رسالتشنیده ها و نکته هادست رد نوه امام راحل به سبزها و اصلاح طلبان هوشیاری سیاسی نوه امام راحل باعث ناکامی حامیان جنبش فتنه شد. هر سال در ایام نیمه رمضان و شب میلاد سبط اکبر پیامبر امام حسن مجتبی جلساتی با حضور شعرا و مداحان اهل بیت برگزار می شود تا شعرا نوآوری های خود را ارائه کنند. شنیده شده برخی عناصر فرهنگی متمایل به جنبش سبز و اصلاح طلبان که در میان آنها بعضی اعضای شورای شهر تهران و تعدادی از شعرا وجود دارند اخیرا پیشنهاد کرده بودند که در شب ولا دت امام حسن مجتبی جلسه شاعران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برگزار شود اما اخبار رسیده حاکی است نوه گرانقدر امام راحل که با هوشیاری سیاسی به استفاده ابزاری این عده پی برده بودند این دعوت را نپذیرفته و حاضر به شرکت در این مراسم نشده اند. از سوی دیگر شنیده شده طراحان این جلسه تلاش دارند به هر قیمتی که شده جلسه ای برای احیای عناصر وابسته به سبزها و اصلاح طلبان برگزار نمایند. این عده در پی ناکامی از جلب رضایت نوه امام راحل نزد سید محمد خاتمی رفته و وی را مجاب به حضور در این جلسه کرده اند. گندم ایران صادر می شود میزان تولید گندم ایران از میزان مصرف داخلی بیشتر شد منتقدین دولت که همواره سعی دارند با بزرگ نمایی کاستی ها و برخی نارسایی ها تصویری ناکارآمد از دولت و نظام به جامعه ارائه دهند چشم خود را بر روی موفقیت ها بسته و از کنار آن با بزرگواری و سکوت عبور می کنند! به طور مثال علی رغم اینکه موسوی و کروبی و افراطیون اصلاح طلب و... همواره در سخنان محفلی خود سعی دارند با بزرگ نمایی نقاط ضعف به سرزنش دولت بپردازند، امسال دولت در برخی موارد با جهش مناسبی درعرصه تولید قدم برداشته است و تولید گندم را به حدود12 میلیون تن رسانده و ذخیره مناسبی برای کشور فراهم نموده است. بر اساس این خبر، میزان مصرف داخلی گندم حدود10 میلیون تن برآورد می شود که مازاد آن به مقدار دو میلیون تن می تواند صادر شده و عایدات ارزی برای کشور به همراه آورد. صادرات گندم ایران در شرایطی صورت خواهد گرفت که روسیه و استرالیا که جزء بزرگترین صادر کنندگان گندم جهان بوده اند امسال صادرات خود را متوقف کرده اند. توصیه های آمریکایی ها به سبزها یک موسسه آمریکایی برای گسترش نارضایتی ها در جامعه به سبزها نصیحت کرد!سوزان ملونی از کارشناسان ارشد مرکز سابان وابسته به اندیشکده بروکینگز در جلسه ای که با حضور150 نفر از متخصصان مسائل جهانی برگزار شده بود درباره ایران نکاتی را مطرح کرد و راه های چگونگی نفوذ و اخلال در ایران را پیشنهاد نمود. این کارشناس آمریکایی در تحلیل جریان سبزها با اقرار به اینکه جنبش سبز شکست خورده است سعی کرد با ارائه راهکارهایی به این جریان روحیه تزریق کند. به گزارش سایت مشرق، سوزان ملونی در این نشست به سردمداران جنبش سبز توصیه کرد اگر می توانستید استراتژی منسجمی فراهم آورید این امکان وجود دارد که مسیری را برای بروز نارضایتی در میان مردم باز کند. به نظر می رسد کارشناسان این موسسه آمریکایی چند ماهی از تحولات ایران عقب هستند زیرا سردمداران جنبش سبز و به قول مردم جنبش ناکام فتنه همه تلاش خود را در ماه های پس از انتخابات برای بروز نارضایتی و سوء استفاده از برخی مشکلات به عمل آوردند اما هوشیاری مردم و گاف های ناشیانه غضنفرهای جریان سبز باعث هوشیای مردم و به وجود آمدن رویدادهایی مانند راهپیمایی نهم دی و22 بهمن و درنهایت باعث مختومه شدن پرونده سبزها شد. عقب نشینی آمریکا و اسرائیل در