربیه، بالاترین، پیک نت و... دهها سایت دیگر هم پوشانی دارند و عملا 70درصد مطالب آنها تولیدات واحدی است که صرفا بازنشر شده و بدون ذکر منبع عملا لینک داده می شود.ویژگی عمده این شبکه زنجیره ای انتشار و پژواک شایعه در مسیر جنگ روانی است که اگرچه در میان افکار عمومی ملت ایران بازخورد بسیار ضعیفی پیدا می کند اما نوعا به کار تخدیر روانی گروهک های ضدانقلاب خارجی و داخلی می آید و به شدت توهم زاست. برخی از این سایت ها چند ماهی است که از حباب مجازی، جنبش خیالی در حوزه مجازی و انجام عملیات over dose (خودکشی بر اثر مصرف زیاده از حد دارو) در عرصه اینترنت خبر می دهند.به سایت ها و وبلاگ هایی نظیر جنبش سبز، ندای سبز و تحول سبز، می توان انواع سبزی های دیگر را هم اضافه کرد که مانند علف هرز روئیده اند و به شهادت برخی از آنها نظیر سایت بالاترین به طور متوسط در روز حتی چندصد مراجعه کننده هم ندارند و البته اغلب آن چند صد نفر هم گردانندگان سایت ها و وبلاگ های دیگرند که قرار است از روی یکدیگر کپی بزنند!تروریست که نبود برای تحقیق علمی به مقر منافقین رفته بود! (خبر ویژه)لابد حکایت آن خواستگار را شنیده اید که وسط مجلس خواستگاری تقاضای کبریت کرد تا سیگار روشن کند. خانواده عروس با تعجب پرسیدند مگر ایشان سیگاری است و مادر او جواب داد: «نه، سیگاری که نبود، قماربازی کرد و باخت و...». در ادامه جواب و سؤال ها معلوم شد بله، خواستگار محترم قمارباز و چاقوکش و زهرماری خور و حبس کشیده و سابقه دار هم هست!حالا حکایت رسانه های بیگانه و مصاحبه هایی است که با نزدیکان برخی اعضای گروهک های تروریستی انجام می دهند تا آنها را بی گناه و بی خبر از همه جا و «اتفاقاً وسط آشوب ها سبز شده» نشان دهند.رادیو فردا ارگان رسمی سیا که این روزها در بار آوردن رسوایی های متعدد روی دست صدای آمریکا بلند شده به بهانه صدور حکم اعدام برای «جعفر-ک» به اتهام همکاری با گروهک تروریستی منافقین سراغ همسر وی رفت. رودابه- الف ابتدا مدعی شد همسرش «بی گناه بوده و شش صبح در حالی که سمت منزل می آمد دستگیر شده است.» او اما چند جمله بعد اضافه کرد«علت دستگیری ایشان این بود که سال گذشته پسرمان به قرارگاه اشرف ] پادگان گروهک تروریستی منافقین[ در عراق رفت و همسرم به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام دستگیر شد.»وی سپس از ارتباط تلفنی با پادگان اشرف خبر می دهد و می افزاید: ما با یک خط تلفن با پسرم ارتباط داشتیم البته آن هم به اصرار من تدارک شده بود. به هر حال ما باید از احوال پسرمان اطلاع داشته باشیم. ایشان یک خط تلفن گرفته بودند ما چهار بار تماس گرفتیم در شرایط مختلفی که مثلاًبه قرارگاه اشرف حمله شده بود.رادیو فردا سپس می پرسد«برای موارد اتهامی که به ایشان وارد شده است مثل اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ بر علیه نظام، چه نمونه هایی ذکر شده است؟ گفته اند به چه دلیل و با چه اسناد و مدارکی این اتهامات را به ایشان وارد کرده اند؟» همسر متهم جواب داد: طبق اعترافاتی که خود آقای کاظمی در جریان دادگاه شان ذکر کردند، به عنوان مثال ایشان از یک تراکتی که روی دیوار نصب شده بود فیلم گرفته بودند و چون خود ایشان نه کامپیوتر داشتند و نه استفاده از کامپیوتر بلد بودند، هم پرونده ای ایشان آن را برای سازمان مجاهدین می فرستادند. این اتفاق هم فقط در روزهای اول انتخابات رخ داد، وگرنه آقای کاظمی حتی هیچ شناختی از این آقای آقایی نداشت11. مورد هم وزارت اطلاعات به ایشان اتهاماتی وارد کرده است. از جمله اینکه گفته اند شما کمک مالی ] به منافقین[ کرده اید یا دانشجویان را هماهنگ می کردید و 3 ماه به قرارگاه اشرف ] مقر نظامی منافقین[ رفته و تعلیم دیده اید.