کیهان موضع قاطع جامعه مدرسین حلقه ماسونی لندن را به هم ریخت(خبر ویژه) موضع گیری صریح جامعه مدرسین حوزه علمیه قم علیه هتاکی های سروش و اعلام ارتداد وی، با واکنش جالب حلقه ماسونی لندن مواجه شد. سروش عضو حلقه راه اندازی شده از سوی مهاجرانی است.به دنبال موضع اخیر جامعه مدرسین، سایت جرس وابسته به حلقه لندن مدعی شد این موضع، موضع جامعه مدرسین نیست و این جامعه موضعی علیه سروش نگرفته است. جرس این ادعا را از قول محمدجواد اکبرین- عنصر منحرف فراری که خود را طلبه جا زده بود و پس از فرار در خارج کشور کشف لباس کرد- منتشر نمود. اکبرین که در کنار کار برای رادیو فردا و روزنت، با جرس نیز همکاری می کند، مدعی شد «یک عضو ارشد جامعه مدرسین که نخواست نامش فاش شود]![ گفت که جامعه مدرسین علیه سروش موضعی نگرفته و او را مرتد نمی داند». وی سپس به فحاشی و عقده گشایی علیه آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرداخت. گفتنی است اکبرین به هنگام حضور در ایران ضمن همکاری با روزنامه های نشاط، عصر آزادگان و صبح امروز، با حزب مشارکت در ارتباط بود و گروهکی جعلی را برای رخنه در میان برخی طلاب تحت عنوان «مجمع طلاب خط امام»! راه اندازی کرده بود. وی با وجود این ادعا به تدریج برخی احکام اسلامی را زیر سؤال برد و سپس با درج مقاله ای تحت عنوان «راه بازرگان، راه خمینی» در سایت روزنت، از اصلاح طلبان خواست بین دولت اسلامی و دولت سکولار، دولت سکولار مورد نظر بازرگان را پی بگیرند! این طلبه قلابی و نفوذی- که بعدها همکار رادیو فردا، ارگان رسمی سازمان سیا از آب درآمد- مدتی کوتاه در سالهای 79 و 86 بازداشت شد و پس از آزادی از کشور گریخت و به کشورهای لبنان و فرانسه رفت. اکبرین در خبرسازی مضحک خود در سایت جرس، با وجود آن که سعی داشت جامعه مدرسین را علیه جامعه مدرسین القا کند، خود را لو داد و به موضع صریح و رسمی این جامعه درباره عدم مشروعیت سازمان مجاهدین (انقلاب) نیز حمله کرد، سازمانی که عضو مرکزیت آن (آغاجری) تقلید از مرجعیت را کار میمون دانسته و به ساحت ائمه معصومین(ع) هم جسارت کرده بود. باند مهدی هاشمی معدوم در سالهای آغازین دهه 60 تلاش کرد به نیابت از گروهک های معاند، جریانی شبه روحانی و موازی را در برابر جامعه مدرسین- برای شکستن نفوذ کلام این نهاد عالی حوزوی- راه اندازی کند و بعدها ادامه همین پروژه از سوی افراطیون وابسته به سازمان های جاسوسی بیگانه پی گرفته شد. بسیاری از مواضع سروش به ویژه در سالهای اخیر مبتنی بر انکار رسالت پیامبر(ص) و تنزیل قرآن از جانب پروردگار بوده و او قرآن را تجربه شخصی خطاپذیر در باطن پیامبر(ص) معرفی می کند. بسیاری از تحلیلگران حلقه لندن را در پیوند وثیق با بهائیت، انجمن حجتیه، سازمان جاسوسی آمریکا و انگلیس و لابی اسرائیل در واشنگتن ارزیابی می کنند. این حلقه خود را سخنگوی فتنه سبز در خارج از کشور معرفی می کند و می کوشد تصویری وارونه و انحرافی از اسلام به سبک اسلام آمریکایی از اسلام ارائه دهد. پیش از این محسن کدیور عضو حلقه لندن از فتنه گران خواسته بود به جای معارضه صریح و خیابانی با اسلام و ولایت فقیه و قانون