برابر نیروگاه بوشهرمقامات آمریکایی پس از عملیات انتقال سوخت به نیروگاه بوشهر عقب نشینی کردند. در حالی که از هفته ها قبل مقامات آمریکایی و جوجه صهیونیست ها به بهانه راه اندازی نیروگاه بوشهر ایران را متهم به دستیابی به تکنولوژی ساخت سلاح اتمی کرده و علیه ایران هیاهو به راه انداخته بودند اما از روز شنبه که عملیات انتقال سوخت بدون اعتنا به تهدیدات آمریکایی ها صورت گرفت از روز گذشته لحن آمریکایی ها نسبت به ایران و نیروگاه بوشهر یکباره تغییر کرد.رسانه های آمریکایی طی دو روز گذشته با تسلیم شدن در برابر خواسته بحق ملت ایران اعلام کردند واشنگتن با هدف اعلام شده تهران برای تولید برق اتمی مخالف نیست و واشنگتن نیروگاه اتمی بوشهر را خطرناک تلقی نمی کند. همچنین درحالی که طی روزهای گذشته منابع مختلف اسرائیلی مرتب تهدید می کردند که راه اندازی نیروگاه بوشهر خطرناک بوده و امکان حمله نظامی اسرائیلی ها به آن وجود دارد، اما نشریه نیویورکر در گزارشی پس از انتقال سوخت به نیروگاه بوشهر اعلام کرد آمریکا به اسرائیل گفته هنوز یکسال دیگر فرصت باقی است تا ایران بتواند به سلاح اتمی دست پیدا کند!جمهوری اسلامیجهت اطلاع ***نوازندگی و محافل موسیقی زنان، علیرغم اعتراضات زیاد، قرار است ادامه یاید! تازهترین نمونه، کنسرت لیلی افشار است که قرار است در تهران برگزار شود. به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری ها، در این کنسرت که 30 شهریور، اول و دوم مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار میشود، افشار به اجرای قطعاتی از موسیقی کلاسیک خواهد پرداخت. این گزارش میافزاید: همچنین مستر کلاس این نوازنده 25 و 26 شهریور در موسسه "پارت" برگزار میشود. ***منابع خبری از اعتراض اعضای هیأت دولت به اظهارات اسفندیار رحیم مشائی خبر میدهند. به گزارش آتی نیوز، جهان در این باره نوشت: جلسهای که با حضور رئیسجمهور و رئیس دفتر وی برگزار شد با انتقاد برخی از وزرا به بحث مکتب ایرانی شروع شد و نهایتاً رئیسجمهور به برخی از اظهارات مطرح شده از سوی وزرا پاسخ داد. براساس این گزارش، در این جلسه 5 نفر از اعضای هیئت دولت نسبت به اظهارات رئیس دفتر رئیسجمهور انتقاد داشتند و تصریح کردند که این سخنان باعث ایجاد هزینه برای دولت میشود. چند نفر دیگر از اعضای جلسه نیز وقت گرفتند صحبت کنند که رئیسجمهور به دلیل ضیق وقت اجازه نداد و به انتقادات مطرح شده پرداخت. احمدی نژاد تاکید کرد که منتقدین سخنان مشائی را کامل مطالعه نکرده و تحت فضاسازیهای رسانهای شروع به انتقاد کردند. رئیسجمهور با اشاره به سخنان بزرگان علمی و امنیتی نیز تصریح کرد که این عزیزان هم حرفهای رئیس دفتر را متوجه نشدند. رئیسجمهور افزود: باند ثروت و قدرت به دنبال تخریب من (رئیس جمهور) هستند برای همین از مشائی شروع کردند. رئیسجمهور در ادامه تصریح کرد که آقای مشائی فردی ولایتمدار و متدین است. متاسفانه اخبار نادرست به علما میدهند. تا به حال چندین مرتبه خواسته است که خدمت مراجع برسد، اما مراجع اجازه ندادند. احمدی نژاد اضافه کرد: آقای مشائی انسان متدینی است. چرا باید به خاطر دفاع از انقلاب و حرف از امام زمان مورد انتقاد قرار بگیرد. *** پایگاههای خبری اصولگرا از انتشار نشریهای تمام رنگی حاوی اظهارات مشائی خبر میدهند. به گزارش البرز، اخیراً نشریهای تمام رنگی در بین کارکنان نهاد ریاست جمهوری توزیع شده که عمدتاً به مواضع و سخنان اسفندیار رحیم مشایی پرداخته است. این نشریه با نام "آفتاب حُسن" به صورت