خبرنگار رادیو فردا در این هنگام می پرسد «آیا این واقعیت داشت». همسر عضو گروهک منافقین در پاسخ مغالطه کرده و می گوید: اصلاً چنین چیزی نبوده. آقای «ک.» یک بار به شهر] پادگان[ اشرف رفتند.بقیه این گفتگو را بخوانید:رفتن ایشان به شهر اشرف به چه دلیل بود؟ما به اتفاق خانواده رفتیم کربلا و کاظمین برای زیارت، کلا خروج ما از ایران و بازگشتمان به کشور، 12روز طول کشید. ما بلیط گرفتیم و به طور قانونی و با ویزا از کشور خارج شدیم. ایشان گفتند که شما موافقید چند روزی به شهر اشرف برویم و من آن مکان را ببینم. من ده سال از عمرم را در این مسیر صرف کردم و حالا دلم می خواهد ببینم بچه ها آنجا چه می کنند و برنامه هایشان چیست؟ایشان ده سال از عمرشان را در چه مسیری صرف کرده بود؟آقای «ک» نزدیک به ده سال در دهه شصت زندانی سیاسی بود.در ارتباط با مجاهدین؟بله. آن زمان که دستگیر شدند دانش آموز بودند. دلشان می خواست بداند بابت چه این ده سال زندان را تحمل کرده اند؟(!!)این خانم حرفه ای که تلاش می کرد خود را غیرسیاسی و بی خبر از همه جا معرفی کند همچنین گفته است: در زمان آقای شاهرودی، همکاری سیستم قضایی با خانواده زندانیان بهتر بود. اما از زمانی که آقای لاریجانی بر سر کار آمده اند، هیچ گونه همکاری نمی شود و دائماً سنگ اندازی می کنند و اجازه طی شدن روند قانونی را نمی دهند.شایان ذکر است برخی اعضای سابقه دار یا از خارج برگشته گروهک هایی نظیر منافقین، تندر، بهائیت، سلطنت طلبان، نهضت آزادی و جبهه ملی نقش گسترده ای در تحریک به بلوا و آتش افروزی و ایجاد فضای آشوب داشتند و البته طبق آموزش های قبلی در خانه های تیمی، قرار گذاشته بودند در صورت بازداشت احتمالی خود را بی خبر از همه جا، عابر و... جا بزنند حال آن که در اغلب موارد، فیلم تحرکات عناصر دستگیر شده به همراه لوازم بمب گذاری و ترور و انفجار و آدم کشی موجود است.نقش رژیم صهیونیستی در تسلیح اتمی رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی (خبر ویژه)افشای اسناد نظامی جدید، از اشاعه و گسترش تسلیحات اتمی به سایر رژیم های همسو توسط رژیم صهیونیستی حکایت می کند. روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی فاش کرد شیمون پرز رئیس فعلی اسرائیل در سال 1975برای واگذاری سلاح های اتمی به رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی، با وزیر جنگ این رژیم مذاکره کرده است. افشای اسناد این مذاکره، داشتن سلاح اتمی از سوی رژیم صهیونیستی را تایید می کند.روزنامه گاردین دیروز با چاپ تصاویری از این اسناد، اعلام کرد، شیمون پرز رئیس فعلی رژیم صهیونیستی در قراردادی با «بیگ بوتا» وزیر جنگ آفریقای جنوبی در سال 1975درباره فروش سلاح های هسته ای به رژیم آپارتاید، مذاکره کرده است. براساس این گزارش، بوتا در نشستی با پرز خرید کلاهک های هسته ای در 3 مقیاس که قابلیت نصب بر سلاحهای شیمیایی و اتمی را داشته باشند، خواستار شده است. طرفین همچنین توافق نامه نظامی مفصلی را با یکدیگر امضا کردند که در یکی از بندهای آن بر ضرورت محرمانه بودن توافق نامه فروش تسلیحات هسته ای تاکید شده است.