اساسی، به شیوه تظاهری به طرفداری علیه این سه محور وارد عمل شوند. شعار صهیونیستی سبزها مردم خاورمیانه و جهان را متنفر کرد(خبر ویژه) یکی از عناصر ضدانقلاب فراری ضمن حمله به نامزد ندا آقاسلطان و کاسبی او به اسم جنبش سبز در تل آویو تاکید کرد مواضع صهیونیستی جنبش سبز باعث بدنامی این جریان در دنیا شده است. محمدعلی اصفهانی که با برخی سایت های گروهکی نظیر اخبار روز و ایران گلوبال همکاری می کند، در وبلاگ خود نوشت: شعار نه غزه، نه لبنان ]جانم فدای ایران در تظاهرات روز قدس[ حاصلی نداشت جز ایجاد نفرت نسبت به اپوزیسیون سبز در میان مردم خاورمیانه و نیز تشدید بدبینی نزد بخش قابل توجهی از فرهیختگان سیاسی در سراسر دنیا، که به حق به عنوان جزئی از وجدان بیدار جهان معاصر شناخته می شوند، و به دلایلی که باید جداگانه مورد بررسی قرار گیرد، نظر چندان مساعدی به جنبش ندارند و آن گونه که بایسته و شایسته است از آن حمایت نمی کنند. شبیه همین شعار بود ادعایی که بسیج و سپاه و لباس شخصی ها را عرب های از خارج آمده معرفی می کرد. بر زبان آورندگان آن شعار یا باورکنندگان این یاوه ها سوء نیتی نداشتند. سوء نیت را باید پیش مروجان آن شعار و این یاوه جست وجو کرد. وی اضافه کرد: چند هفته پیش وقتی که کاسپین ماکان نامزد ندا آقاسلطان به اسرائیل رفت برخی گروه های سفله که در ارتباط با دستگاه تبلیغاتی اسرائیل و نیز تنی چند از کسانی که هیچ فرصتی را برای تقرب به قاتلان مردم فلسطین از دست نمی دهند با هدف خوش رقصی برای اسرائیل یا به منظور به دست آوردن نوعی ارباب و کارفرمای حامی، فرصتی به دست آوردند تا قروغربیله ای برای دولت اسرائیل بیایند و چشمک و چراغی به او بزنند و آبی از لب و لوچه فرو بریزند. این منافق فراری بی آنکه از سرنوشت رسوا و مشابه چپ های استحاله شده و در خدمت آمریکا و انگلیس بپرسد، تصریح کرد رفتارها و شعارهایی از این دست شدیدا افکار عمومی جهان را بدگمان می کند. پیش از این هم برخی سایت ها نظیر روزنت به نقل از همکار خود (مقیم لبنان) اذعان کرده بودند که مردم لبنان و مصر و فلسطین، به اپوزیسیون سبز به چشم مزدور آمریکا و اسرائیل نگاه می کنند. شعار نه غزه نه لبنان ملهم از مواضع ضد انقلابی و ضد خط امامی کسانی چون موسوی و کروبی و برخی میدانداران فتنه بود که بارها و حتی در تبلیغات و مناظره های تلویزیونی تصریح کردند ماجرای اشغال فلسطین و مظلومیت ملت های لبنان و فلسطین به ما ربطی ندارد. این مواضع با استقبال شدید سران رژیم صهیونیستی و ستایش آنها از شجاعت سران فتنه مواجه شد. این حرکت ها کافی نیست کروبی و موسوی باید انتحار بکنند! (خبر ویژه) میان مخالفان جمهوری اسلامی بر سر اینکه رفتار امثال کروبی و موسوی به اندازه کافی از سر شهامت بوده یا نه اختلاف افتاده است. برخی از آنها رفتار سران فتنه را نوعی انتحار توصیف می کنند اما شمار دیگری معتقدند آنها هنوز جرأت و جسارت خود را نشان نداده اند و باید بیشتر تلاش کنند. رادیو زمانه همین موضوع و یأس آلودگی فتنه گران را به بحث گذاشت. علیرضا رجایی از عناصر وابسته به گروهک ملی-مذهبی با اشاره به برخی فشارها از خارج کشور به فتنه گران