تمام رنگی و با کاغذ گلاسه در تیراژ بالا منتشر شده که موجب واکنش کارکنان نهاد و ناراحتی آنها شده است. این نشریه 36 صفحهای حاوی مطالبی بامحوریت سخنان اخیر اسفندیار رحیم مشایی در همایش ایرانیان خارج از کشور است. در نشریه مذکور علاوه بر انتشار تصاویر، مطالبی با کنایه به موضوع ایرانیسم به تحریر درآمده است. تصویر بزرگ و رنگی دختر کرد سوار بر اسب با مضامینی همچون در سرزمین آفتاب و برف... بهار دل انگیز و تابستان طلایی، پائیز ارغوانی و زمستان نقرهای هر بینندهای را حیرت زده میکند، دیده میشود. قدسکمال خرازی: روح قطعنامه 598 نجات صدام بود فردا- وزیر خارجه سابق ایران معتقد است: روح حاکم بر قطعنامه 598 برای تمام کردن جنگ و نجات صدام بود و تنها به استناد این قطعنامه نمی توان از عراق غرامت گرفت. کمال خرازی افزود: گرفتن غرامت به صدور قطعنامه دیگری نیاز داشت که با اشاره به گزارش دبیرکل، عراق را موظف به پرداخت غرامت کند. اقدام ضدایرانی سوئیس در مسدودکردن حسابهای ایران پارسینه - دولت سوئیس، اعلام کرد در راستای اجرای تحریم های شورای امنیت، یک و نیم میلیون فرانک سوئیس(معادل یک میلیون و چهارصد هزار دلار) از حسابهای ایران را مسدود کرد. تجمع آموزگاران روبروی مجلس قدس- خبرنگار پارلمانی: دیروز یکشنبه جمعی از آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان با تجمع در روبروی مجلس نسبت به خرید خدمت خود در مدت دو و سه سال اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار پارلمانی قدس، یکی از معلمان به خبرنگاران گفت: این تعداد از معلمان به صورت شرکتی از زمان وزارت علیرضا علی احمدی در روستاهای دور افتاده استان مازندران مشغول تدریس بوده اند که تعدادی از این معلمان یک الی سه سال سابقه خدمت دارند و تاکنون با دریافت حقوق ماهانه حداکثر 120 هزار تومان فعالیت کرده اند. بازداشت یکی از عوامل پژاک مهر- معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزبانان یکی از استانهای شمال غربی یک عامل تروریستی پ.ک.ک را همراه با یک قبضه کلاش و تجهیزات انفرادی در ارتفاعات شمال غرب کشور دستگیر کردند.کشف و ضبط وسایل تبلیغ فرقه «جیزز اونلی» رجا - به دنبال گسترش فعالیتهای مبلغین فرقه جیزز اونلی در یکی از شهرهای آذربایجان شرقی، مأموران امنیتی با تحقیق در این خصوص و به دست آوردن سرنخهای مطمئن با دستور قضایی به یکی از مخفیگاههای این فرقه رفته و موفق به کشف اقلام تبلیغی فرقه ای شدند. بازنشستگی بهزاد نبوی جوان آنلاین - بهزاد نبوی از متهمان حوادث پس از انتخابات چندی است که با پر شدن سنوات خدمتی خود بازنشسته شده است. حقوق بازنشستگی تعیین شده برای او یک میلیون و هفتصد هزار تومان است.فعالیت خبرنگار اسرائیلی علیه برنامه هسته ای ایران تابناک - یک جاسوس اسرائیلی که در پوشش خبرنگار و نویسنده وارد خاک کویت شده و حضورش نارضایتی برخی نمایندگان این کشور را نیز در پی داشته، در گفتگو با روزنامه کویتی الرای العام آشکارا گفت: من برای بررسی آسیبهای جنگ اتمی در منطقه - که یک طرف آن ایران است - تحقیق کرده ام. وی درباره ماهیت گذرنامه و ملیت خود نیز گفت: من یک اسرائیلی - اروپایی ساکن اروپا هستم. اعتراض نمایندگان به برکناری پروفسور «ثبوتی» مهر - مجمع نمایندگان استان زنجان در پی برکناری پروفسور یوسف ثبوتی از ریاست دانشگاه علوم پایه زنجان با فرستادن نامه ای به وزیر علوم، نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و خواستار تجدیدنظر وزیر علوم در این خصوص شد.