اسناد این توافق نامه توسط یک محقق آمریکایی به نام «ساشا پولاکوف سورانسکی» در کتابی درباره روابط رژیم صهیونیستی و رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی انتشار یافته است.ساشا پولاکوف سورانسکی در کتابش تاکید می کند رژیم آفریقای جنوبی با این نیت قصد خرید کلاهکهای اتمی را از اسرائیل داشته است تا بوسیله آن غرب را وادار سازد در صورتی که این رژیم مورد تهدید جدی قرار گیرد، به حمایت از آن وارد عمل شود.طبق اظهار نویسنده کتاب، این معامله انجام نشد اما گزارشهای دیگر حاکیست که اسرائیل 30گرم ماده شیمیایی تریتیوم که عنصر اصلی و از اجزای ترکیبی سلاح هسته ای است و قدرت انفجاری فوق العاده ای به بمب هسته ای می بخشد، در اختیار رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی قرار داده است. این عنصر که به رژیم پرتوریا تحویل داده شده برای ساخت بمبهای شیمیایی متعدد کافی بوده است و رژیم آفریقای جنوبی هم درنظر داشت که آن را در فرآیند تولید این سلاحها بکار گیرد.روزنامه صهیونیستی هاآرتص ماه گذشته گزارش داد که رژیم اسرائیل در دهه 70 میلادی مواد رادیو اکتیو به آفریقای جنوبی فروخته است. در گذشته هم خبرهایی درباره آزمایش هسته ای مشترک رژیم صهیونیستی و رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی در سال 1979 منتشر شده بود.در سپتامبر 1979 سیستم ماهواره ای بازرسی و خنثی سازی انفجارهای هسته ای آمریکا، از طریق سامانه ماهواره ای خود، پرتوهایی را از یک انفجار هسته ای در صدها کیلومتر دورتر از سواحل آفریقای جنوبی ثبت کرد. این انفجار هسته ای به صورت مشترک توسط آفریقای جنوبی و رژیم صهیونیستی انجام شده بود.در فوریه 1980 هم شبکه CBS آمریکا در برنامه مستندی درباره این انفجار هسته ای، با تایید این آزمایش هسته ای مشترک، اذعان کرد آمریکا هم نظاره گر این انفجار بوده است.انتشار گزارش روزنامه گاردین درباره کمک رژیم صهیونیستی به رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی برای تسلیح اتمی در حالی است که همزمان، شیمون پرز در همایش رسانه های روسی در تل آویو مدعی شد: دنیا باید بداند تهدید برنامه اتمی ایران متوجه همه است و همه جهان باید در برابر این تهدید بایستد. همه باید در برابر این شرارت ایران بایستند.حکم دو ورشکسته به تقصیر علیه خود (خبر ویژه)ارگان رسمی سازمان سیا، کروبی و خاتمی و موسوی را سران جنبش جدایی مذهب از سیاست معرفی کرد.رادیو فردا از قول علی کشتگر عضو گروهک سابقا مارکسیستی فدائیان خلق گفت: این آقایان هر کدام نقشی در جنبش دارند و اگر بخواهند نفوذ خود را حفظ کنند باید برخورد فعال داشته باشند و اظهار نظر بکنند. آنها باید دعوت به حضور در سالگرد 22 خرداد بکنند.این عنصر گروهکی همچنین گفته است: مواضع آقایان تحت تأثیر خود جنبش قرار دارد که می خواهد مذهب و سیاست را جدا کند.سایت صهیونیستی بالاترین هم از «دگردیسی موسوی» خبر داد و نوشت: روزهای اول موسوی، فقط حرف چارچوب نظام و قانون اساسی و یار امام و خودی و غیر خودی بود. اما پس از یکسال، موسوی راه خود را از این تفاسیر جدا ساخت و گفت که دیگر خودی و غیر خودی نداریم. راه آزادی سبز است و هر که برای آزادی تلاش می کند در جبهه سبز قرار دارد و دیگر مرزی برای جداسازی وجود ندارد. در این جنبش حزب اللهی و لائیک و سکولار و کمونیست و دیگران با هم متحدند.