گفت: برخی دوستان از خارج کشور کنار گود نشسته اند و انتظار دارند کارهای خیلی عجیب و غریب در ایران اتفاق بیفتد اما در ایران با واقعیت های مشخصی روبرو هستیم. اینکه در مقابل یک نیروی توانمند، لزوماً باید به تعبیر ابتدای انقلاب، مخالفان استشهادی عمل کنند و ناگزیر در کف خیابان اتفاق بیفتد، در حال حاضر وجود ندارد و چه خوب که وجود ندارد. وی در پاسخ به این سوال که «اگر با این پیشنهادها مخالف هستید، پس طرح شما چیست» گفت: واقعیت این است که هیچ طرحی وجود ندارد. یک راه استشهادی و درگیری های خیابانی است، دیگری هم این است که به دنبال فرصت های مناسب بود. رجایی گفت: برای کسب رهبری در جنبش، کسی از دیگری مجوز نمی گیرد. اگر کسانی می توانند این را جابجا کنند، خب بکنند. آقای موسوی فوق العاده هوشمندانه عمل کرده و البته از شجاعت و خلوص بی نظیر آقای کروبی نباید غافل شویم. لفظی که بکار برد قرار بود کسی استشهادی عمل کند، خود آقای کروبی بود که این کار را کرد]![ از سوی دیگر امیرحسین اعتمادی از اعضای گروهک ادوار تحکیم در پاسخ به پرسش رادیو زمانه گفت: ما در پیش بینی مراسم 22 خرداد با دو تحلیل مواجه هستیم، یک تحلیل براساس فضای اغراق آمیز و به نظر من فریب دهنده مجازی است. کسانی که بر این اساس تحلیل می کنند با توجه به صحبت های آقایان کروبی و موسوی و آن چه در سایت های بالاترین، فیس بوک و جاهای دیگر دیده می شود، فکر می کنند ما 22خردادی پرشوری خواهیم داشت. اما فضای واقعی جنبش، و فتنه یأس و ترس است و اتفاقات گذشته کار خودش را کرده است. وی درباره جسارت و شهامت سران فتنه گفت: شجاعتشان هست اما کافی نیست. ما نیاز به جسارت بیشتر داریم. خودشان بروند در جایی بست بنشینند. یعنی ما نیاز به حرکت انتحاری از سوی اینها داریم ]![ حرکتی که شوک آور باشد و بتواند افراد را همراه کند. رادیو زمانه پرسید «فکر نمی کنید حتی این که هر از گاهی بیانیه بدهند، شهامت بیش تری نیاز دارند تا این که دربست بنشینند. چه نوع شهامت یا حرکتی انتحاری در این مسئله می بینید؟». وی پاسخ داد: این حرکت، انتحاری است؛ برای این که همان طور که گفتم حکومت می خواهد اینها بایکوت بشوند. یعنی در صحنه حضور نداشته باشند. می خواهد فقط در فضای رسانه ای محدود بشوند و در نهایت دیدارهایی جسته و گریخته با دانشجویان یا نیمه احزابی که فعلاً هستند، داشته باشند. نمی خواهند وارد صحنه بشوند. ما نقطه ضعف دیگری را هم در رهبری جنبش می بینیم و آن این است که چون در داخل ایران هستند، نمی توانند خیلی از حرف هایشان را بزنند. اینجانب این جا است که نیاز به یک شورای رهبری در خارج از کشور و مرتبط با رهبری داخل که رسماً هم اعلام کند نماینده رهبری در داخل است، احساس می شود. یعنی شورایی باشد که خیلی از حرف ها را که در داخل زده نمی شود، آن جا ابراز کند. این می تواند در قالب خروج یکی از افراد نزدیک به اینها مانند خانم رهنورد از کشور باشد. لس آنجلس تایمز: آمریکا مجبور است دوباره با خیلی از کشورها سر و کله بزند(خبر ویژه) روزنامه لس آنجلس تایمز فاش کرد ابتکار دیپلماتیک ایران در طراحی بیانیه 3جانبه تهران، دستگاه دیپلماسی آمریکا