کواکبیان: اکبر گنجی اصلاح طلب نیست تابناک- مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: من به تعریف اصلاح طلبی فقط در چارچوب نظام اعتقاد دارم و ضرورتی نمی بینم کسانی را که خارج از نظام و با نام جنبش سبز خود را جزو اصلاح طلبان می دانند، اصلاح طلب بدانم. وی افزود: اکبر گنجی را به هیچ عنوان قبول ندارم. توهین به شیعیان در تلویزیون کویت خبرگزاری اهل بیت(ع)- ابنا: در برنامه ای که به مناسبت ماه مبارک رمضان درشبکه رسمی دولت کویت پخش شد، این شبکه با حمله لفظی به شیعیان این کشور با بدترین الفاظ از آنها نام برد. مدعی امامت در راه مشهد آتی - شخصی به نام کریم «د» چهل ساله که هم اکنون نام خود را به سیدمهدی موسوی تغییر داده است مدعی شد که از روز جمعه ظهور کرده و پس از سفر به شهرستان شادگان و ایراد خطبه در آنجا به آبادان آمده و در قدمگاه سیدعباس این شهرستان برای مردم سخنرانی کرده است. این مدعی امامت سفر به جمکران و مشهد را از برنامه های آینده خود دانست. احمدی نژاد با بسته تسلیحاتی به لبنان می رود عصر ایران - سایت لبنانی «لبنان الان» به نقل از منابع دیپلماتیک لبنانی خبر داد که محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر خود به لبنان با یک بسته پیشنهادی برای فروش تسلیحات مورد نیاز ارتش لبنان وارد این کشور می شود . این بسته پیشنهادی شامل فروش یک سیستم دفاع ضد موشکی و اقلام مورد نیاز ارتش لبنان است.کیهانالعبریه هم از نوری زاد سواری گرفت (خبر ویژه)گل بود، به سبزه هم آراسته شد. محمد نوری زاد فقط با رسانه رژیم سعودی علیه جمهوری اسلامی مصاحبه نکرده بود که آن را هم انجام داد. وی چند روز پیش با بدرقه برخی اعضای بدنام حزب مشارکت نظیر رضا خاتمی و شماری از وابستگان به گروهک ها، به زندان بازگشت اما پیش از آن با ارگان رسمی سازمان سیا (رادیو فردا) و ارگان حلقه ماسونی لندن (جرس) مصاحبه کرد و مدعی شد به قصد خیرخواهی علیه نظام و رهبری بدگویی می کند. در همین حال العربیه وابسته به رژیم سعودی هم اعلام کرد پیش از مراجعت نوری زاد به زندان با وی مصاحبه کرده است. این رسانه بخش هایی از مصاحبه خود با نامبرده را منتشر کرد. شبکه العربیه از بدنام ترین شبکه ها در منطقه به شمار می رود و مورد انزجار ملت های مسلمان منطقه قرار دارد. اوج خیانت های این شبکه در جریان دو جنگ 33 روزه و 22 روزه بود که ضمن تخطئه علنی مقاومت مظلومانه حزب الله لبنان و حماس، حق را به جانب رژیم جنایتکار صهیونیستی داد و بعدها عبدالرحمن الراشد مدیر این شبکه توانست جایزه دوستی با صهیونیست ها را دریافت کند و همین باعث شد تا العربیه در منطقه به العبریه معروف شود و مورد تحریم قرار گیرد.درباره پیوند فتنه سبز با رژیم سعودی باید یادآور شد که یکی از سران فتنه یک ماه پیش از انتخابات در عربستان با ملک عبدالله- به بهانه یک همایش فرهنگی- ملاقات کرد. رژیم سعودی همان گونه که برای بحران آفرینی در کشورهای عراق و افغانستان و لبنان و یمن، میلیاردها دلار هزینه کرد، یک میلیار دلار نیز به فتنه گران اختصاص داد.روی این دیوار نمی توان یادگاری نوشت! (خبر ویژه)حضور چهره های گوناگون سیاسی (و از جمله برخی چهره ها که در مظان همراهی با فتنه گران قرار داشتند) در دیدار با رهبر معظم انقلاب، همچنان موضوع مجادله و عصبانیت در محافل ضدانقلاب است.