بالاترین همچنین از فتنه گران خواست از یک مهره آلت دست گروهک رجوی (بنی صدر) و ظرفیت های (!؟) او هم استفاده کنند.در همین حال گزارش ها حاکی است موسوی و کروبی اخیراً با هم ملاقات کرده و به یکدیگر دلداری داده اند. به گزارش کلمه، «در این جلسه تصمیم گرفته شد تا در صورت دادن مجوز راهپیمایی، در سطح ملی مردم به شرکت در راهپیمایی دعوت شوند و در غیر این صورت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با تنوع و تکثری که شبکه های اجتماعی دارند به صورت مسالمت آمیز جریان اطلاع رسانی صورت گیرد.طبق این گزارش، «در این جلسه اذعان شد: متأسفانه برای وارونه نمایی آنچه در دهه اول انقلاب گذشته است صداهای بیگانه و صدای حاکمان هماهنگ عمل می کند که ضرورت دارد با توجه به در پیش بودن مناسبت 14 و 15 خرداد آگاهی بخشی صادقانه و بدون تعصب از دوران امام(ره) صورت گیرد.این دو ورشکسته به تقصیر که در کنار ضد انقلابیگری حاد بدشان نمی آید گاهی هم دم از امام و انقلاب بزنند، هیچ توضیحی نداده اند که اگر رسانه های بیگانه را دشمن می پندارند، چرا همواره درصدر گزارش ها و تحلیل های ستایشگرانه همان ها قرار دارند و توسط این رسانه ها 24 ساعته تر و خشک می شوند.گزارش اشپیگل از پشت صحنه «چند می گیری گریه کنی»! (خبر ویژه)نشریه اشپیگل فاش کرد نامزد ندا آقاسلطان-یکی از قربانیان حوادث پس از انتخابات- یک کاسبی پردرآمد راه انداخته حال آن که هیچ گونه سابقه فعالیت سیاسی نداشته است.اشپیگل طی گزارشی از کلاهبرداری های کاسپین ماکان که از متهمان ترور ندا آقاسلطان به شمار می رود و قریب یک ماه در تل آویو به سر می برد نوشت: اگر نشریه ای بخواهد با نامزد ندا آقاسلطان مصاحبه کند باید هزینه مصاحبه را به مسئول برنامه های او پرداخت کند. او یک مجموعه مشاوره رسانه ای را در کنار خود دارد. او در این گفتگوها به نقل خاطره از نامزد خود می پردازد و همواره سعی می کند چهره ای غمگین و عزادار داشته باشد.مجله آلمانی افزود: ماکان از مرگ ندا برای خود یک کاسبی و شغل به راه انداخته که این مسئله حتی مورد اعتراض گروههای مخالف جمهوری اسلامی هم قرار گرفته است، اما این اعتراضات باعث آن نشده است که ماکان از این شغل پردرآمد بگذرد. او پیش از مرگ ندا آقاسلطان هیچ گونه سابقه فعالیت سیاسی نداشت و بعد از خروج از ایران، به کشورهای متعددی از جمله اکثر کشورهای اروپایی و اسرائیل سفر کرده و حتی از شیمون پرز یک مجسمه کبوتر صلح دریافت کرده است.خبرنگار اشپیگل می نویسد: ظاهرا پناهندگی به کانادا هدف فعلی ماکان است در حالی که ندا همچنان در قبر خوابیده است!آرش حجازی شاهد ترور ندا آقاسلطان هم چند روز قبل از این ترور، از لندن به تهران آمد و روز بعد از ترور بلافاصله به لندن بازگشت و از طریق بی بی سی کوشید جمهوری اسلامی را متهم ترور مشترک MI6 و موساد معرفی کند. مدتی بعد ماکان نامزد ندا آقاسلطان هم از کشور گریخت و ماهها در لندن به سر برد و سرانجام به تل آویو رفت.سرویس های جاسوسی اغلب چنین افرادی را پس از اینکه تبدیل به مهره های سوخته می شوند، حذف می کنند تا اسرار پنهان پروژه ها مدفون شود.