را دچار بحران کرده و حتی دو دستگی را به عمق کابینه اوباما برده است. روزنامه آمریکایی با طرح این سوال که آیا ایران می تواند به کمک بیانیه تهران به مقابله با جهان غرب برخیزد نوشت: انتشار خبر بیانیه تهران کلاف هسته ای ایران را پیچیده تر کرد. اکنون آمریکا به جای چانه زنی با چین و روسیه، نه تنها باید با دو کشور جویای نام ترکیه و برزیل که از اعضای غیردائم شورای امنیت نیز هستند، سر و کله بزند بلکه باید سایر کشورهای جهان را نیز متقاعد کند که چرا ایران باید تحریم شود؟ وزیر خارجه آمریکا، این اقدام ایران را یک ترفند سیاسی دانسته و گفته است که پیمان سه جانبه ایران، ترکیه و برزیل امنیت جهانی را به خطر خواهد انداخت. لس آنجلس تایمز نوشت: آمریکا می گوید هدف از تحریم ایران توقف سازی غنی سازی اورانیوم در این کشور است اما تهران با پیمان سه جانبه اخیر نه تنها به این خواست جامعه جهانی گردن ننهاده بلکه در سایه همکاری های دو کشور ترکیه و برزیل در نظر دارد هم به غنی سازی اورانیوم ادامه دهد و هم اورانیوم غنی شده با غلظت بالا را به طور قانونی از این کشورها دریافت کند. موضع گیری اخیر ایران در بین اعضای کابینه دولت اوباما نیز دودستگی ایجاد کرده است. از یکطرف، برخی معتقدند که دولت احمدی نژاد می کوشد با اینگونه سیاست های کج دار و مریز زمان بیشتری برای خود بخرد و از سوی دیگر، گروهی می گویند اگر ایران با شفافیت عمل کند می توان از این پیمان سه جانبه برای حل بحران اتمی آن کشور استفاده کرد. باید مردم را ترساند اینکه نمی شود آمریکا 30 سال نتواند هیچ غلطی بکند!(خبر ویژه) روزنامه نگار فراری و مستخدم فعلی یکی از موسسات آمریکایی فعال در حوزه براندازی، با اذعان به درماندگی غرب در تحریم ایران خواستار یاری فتنه گران سبز برای توفیق آمریکا و غرب در این زمینه شد! محمد تهوری همسر فاطمه حقیقت جو که در روزگار اصلاحات با روزنامه ایران همکاری می کرد، در مقاله ای نوکرمآبانه در سایت گذار وابسته به موسسه «خانه آزادی» نوشت: رسالت ]![ جنبش سبز در مواجهه با تحریم ایران توسط شورای امنیت چیست؟ تحریم کشورها هدف تغییر رفتار دولت های تحریم شونده را در جهت ارتقای صلح و امنیت دنبال می کند. سنجش 30سال اعمال تحریم اقتصادی ایران توسط دولت آمریکا و وضع سه قطعنامه در تحریم ایران توسط شورای امنیت اگر چه به اجرای پروژه ای کلان نیازمند است، اما به سادگی می توان با در نظر گرفتن هدف تحریم که همان «تغییر رفتار دولت ایران» بوده، گفت که این تحریم ها موفق نبوده، چرا که رفتار دولت ایران در نظام و روابط بین الملل نه تنها دستخوش تغییراتی نشده بلکه با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد به مراتب وخیم تر شده است. وی با لحنی کاملاً آمریکایی و صهیونیستی می افزاید: با توجه هدف تحریم ها، دولت ها ناگزیر از اتخاذ سیاست های تشدیدی برای دستیابی به موفقیت هستند و تحریم های هوشمند را جایگزین تحریم های عمدی می کنند. جامعه جهانی ]؟![ در چنین شرایطی نسبت به صلح و امنیت خود نگران و مضطرب است. آنچه جنبش سبز باید به آن پاسخ دهد این است که چه نوع تحریم هایی می تواند جامعه جهانی را در ایجاد تغییر در رفتار ایران موفق سازد و یا چه سیاست جایگزینی می تواند اهداف تحریم ها را بدون وضع تحریم جدید محقق سازد؟ تهوری با تأکید و ابراز تأسف مجدد از اینکه تحریم های ضدایرانی طی 30سال گذشته موفق نبوده، در ارزیابی مهم ترین دلایل این ناکامی می نویسد: رمز عدم موفقیت جامعه جهانی هماهنگ عمل نکردن آن علیه ایران است. علت دیگر گسترده نبودن تحریم های اعمال شده علیه ایران در طول 30 سال گذشته است که به رغم فشارهای زیادی که به اقتصاد ایران وارد کرده به علت محدود بودن نتوانسته دولت ایران را وادار به تغییر رفتار کند. تحریم های اعمال شده به هیچ عنوان فلج کننده نبوده و دولت ایران توانسته محرومیت های ناشی از تحریم را جبران کند. این مزد بگیر دون پایه سازمان های جاسوسی آمریکا در پایان می نویسد: «متأسفانه افکار عمومی نسبت به هزینه های تحریم آگاه نشده است حال آن که آگاه سازی جامعه نسبت به هزینه های تحریم می توانست افکار عمومی را به ابزاری موثر برای اعمال فشار به دولت ایران برای تغییر رفتار وادارد. ختم کلام اینکه جنبش در ایران بی توجه به دغدغه های جامعه جهانی ] آمریکا و انگلیس و اسرائیل[ نمی تواند خواهان پرهیز از تصویب تحریم های تازه علیه ایران یا لغو تحریم های گذشته باشد بلکه باید بکوشد جامعه را نسبت به هزینه های تحریم آگاه سازد و با بسیج افکار عمومی علیه تحریم ها، دولت را وادار به تغییر رفتار کند. باید بر فاصله مردم و دولت افزود. باید به جامعه جهانی برای اعمال موثرتر تحریم طرح و مشورت داد»! قرآن کریم از جمله بد سرشت ترین منافقین را گروه مرجفون می داند که در بحبوحه رویارویی جبهه خودی با دشمنان و مهاجمان، مدام می کوشند قدرت دشمن را به رخ بکشند و دلها را خالی کنند. سازمان های جاسوسی و تبلیغاتی استکبار از عناصر مرعوب و سهل الاستخدام برای چنین هدفی استفاده می کنند اگر چه یکی از همان مهره های دون پایه اذعان می کند آمریکا و انگلیس و اسرائیل در عداوت سی ساله خود هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند چه رسد به نوچه های آنها. ایران دیگه چه خبر؟ بازنشر نامه جنجالی هاشمی خبر اول این که سایتی با عنوان «پایگاه اطلاعرسانی آیتالله هاشمی رفسنجانی» در اقدامی عجیب به بازنشر نامه جنجالی سال گذشته وی مبادرت کرده است. وی در این نامه که سه روز پیش از انتخابات منتشر شد، با لحنی غیرمتعارف از وقوع آشوبها در آینده نزدیک خبر داده بود. از آنجا که مسئولین روابط عمومی مجمع تشخیص حاضر به پذیرفتن مسئولیت باز نشر این نامه نشدهاند، هنوز معلوم نیست انگیزه گردانندگان سایت رسمی آقای هاشمی از این رفتار چه بوده است. اعلام همبستگی نخبگان مسلمان امریکا با طلبه سیرجانی خبر دیگر این که جمعیت ایرانیان مسلمان و نخبگان و فارغالتحصیلان مسلمان امریکا طی بیانیهای اعلام همبستگی خود را با حجتالاسلام علیرضا جهانشاهی ملقب به طلبه سیرجانی اعلام کردهاند. در بخشی از این بیانیه آمده است: از آنجا که مقام معظم رهبری هم در فرمان 8 مادهای خود در مورد مبارزه با فساد توسط مردم تأکید فرمودهاند از اینروست که همگی وظیفه داریم در صورتیکه به موردی از فساد