این خشم بدان حد گسترش یافته که برخی از رسانه های جبهه ضدانقلاب تاکید کرده اند روی دیوار افراد مذکور نمی توان یادگاری نوشت و برای بیوه نماندن، باید فکر شوهر دیگری بود! سایت صهیونیستی بالاترین در همین زمینه نوشت: بر روی دیوار هیچ کدام از افراد شرکت کننده در آن دیدار نمی توان یادگاری نوشت. اتفاقا خوب شد. اینجوری تکلیف ما هم روشن شد و دیگر نیازی به بهانه تراشی نیست. عکس ها را دیدیم، همه، واضح! همه، پیدا و آشکار! هیچ فتوشاپ کار ماهری هم کاری از دستش برنمی آید. امثال حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی و قالیباف و دیگرانی که گاهی در حکم سوپاپ اطمینان رژیم ظاهر می شدند و مثلا نمایشی از طرفداری سبز از خود بروز می دادند اینک تکلیفشان را روشن کردند. معنای کار آنها این است که ما این کاره نیستیم از ما توقع نداشته باشید.این رسانه ضدانقلاب اضافه کرد: آنها با کار خود گفتند بروید و فکر دیگری بکنید. به ما هم امید نداشته باشید، همین! به قول معروف؛ اگر به امید من منانی... برو شوهر بکن بیوه نمانی(!)مردی میان فتنه گران نبود که همسر تاج زاده را جلو انداختند؟! (خبر ویژه)همسر مصطفی تاج زاده ضمن انتشار نامه ای فریبکارانه خطاب به دادستان تهران، جور اصلاح طلبان فعال در فتنه را کشید و تلاش کرد از تبعات اعتراف نامبرده به خیانت بزرگ مدعیان اصلاح طلبی بکاهد. نامه فخرالسادات محتشمی پور در حالی منتشر شده که فتنه گران مدعی اصلاح طلبی، در پی انتشار ویدئوی سخنان تاج زاده در سکوت سنگینی فرو رفته اند و می کوشند تاثیرگذاری این اظهارات تکان دهنده را به مرور زمان بسپارند.تاج زاده در اولین ویدئوی منتشره- ظاهرا ویدئوی دومی هم در کار است- خطاب به صفایی فراهانی و عبدالله رمضان زاده- دو عضو دیگر مرکزیت حزب مشارکت- می گوید «برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم می دونم که تقلب نشده. ممکنه یکی دو میلیون عقب جلو بشه ولی ما نتیجه انتخابات رو باختیم. حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون، شده باشه 24 میلیون و 15 میلیون مثلا. ما انتخابات رو باختیم».این اظهارات در جمع دوستان، در واقع اعتراف صریح به خیانت افراطیون مدعی اصلاح طلبی در برپایی 8 ماه آشوب خیابانی و رادیکالیسم هیجانی کور است که هزینه های فراوانی را به کشور و مردم و نظام تحمیل کرد.ظاهرا به دلیل درک ابعاد تکان دهنده این اعتراف هم بود که فتنه گران ترجیح دادند همسر تاج زاده را به میدان بفرستند تا وی با مظلوم نمایی و تحریک عواطف، اذهان را از اصل ماجرا منحرف کند. همسر تاج زاده در نامه خود نوشت: درست یک هفته از بازداشت مجدد همسرم می گذرد و تا این لحظه هیچ خبر موثقی از وضعیت او ندارم. دوباره همان حالاتی که آقایان بازجو و حتی خود شما با آن آشنا هستید به سراغم آمده و دارم سعی می کنم خود را کنترل کنم تا اقدامی نسنجیده انجام ندهم. دیشب خواب عجیبی دیدم. در به در دنبال گوشی تلفن برای تماس با همسرم بودم و عده ای مانع می شدند و مرا تعقیب می کردند. همسرم را در آن میان در محلی دیدم که «دسترسی» به ما نداشت اما به من اشاره ای کرد و من به سویش رفتم و او آرام «در گوشم» گفت چه کردی؟ نمی خواهی پیگیر کارها باشی؟وی همچنین نوشت: گفته بودم اگر از همسرم بی خبر بمانم همه غیرمجازها از نظر شما برایم مجاز خواهد شد و اگر بیم جان او را داشته باشم فریادم را از هر راه ممکن به گوش آزادگان جهان می رسانم.همسر تاج زاده توضیح نداد در خواب کذایی و همزمان با تعقیب شدن و عدم دسترسی به وی، چگونه توانسته در گوشی با او صحبت کند و متعرض خیانت بزرگ تاج زاده و همقطاران وی نیز نشد و این در حالی است که اگر آقای تاج زاده صرفا بیماری دیسک کمر دارد، افراد بسیاری در آتش افروزی امثال وی آسیب دیدند یا جان باختند.