سرویس های جاسوسی تدارک کننده فتنه سال گذشته، تلاش کردند با بزرگ نمایی و چهره سازی از قربانیانی نظیر ندا آقاسلطان چهره ای مظلوم و معصوم و بومی به پروژه کودتای مخملی بدهند و رد پای بیگانگان را در این حوادث تلخ بپوشانند.رسالتشنیده ها و نکته هاخیانت کانون دفاع از آشوب طلبان!گروهک وابسته به شیرین عبادی برگ سیاهی به سوابق خیانت بار خود افزود. تشکل غیرقانونی کانون مدافعان حقوق بشر که پادویی نهادهای حقوق بشری کشورهای غربی را بر دوش می کشد در جدیدترین اقدام خیانت بار خود در گزارشی مدعی شد حقوق بشر در ایران تضییع می شود. این گزارش25 صفحه ای که در واقع حمایت از آشوب طلبان و اغتشاشگران خیابانی است به منظور محکوم کردن کشورمان تهیه و برای مجامع ضد ایرانی ارسال شده است. در این گزارش مغرضانه که کانون به اصطلاح مدافعان حقوق بشر در نقش دفتر حقوقی سران فتنه ظاهر شده است در ادعایی مضحک نوشته است افرادی که پس از انتخابات در خیابان ها با ماموران درگیر شدند به روش مدیریتی اعتراض داشته اند. گروهک غیر قانونی وابسته به شیرین عبادی در این گزارش اشاره ای به اقدامات حامیان موسوی و کروبی که در خیابان ها با به آتش کشیدن سطل آشغال، اتوبوس، اموال عمومی و شکستن شیشه مغازه ها و ده ها اقدام زشت باعث آشوب و بی نظمی و کشته و زخمی شدن ده ها نفر شدند صورت نگرفته است. گروهک غیرقانونی کانون مدافعان حقوق بشر در این گزارش به پیروی از کروبی و میرحسین به اعدام پنج تروریست بمب گذار اعتراض کرده و مجازات آنها را مصداق بارز تضییع حقوق بشر در ایران ذکر کرده است! دعوت علما به مهاجرت از سوی یک فراری کاسبکارحاج فرج دباغ در نامه ای اهانت آمیز خطاب به علما و مراجع خواستار خروج آنها از کشور شد! عبدالکریم سروش که پس از طلاق از همسر اول و ازدواج با یکی از دانشجویان خود و از ترس اقدامات تلافی جویانه مردم نسبت به اهانت های گستاخانه وی به مقدسات، به نام تدریس به آمریکا رفته و با افرادی بدسابقه همچون اکبرگنجی، محسن سازگارا و عناصری از این قماش اقدام به تاسیس یک شرکت تجاری در واشنگتن کرده است اقدام به انتشار نامه ای اهانت آمیز به علما و مراجع کرد و به این عالمان دینی پیشنهاد خروج از کشور داد. سروش که در سال های گذشته بارها به عالمان دینی اهانت کرده و همواره از مناظره علمی با اساتید برجسته حوزه، فرارکرده است در نامه احمقانه خود نوشته روحانیونی که از قم به نجف مهاجرت نکنند خائن به آرمان های ملت هستند!گفتنی است سایت بی بی سی اولین رسانه ای بود که نامه سروش را منتشر کرد و سایت جرس که حامی موسوی است در پایان نامه سروش نوشت دیدگاه های وی لزوما مورد تائید جرس نمی باشد. ماجرای شکایتی که تکذیب شد رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پس از طرح شکایت سرقت از منزلش آن را تکذیب کرد! چندی قبل در رسانه ها خبری منتشر شد که سارقی به منزل حمید بقایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دستبرد زده و ل‘ تاپ وی را به سرقت برده است. روز یک شنبه بقایی در مصاحبه ای به تکذیب این موضوع پرداخت و مدعی شد وی ل‘ تاپ نداشته که مورد سرقت قرار گیرد. اما پیگیری ها نشان می دهد که جناب بقایی شکایت خود را در تاریخ89/2/11 به کلانتری190 مجیدیه ارائه کرده و در متن شکایت تصریح کرده که سارق پس از ورود به منزلش از طریق نورگیر ساختمان اقدام به سرقت ل‘ تاپ وی کرده است. عقب نشینی جنبش سبز از سرنگونی نظام!