برخورد کنیم ضمن اطلاعرسانی به مقامات قضایی تا حصول نتیجه غایی و نهایی پیگیر و ناظر حاضر آن باشیم. واکنش یک ضد انقلاب نسبت به پخش مستندی از سیما شنیدیم که در پی پخش مستندی درباره فعالیتها و اقدامات «فاطمه حقیقتجو»، نماینده اصلاحطلب مجلس ششم، وی با انتشار یک بیانیه، نسبت به پخش این مستند خبری واکنش نشان داده است. حقیقتجو در همین راستا این مستند را که حاوی سخنرانیها و مصاحبههای او است، غیراخلاقی خوانده و رئیس رسانه ملی را تهدید به شکایت در دادگاه بینالمللی کرده است. انتقاد شدید عفو بینالملل از جنایات صهیونیستها با خبر شدیم که سازمان عفو بینالملل در گزارش سالانه خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کرده: این رژیم تحت حمایت های بی شائبه امریکا و اتحادیه اروپا به جنایات خود در فلسطین اشغالی ادامه میدهد. در این گزارش، سازمان عفو بین الملل ضمن انتقاد از سیاستهای امریکا و اتحادیه اروپا، این کشورها را مانعی برای رسیدگی به جرایم جنگی رژیم صهیونیستی در طول جنگ 22 روزه اعلام کرده است. تبعات رویارویی نظامی با ایران وحشتناک است دست آخر این که مشاور شورای امنیت ملی امریکا در دوران ریاست جمهوری جورج بوش گفته: جنگ افروزی امریکا و رویارویی نظامی با ایران، هیچ دستاورد راهبردی مثبتی برای واشنگتن به دنبال نخواهد داشت و به عنوان اقدامی اشتباه و قریب به یقین جنایت تلقی خواهد شد. فلینت لورت به تلاشهای جنگی مخفیانه ضدایرانی دولت امریکا اشاره کرده و افزوده: این امریکاست که در صورت هرگونه تهاجم به ایران، بازنده نهایی است. وی ادامه داده: طرح این نکته از سوی ایرانیها که کشورشان از چند قرن پیش به هیچ یک از همسایگان خود حمله نکرده و از سال 1979 میلادی دست به تولید قابلیتهای نظامی نزده که امکان عملیات تهاجمی گسترده را برای آنها فراهم کند، کاملاً درست است. لورت تأکید کرده: چنانچه رئیس جمهوری امریکا آنقدر احمق باشد که فرمان حمله به ایران را صادر کند، نیروهای نظامی امریکا، تبعات وحشتناک سیاست اشغالگری را تجربه خواهند کرد که تجربه نیروهای امریکایی در عراق در برابر آن به مثابه یک سفر تفریحی خواهد بود. رسالت شنیده ها و نکته ها 1389/03/09 باهنر حذف نمی شود مهندس با هنر دو پست کلیدی را در مجلس هشتم عهده دار خواهد شد. در حالی که تعدادی از نمایندگان در یک اقدام هماهنگ و تشکیلاتی عزم خود را برای حذف باهنر از عضویت در هیئت رئیسه جزم کرده و در فراکسیون اصولگرایان به وی رای ندادند و باهنر هم به خاطر پایبندی به تعهدات تشکیلاتی حاضر به کاندیداتوری در صحن علنی نشد و چنانچه در صحن علنی کاندیدا می شد با آرای بالای نمایندگان روبه رو می شد اما اخبار رسیده از گوشه و کنار مجلس حاکی است که باهنر به خاطر تجربه20 سال نمایندگی و توانمندی مدیریتی که دارد همچنان نقش آفرینی خود در مجلس را حفظ خواهد کرد. بر همین اساس شنیده شده رئیس مجلس معاونت نظارتی خود در ساماندهی و نظارت بر کار کرد نمایندگان در مجامع و شوراها را همچنان از طریق باهنر ادامه خواهد داد. همچنین بررسی ها نشان می دهد بزودی کمیسیون ویژه جهت رسیدگی به برنامه پنج ساله در مجلس تشکیل خواهد شد