هرچند که از انتشار ویدئوی سخنان تاج زاده بیش از یک هفته می گذرد و فتنه گرانی چون موسوی و کروبی و خاتمی به دلایل کاملا روشن در سکوت مطلق فرو رفته اند چرا که به هر نحو موضع بگیرند، ابعاد رسوایی بیشتر خواهد شد.نه حق وقف دانشگاه آزاد را داشتند نه سندی به اوقاف دادند (خبر ویژه)معاون سازمان اوقاف و امور خیریه ابعاد تخلف مدیریت دانشگاه آزاد در ادعای وقف این دانشگاه را تشریح کرد.محمدرضا کائینی معاون امور اوقافی سازمان اوقاف در گفت وگوهای جداگانه با «ایلنا» و «برنا» تصریح کرد: اشکال اصلی در وقف مذکور، اموال دانشگاه آزاد است که مال دانشگاه آزاد نیست و شخصی هم نیست. ما هنوز هیچ سندی از دانشگاه آزاد ندیدیم که بگوید این اموال من است و من می خواهم آن را وقف کنم. هیئت امنایی در آن جا بود که یک ریال هم از اموال شخصی خود نگذاشته بود، پس اموال شخصی نبود.کائینی با اشاره به اینکه در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، بسیاری از استانداران و مردم زمینی را در اختیار دانشگاه آزاد قرار دادند، گفت: پس اینها همه کمک های دولت بوده است، یعنی اینها اموال دولت بوده است و بخشی هم، از درآمد دانشگاه خریداری شده است. پس حتی بخش دوم هم از اموال دانشگاه نیست، البته شاید این بخش قابل وقف باشد، اما باید منتظر آخرین نظر فقهی گروهی که برای تحقیق دراین باره انتخاب شده اند باشیم.وی تاکید کرد: اموال دولتی و عمومی شرایط وقف را ندارند. در این میان می توان از دانشگاه آزاد اسلامی نام برد که بررسی های انجام شده نشان می دهد قسمتی از اموال این دانشگاه اموال دولتی، قسمتی مربوط به محل درآمد دانشگاه و بخشی هم نذر و هبه مردم است. بخش هایی از اموال دانشگاه آزاد دارای وقف نامه است که در ماده یک قانون اوقاف، اموالی که به امور عام المنفعه حتی اگر هم وقف نامه برای آنها تنظیم نشده باشد، حکم موقوفات عامه را دارد. اموال وقفی دوبار وقف نمی شد به همین دلیل با وقف دانشگاه آزاد مخالفت می شود، زیرا بخشی از اموال آن در گذشته وقف شده است. اما مسئله اینجاست که برخی ها برای گریز از سیستم مالیات و شورای عالی فرهنگی به وقف روی می آورند که این امر صحیح نیست.وی افزود: مالکیت اموال وقفی با وقف است و سازمان اوقاف هم مالک محسوب نمی شود بنابراین اگر اموال دانشگاه آزاد وقفی باشد آنها نمی توانند تصمیم گیرنده باشند زیرا این اموال تا ابد وقف است.کائینی همچنین گفت: طبق قانون، 2 ماه پس از وقف اموال، وقف نامه در اختیار سازمان اوقاف قرار می گیرد اما تاکنون چنین مدارکی از سوی دانشگاه آزاد در اختیار سازمان قرار نگرفته است. به همین دلیل هم سازمان اوقاف نمی تواند نظارتی بر اموال دانشگاه آزاد داشته باشد.جمهوری اسلامی با موسوی و کروبی چه کلاه گشادی سرمان گذاشت! (خبر ویژه)آیا اصلاح طلبان سر بقیه جریان های اپوزیسیون و ضدانقلاب کلاه گذاشتند اما بخاری از آنها بلند نشد؟