همسر میرحسین از سرنگون کردن نظام جمهوری اسلامی منصرف شد!زهرا رهنورد که با روزنامه فرانسوی لوموند مصاحبه کرده و لوموند از وی به عنوان یک زن فمینیست نام برده است مسائل مختلفی را بازگو کرد. وی مدعی شده حضور من در کنار موسوی در تبلیغات انتخابات سال گذشته موجب جلب توجه بسیاری از جوانان ایرانی و زنان شده بود. رهنورد در حالی که به همراه همسرش فقط جوانان را تحریک به حضور در خیابان می کنند در این مصاحبه مدعی شده که من برای آزادی حاضرم کشته شوم تا آنهایی که برای آزادی مبارزه می کنند در امان بمانند. همسر میرحسین در این مصاحبه بدون اشاره به اقدامات زشت هواداران همسرش در روز قدس، آشوب های خیابانی و هتک حرمت در روز عاشورا ادعا کرد که ما با جنبش سبز نمی خواهیم رژیم را سرنگون کنیم بلکه خواستار اصلاحات هستیم. رهنورد در جمله ای خنده دار مدعی شد تاکید می کنم جنبش سبز صلح آمیز است و طرف مقابل از خشونت استفاده می کند. گفتنی است زهرا رهنورد که از او به عنوان روشنفکرترین زن ایرانی در محافل جنبش فتنه و اصلاحات نام برده می شود پس از انتخابات ادعا کرد چون موسوی داماد مردم لرستان و فرزند مناطق آذری نشین است حتما آرای بیشتری کسب کرده و اینکه او را به عنوان رئیس جمهور اعلام نکردند به خاطر تقلبی بود که صورت گرفت. قدساخبار ویژه واکنش امام جمعه خرمشهر خرمشهر- خبرنگار قدس: در اعتراض به بی توجهی به مشکلات خرمشهر، امام جمعه این شهر در مراسم ویژه سوم خرداد در روبروی مسجد جامع که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، شرکت نکرد. آیة ا... سیدابوالحسن نوری امام جمعه خرمشهر در اعتراض به عملکرد استاندار خوزستان در حذف سخنرانی و خوشامدگویی وی در مراسم ویژه سوم خرداد، از حضور در این مراسم خودداری کرد. یادآور می شود در سفر چندی پیش وزیر اقتصاد به خرمشهر به عنوان نماینده دولت، آیة ا... نوری، امام جمعه این شهر با بیان این که اعتبارات خوب دولتی در استان به هدر می رود، خواستار خانه تکانی در استانداری خوزستان شده بود. امام جمعه خرمشهر در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی نیز یک بار بدلیل تحقق نیافتن وعده های رئیس جمهور در رفع مشکلات این شهر به استقبال رئیس جمهور وقت نرفت. خبر دیگر اینکه مردم خرمشهر از احمدی نژاد خواسته اند، معاون 27 ساله منطقه آزاد اروند را که داماد ثمره هاشمی، مشاور ارشد رئیس جمهور است و به گفته ساکنان بومی، هیچ گونه تخصصی نیز ندارد، از سمتش برکنار کند. حضور هاشمی در نماز جمعه 14 خرداد جهان- آیةا... هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه روز 14 خرداد که به امامت مقام معظم رهبری برگزار می شود شرکت می کند. آقای هاشمی در جلسه ای تأکید کرده است که باید در مراسم روز 14 خرداد حضور داشت و خود وی نیز در این مراسم شرکت می کند. خاتمی در ضیافت ناهار دوم خرداد شرکت نکرد پرچم- خاتمی در ضیافت ناهار دوم خرداد شرکت نکرد. سه روز قبل قرار بود به مناسبت دوم خرداد ضیافت ناهاری با حضور خاتمی، موسوی و کروبی برگزار شود. این در حالی است که کروبی به دفتر میرحسین مراجعه کرد اما هر چه انتظار کشیدند خاتمی به این جلسه نیامد و موسوی و کروبی با هم به گفتگو پرداختند. رسایی: خدا دانشگاه