که توانمندی باهنر در تدوین برنامه های پنج ساله گذشته و حضور مستمر و تعیین کننده وی در کمیسیون های تلفیق سال های گذشته همه نگاه ها را در مدیریت کمیسیون ویژه رسیدگی به برنامه پنجم به سوی باهنر معطوف کرده و به احتمال زیاد مهندس باهنر ریاست این کمیسیون مهم را عهده دار خواهد شد. گفتنی است تلاش تعمدی برخی نمایندگان برای محروم کردن باهنر از عضویت در هیئت رئیسه و انتخاب فردی کم تجربه تر از وی به جای وی با ابراز تاسف جمع زیادی از نمایندگان و افراد صاحب نظر مواجه شد. راه اندازی سایت شرط بندی و غفلت مسئولین! اقدام خلاف موازین شرع و قانون برخی فرصت طلبان در راه اندازی سایت شرط بندی فوتبال با سکوت دستگاه های نظارتی روبه رو شده است. در آستانه آغاز بازی های فوتبال جام جهانی2010 در کشور آفریقای جنوبی تعدادی عناصر فرصت طلب از علاقه مردم و جوانان به این رشته ورزشی سوء استفاده کرده و اقدام به راه اندازی سایتی اینترنتی جهت شرط بندی مسابقات کرده اند. بر اساس اعلام دست اندرکاران سوء استفاده گر این سایت افرادی که تمایل به شرط بندی درباره مسابقات فوتبال بازی های جام جهانی دارند با ثبت نام و واریز پول به حساب ویژه این سایت که هیچ گونه وجاهت شرعی و قانونی ندارد با سر کیسه کردن مردم علاقه مند به فوتبال به کاسبی و تجارت سودآور خواهند پرداخت. مسئولان سایت شرط بندی فوتبال که نگران عواقب اقدامات غیرشرعی خود هستند به طور مخفیانه اقدام به معرفی و تبلیغ این سایت کرده اند که امید است دست اندر کاران نظارتی به وظیفه خود در قبال برخورد و جلوگیری از رفتارهای مغایر با موازین شرع اقدام نمایند. افشای چهره پنهان حقیقت جو سایت حامی موسوی از افشاگری صدا و سیما علیه یک نماینده مشارکتی فراری از کشور عصبانی شد. سایت ضد انقلابی جرس که با مدیریت عناصر ورشکسته ای همچون مهاجرانی، کدیور، سازگارا و... اداره می شود، از پخش مستند صدا و سیما درباره ماهیت عنصرمنحرفی چون حقیقت جو بر آشفته شد. این سایت که در طی یکسال گذشته هر آنچه که امکان داشت در خیانت به مردم و نظام و آرمان های امام راحل کوتاهی نکرد و از عوامل اصلی تحریک آشوب طلبان خیابانی بود در ادعایی خنده دار پخش فیلم سخنرانی حقیقت جو در جمع عناصر مخالف نظام در آمریکا را غیر اخلاقی نامیده است. حقیقت جو در این سخنرانی در جمع ضد انقلابیون مقیم آمریکا گفته بود ما و سلطنت طلبان و منافقین در مخالفت بانظام جمهوری اسلامی دارای هدف مشترک هستیم. حقیقت جو که با پخش این فیلم رسواتر از گذشته شده تهدید کرد علیه ضرغامی شکایت می کند. مخالفت پارلمان اروپا با پیشنهاد مخالفان ایران پارلمان اروپا با نصب عکس ندا آقا سلطان در محل این پارلمان مخالفت کرد. برخی نمایندگان پارلمان اروپا که همواره در صف اول حمایت از منافقین و مخالفین نظام قرار دارنددر یک اقدام مضحک به هیئت رئیسه پارلمان اروپا پیشنهاد کرده بودند که برای زنده نگه داشتن جنبش سبز ایران و به نشانه حمایت اروپا از موسوی که این جنبش را رهبری می کند عکس ندا آقا سلطان در پارلمان اروپا نصب شود اما شنیده های موثق حاکی است هیئت رئیسه پارلمان اروپا با بررسی پیشنهاد این نمایندگان