این پرسشی است که سایت ضدانقلابی خودنویس مطرح کرد، و تصریح نموده که کلاه گشادی به سر- به اصطلاح- جنبش سبز رفت. خودنویس می نویسد: آرام آرام مشخص می شود که اصل قضیه چه بود! آنها که سرد و گرم روزگار را چشیده و بلبشوی سال 57 را دیده بودند و از بازی های پنهان قدرت خبر داشتند به آنها که جوان تر بودند و هنوز کله شان بوی قرمه سبزی می داد و هنوز پشت لبشان سبز نشده «سبزاندیش» شده بودند می گفتند؛«با طناب اصلاح طلبان به داخل چاه نروید که اینها از دستگاه بدترند و وقتی به قدرت برسند همه شما را فراموش خواهند کرد!» ولی افسوس که آن روزها دوستان سبزاندیش ما هنوز خیلی داغ بودند و نمی دانستند که کروبی و موسوی محروم از قدرت چه آشی برایشان پخته اند که به واسطه مردم در خیابان دوباره به سریر قدرت سوار شوند. نخست همه به موسوی آویزان شدند. روشنفکران برایش «به به» و «چه چه» ها گفتند، ولی افسوس که بخاری که از میرحسین بلند می شد در حد همین بیانیه های تکراری در سایت کلمه است که مانند سریال های تکراری روز به روز بی طرفدارتر می شود و امتیازهایش در «بالاترین» آب می رود! حالا که می بینند او «جواب» نمی دهد آویزان شیخ شجاع شده اند که فقط خدا می داند شجاعتش به واسطه پشتیبانی کدام ملای قدرتمند در پشت صحنه است که در مملکتی که در آن نفس کشیدن جرم است مردم را برای روز قدس دعوت به راهپیمایی می کند تا جمهوری اسلامی تظاهر کنندگان را به نام خود در بوق و کرنا اعلام کند و به دنیا طرفدارانش را نشان بدهد. این وسط فقط چادر و چاقچور زهرا رهنورد بود که به مقتضای زمان بالا و پایین می رفت!این پایگاه اینترنتی که خود از خارج کشور مدیریت می شود تاکید می کند: رفیق! خلاصه بدجور سرکار هستی. خارج کشوری ها که دیدند سروصداهای داخل خوابیده، ماست ها را کیسه کردند و سر کار و زندگی خودشان رفتند و تو ماندی که با این جنبش سبزت ببینی که چه کلاه گشادی بر سرت رفت. هنوز خیلی مانده تا بفهمی چه قدر فریب خورده ای!ایراندیگه چه خبر فحاشی بیبیسی به سبک زندگی ایرانیان ë خبر اول این که شبکه بیبیسی فارسی وابسته به دولت انگلیس در جدیدترین اقدام خود مردم ایران را کینه ورز، دروغگو، چشم چران، دورو و متقلب، بیمسئولیت و غیرقابل اعتماد، عقب افتاده، غیر قابل تطبیق با دنیای مدرن، توخالی و از خود راضی و تحقیر کننده سایر ملل و اقوام توصیف کرده است.این القاب زشت از سوی سایتی منتشر میشود که هدف تأسیس خود را ارائه تصویر درست از ایران و پرکردن خلأ رسانهای عنوان کرده است.به نظر میرسد راهاندازی نیروگاه بوشهر و پیشرفتهای چشمگیر علمی ایرانیان به قدری برای رسانههای غربی غیرقابل انکار است که دست به فرافکنی رسانهای و تهمتزنی روی آوردهاند. از سوی رئیس جلسه علنی به نمایندگی از منتخبان ملت صورت گرفت ایران به سامانهای شبیه به اس - 300 دست یافته است ë خبردیگر این که شبکه تلویزیونی الجزیره با بیان این که ایران سامانه دفاعی ضدهوایی جدیدی را تولید کرده است، گزارش داده: به اعتقاد برخی کارشناسان، این سامانه موشکی دوربرد، دارای فناوری شبیه به سامانه دفاع موشکی و ضد هوایی اس-300 ساخت روسیه است.الجزیره افزوده: سامانه دفاع ضدهوایی جدیدی که ایران آن را تولید کرده، یک سامانه موشکی دوربرد است که به عقیده برخی از کارشناسان نظامی، برای محافظت از نیروگاه هستهای بوشهر ساخته شده است.ورود همسر تروریست معدوم به کشور از مرزهای شرقی ë شنیدیم که برخی منابع خبری گزارش کردهاند همسر عبدالمالک ریگی تروریست معدوم جنوب شرق کشور برای انجام عملیات انتحاری از مرز عبور کرده و وارد خاک ایران شده است.بر اساس این گزارش، گروهک تروریستی جندالشیطان سعی دارد از طریق همسر عبدالمالک ریگی پای زنان وهابی را به جنایات تروریستی عملیات انتحاری باز کند.