آزاد را آزاد می کند فارس- حجةالاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران که به صورت سرزده از دانشگاه آزاد اسلامشهر بازدید کرد، به عبدا... جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد گفت: بنده از همین جا به آقای جاسبی می گویم که دانشگاه آزاد، آزادی دانشجویان برای برگزاری هم اندیشی را از آنها گرفت و دانشجویان آزاد نیستند اما به زودی خدا این دانشگاه را آزاد می کند. واکنش تند حامیان موسوی به مقاله قوچانی جهان- مقاله محمد قوچانی در انتقاد از مواضع ضددینی حامیان میرحسین موسوی در خارج از کشور، با واکنش تند حامیان این جریان روبه رو شده است. کاسبی «ماکان» با خون «ندا» پارسینه- نشریه آلمانی اشپیگل آنلاین به بررسی زندگی کاسپین ماکان، نامزد مرحومه ندا آقاسلطان- دختر جوانی که در حوادث پس از انتخابات کشته شد- پرداخت. در بخشی از این مطلب آمده است: وقت ماکان پر است و اگر نشریه یا رسانه ای بخواهد با او مصاحبه کند باید از سه هفته قبل «وقت» بگیرد و «هزینه» این مصاحبه را هم به مسؤول برنامه های کاسپین ماکان پرداخت کند! خبرنگار اشپیگل اذعان می کند که ماکان از مرگ ندا برای خود یک کاسبی به راه انداخته است. ایران و دیپلماسی لکه های نفتی عصر ایران- شرکت ملی حفاری ایران پیشنهاد خود را به آمریکا برای کمک به پاکسازی و مهار آلودگی نفتی خلیج مکزیک تکرار کرد. جمهوری اسلامیجهت اطلاع *** امام جمعه خرمشهر، در اعتراض به حذف سخنرانی وی در مراسم روز آزادی خرمشهر، دیروز در این مراسم که با حضور رئیسجمهور در این شهر برگزار شد شرکت نکرد. آیتالله سید ابوالحسن نوری، که خود از رزمندگان و مدافعان خرمشهر و از جانبازان روز فتح خرمشهر است، از نارسائیهای موجود در خرمشهر و هدر رفتن اعتبارات دولتی استان شکایت دارد. *** اعتراض به مسئولین منطقه آزاد اروند بویژه معاون این منطقه، از شعارهای مردم خرمشهر در مراسم دیروز بود. مردم خرمشهر از رئیس جمهوری خواستند داماد 27 ساله مشاور ویژه خود را که خارج از ضوابط به این مقام دست یافته و هیچ تخصصی ندارد بر کنار کند. فریاد "بیکاری - بیکاری" نیز از دیگر شعارهای مردم خرمشهر در مراسم دیروز بود که رنج مردم این شهر از بالا بودن میزان بی کاری و درخواست آنان برای اشتغال را نشان میداد. *** وزیر خارجه کویت هم به همتای اماراتی خود اقتدا کرد و درباره جزایر سهگانه ایرانی خلیج فارس نسخه نوشت. محمد صباح السالم الصباح گفت مسئله جزایر سهگانه، خنجری در پهلوی روابط کشورهای عربی منطقه با ایران است! به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، وزیر امورخارجه کویت و رئیس دورهای شورای وزیران شورای همکاری خلیج فارس اضافه کرد: در برابر موضوع جزایر سهگانه، تنها، راهحل مسالمتآمیز در اختیار داریم. امیدواریم طرف ایرانی درخواست شورای همکاری را برای گفتوگوی مستقیم یا مراجعه به دادگاه لاهه بپذیرد. وی که در حاشیه نشست 115 وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در جده سخن میگفت افزود: "تاثیرگذاری مسئله جزایر سهگانه بر رابطه ایران و کشورهای عربی جنوب خلیج فارس آغاز شده است." جمهوری اسلامی ایران جزایر ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک را بخش لاینفک خاک ایران میداند و بارها اعلام کرده است که مذاکره درباره خاک خود را نمیپذیرد.