بصیرت ::
پارمار ازشخصیت های بالای بهاپیت ،حتی اسرائیل را یک الگو برای میراث مشترک بهاییت میداند و میگوید: «من اسرائیل را دوست دارم، به این دلیل که بسیار متحد هستند. اگر یهودیان متحد نبودند، اسرائیلی هم نبود. ما از اسرائیلیها متشکریم. اگر آنها نبودند، ما هم نبودیم».