در این گزارش همچنین آمده است: این گروهک تروریستی در تلاش است زمینه استقرار و فعالیت خود در افغانستان را فراهم کند و در همین رابطه عناصر باقیمانده این گروهک با برخی مسئولان پاکستانی و نیروهای اشغالگر افغانستان دیدارهایی داشته و تأکید فحاشی بیبیسی به سبک زندگی ایرانیان ë خبر اول این که شبکه بیبیسی فارسی وابسته به دولت انگلیس در جدیدترین اقدام خود مردم ایران را کینه ورز، دروغگو، چشم چران، دورو و متقلب، بیمسئولیت و غیرقابل اعتماد، عقب افتاده، غیر قابل تطبیق با دنیای مدرن، توخالی و از خود راضی و تحقیر کننده سایر ملل و اقوام توصیف کرده است.این القاب زشت از سوی سایتی منتشر میشود که هدف تأسیس خود را ارائه تصویر درست از ایران و پرکردن خلأ رسانهای عنوان کرده است.به نظر میرسد راهاندازی نیروگاه بوشهر و پیشرفتهای چشمگیر علمی ایرانیان به قدری برای رسانههای غربی غیرقابل انکار است که دست به فرافکنی رسانهای و تهمتزنی روی آوردهاند. ایران به سامانهای شبیه به اس - 300 دست یافته است ë خبردیگر این که شبکه تلویزیونی الجزیره با بیان این که ایران سامانه دفاعی ضدهوایی جدیدی را تولید کرده است، گزارش داده: به اعتقاد برخی کارشناسان، این سامانه موشکی دوربرد، دارای فناوری شبیه به سامانه دفاع موشکی و ضد هوایی اس-300 ساخت روسیه است.الجزیره افزوده: سامانه دفاع ضدهوایی جدیدی که ایران آن را تولید کرده، یک سامانه موشکی دوربرد است که به عقیده برخی از کارشناسان نظامی، برای محافظت از نیروگاه هستهای بوشهر ساخته شده است. ورود همسر تروریست معدوم به کشور از مرزهای شرقی ë شنیدیم که برخی منابع خبری گزارش کردهاند همسر عبدالمالک ریگی تروریست معدوم جنوب شرق کشور برای انجام عملیات انتحاری از مرز عبور کرده و وارد خاک ایران شده است.بر اساس این گزارش، گروهک تروریستی جندالشیطان سعی دارد از طریق همسر عبدالمالک ریگی پای زنان وهابی را به جنایات تروریستی عملیات انتحاری باز کند.در این گزارش همچنین آمده است: این گروهک تروریستی در تلاش است زمینه استقرار و فعالیت خود در افغانستان را فراهم کند و در همین رابطه عناصر باقیمانده این گروهک با برخی مسئولان پاکستانی و نیروهای اشغالگر افغانستان دیدارهایی داشته و تأکید کردهاند که به چیزی جز انتقام و عملیات انتحاری فکر نمیکنند. تمسخر فتنهگران توسط یک شرکت مخابراتی ë باخبر شدیم که یک شرکت مخابراتی بینالمللی اظهارات یکی از مجرمان آشوبهای خیابانی سال گذشته را به تمسخر گرفته و آن را ناشی از اشتباهات متعدد دانسته است.چند روز پیش ع.س که چندی پیش خبر تمارض او به بیماری برای خروج از زندان و فرار به امریکا از سوی برخی رسانهها منتشر شد، طی دادخواستی از شرکت نوکیا زیمنس و دیگر شرکتهای مرتبط، به دادگاه فدرال امریکا شکایت کرد.پس از آن شرکت نوکیا این شکایت را رد و اعلام کرده: دعوی این فرد در جایی اشتباه، علیه طرف اشتباه و براساس فرضهای اشتباه اقامه شدهاست.این شرکت مخابراتی افزوده: این فرد و پسرش به دنبال این هستند تا شبکه نوکیا زیمنس را به خاطر اقدامات اطلاعاتی و امنیتی مقامهای ایرانی مقصر اعلام کنند، آن هم از طریق اقامه دعوی در ایالات متحده؛ یعنی کشوری که مطلقاً هیچ ارتباطی با موضوع دادخواهی آنها ندارد. انگلیس: حق هسته ای ایران محترم است دست آخر این که دولت انگلیس در واکنش به سوختگذاری نیروگاه بوشهر ضمن انتشار بیانیهای بر حق ایران برای بهرهمندی از انرژی هستهای صلحآمیز و ساختوساز نیروگاههای هستهای در این کشور تأکید کرد. «آلیستر برت» معاون وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که حق ایران را برای ساخت نیروگاههای هستهای و بهرهمندی از انرژی هستهای به رسمیت میشناسد. وی تصریح کرد: ما همواره حق ایران را برای توسعه برنامه انرژی هستهای غیرنظامی محترم دانستهایم.