مخالف ایران و با ارزیابی وضعیت رو به ضعف و ریزش جنبش فتنه (سبز سابق) با پیشنهاد نمایندگان برای نصب عکس ندا آقا سلطان مخالفت کردند. گفتنی است ندا آقا سلطان در حوادث هفته های اول و بعد از انتخابات توسط عوامل مشکوکی از جریان فتنه به قتل رسید و کاسپین ماکان نامزد ندا آقاسلطان علی رغم مخالفت خانواده مرحومه آقا سلطان به اسرائیل سفر کرد و هم اکنون به نام نامزد ندا آقا سلطان در این کشورها با دریافت پول های هنگفت علیه جمهوری اسلامی مصاحبه می کند! قدس اخبار ویژه واکنش اسرائیل به مقاله افشاگرانه اشپیگل درباره «ماکان» باشگاه خبرنگاران- پس از آنکه هفته نامه آلمانی اشپیگل در گزارش ویژه خود نوشت: کاسپین ماکان از ماجرای قتل ندا آقاسلطان بهره برداری شخصی می کند و کار تا آن جا بالا گرفته که برای خود مشاور مطبوعاتی استخدام کرده است، سایت وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس با عصبانیت نوشت: حمله به ماکان به خاطر دیدار از اسرائیل یک بار دیگر در مقاله ای بازتاب یافت و این بار هفته نامه آلمانی «اشپیگل» با انتقاد از اینکه ماکان بابت مصاحبه هایش دستمزد مطالبه می کند و نیز دیدارش با شیمون پرز، او را سرزنش کرده است. اقدام ضد ایرانی شیرین نشاط جهان- شیرین نشاط، دختر سرلشکر علی نشاط فرمانده گارد دوران طاغوت و کارگردان فیلم ضد ایرانی «زنان بدون مردان» بزودی دومین فیلم ضد ایرانی خود را کلید می زند. جامعه مدرسین: سروش مرتد است الف- اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با هشدار نسبت به توطئه جدید دشمنان علیه حوزه های علمیه، سروش را مرتد اعلام کردند. نامه قائم مقامی به نوری زاد فارس- حجةالاسلام والمسلمین قائم مقامی از دوستان قدیمی نوری زاد در نامه ای به وی نوشت: در مجلس سالگرد یکی از شهدا وقتی در مورد ناکارآمدی نظام اسلامی و علیه روحانیت سخن گفتید به شما هشدار دادم چنانچه در زمان حاکمیت پیامبر اکرم(ص) هم بودید به آن حضرت اعتراض می کردید. طفره شیرین عبادی از پاسخ به یک پرسش الف- شیرین عبادی رئیس کانون غیرقانونی مدافعان حقوق بشر از پاسخ به یک شنونده صدای آلمان (مقیم لندن) درباره عدم توجه به وضعیت حقوق بشر در کشورهای عرب خاورمیانه، طفره رفت. 30 میلیون دلار دیگر علیه خانواده های ایرانی شبکه خبر- رابرت مرداک سرمایه گذار صهیونیست شبکه ضد اخلاقی «فارسی 1 » درصدد گسترش این شبکه است. مرداک درصدد است با اختصاص بودجه اولیه 30 میلیون دلاری، 5 شبکه دیگر را پس از «فارسی 1 » راه اندازی کند. ایران بمب اتم می سازد اما خودش خبر ندارد! تابناک- الشرق الاوسط به نقل از دیپلماتهای غربی نوشت: آمریکا امیدوار است بازرسان آژانس در ایران به مخازنی دست پیدا کنند که در آن تجهیزات ساخت جنگ افزار هسته ای مخفی است! خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز همسو با این ادعا نوشت: پس از توافق مبادله سوخت هسته ای، تجهیزاتی در پایگاه های اتمی ایران نابود شد که می توانست سیستم الکتریکی تولید بمب اتم را تأمین کند. این خبرگزاری که گویا به خبط رسانه ای خود پی برده است، بی درنگ می افزاید: البته اثبات این موضوع زمان بر است!