کیهانمصیبتی که پت و مت بر سر اصلاح طلبان آوردند (خبر ویژه)منابع خبری از تلاش مجدد خاتمی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب خبر می دهند. گفته می شود خاتمی این بار، دعایی مدیر مسئول را واسطه درخواست وقت ملاقات قرار داده است.گزارش جهان نیوز حاکی است خاتمی تلاش دارد نسبت به حوادث سال گذشته و تندروی برخی دوستان خود اعلام برائت کند و این تحرک احتمالا در راستای نامه سال گذشته وی به محضر رهبر انقلاب صورت می گیرد که طی آن تلاش شده بود نوعی فاصله گذاری و انتقاد نسبت به عملکرد کروبی و موسوی انجام شود. خاتمی بارها و از جمله چند روز پیش متذکر شده که جریان اصلاحات به خاطر حوادث سال گذشته هزینه زیادی پرداخت کرده و باید ضمن خط کشی با برخی تندروها، جریان اصلاحات را زنده کنیم.این در حالی است که سایت ضدانقلابی روزنت با اشاره به بن بست جریان اصلاحات نوشت: جریان اصلاحات پیش از حوادث سال گذشته، نگران غربال شورای نگهبان بود و پس از آن نوبت به چانه زنی نمایندگان این جریان با حاکمیت می رسید اما اکنون مهم ترین چالش، اساسا فاز اول ماجرا یا همان شورای نگهبان است. معما اکنون این است که چگونه می توان وارد ساختار شد؟ شکی نیست که اتفاقات سال گذشته به اندازه کافی دست شورای نگهبان را برای رد صلاحیت اصلاح طلبان باز می کند.این سایت مدیریت شده از خارج کشور اضافه می کند: یکی از ضعف های اساسی جریان اصلاحات این بود که چانه زنی در بالا بدون فشار از پایین صورت می گرفت و نیرویی نبود که از پایین فشار بیاورد. اکنون معادله برعکس شده و این بار دیگر کسی نیست که از بالا چانه زنی کند.روزنت البته فراموش کرده این نکته را یادآور شود که مردم دیگر پای فتنه گران نمی ایستند همچنان که از روز قدس سال گذشته تا 22 بهمن و پس از آن در روز قدس امسال نشان دادند و از طرف دیگر چانه زن های خاکستری سالیان گذشته اکنون خود در مظان خیانت و اتهام قرار دارند.این همه آدم که در توالت فرنگی جا نمی شوند (خبر ویژه)سخنگوی گروهک ادوار تحکیم با ادعای اینکه اعترافاتش تحت شکنجه بوده، چه چیزی را می تواند انکار کند؟ حضور عناصر لائیک و وابسته به گروهک هایی نظیر نهضت آزادی؟ ارتباط با منافقین؟ همکاری با گروهک های تجزیه طلب؟ یا مزدوری برای آمریکا و سازمان «سیا» را؟اخیرا و در تداوم پروژه انکار روشنگری های عناصر فتنه گر بازداشت شده، نامه ای منتسب به عبدالله مؤمنی سخنگوی گروهک ادوار تحکیم منتشر شد که در آن ادعا شده نامبرده تحت شکنجه بوده و اظهارات وی نیز تحت فشار انجام شده است. این پروژه در ادامه سناریوی «توالت فرنگی» (سناریوی زیر سؤال بردن اعترافات و اظهارات مستند حمزه کرمی درباره خیانت ها و تخلفات مهدی هاشمی) به اجرا گذاشته شده است.درهمین حال پایگاه اینترنتی «بولتن» به بررسی ادعای شکنجه سخنگوی گروهک ادوار تحکیم و ابراز تردید در اعترافات وی پرداخت. بولتن نیوز ابتدا اعترافات مؤمنی را درج کرد مبنی بر اینکه «یکی از دلایل انحراف، عدول از اصول و فقدان مرزبندی های روشن و اصولی در دفتر تحکیم است که موجب کمرنگ شدن مرزبندی با گروهک های التقاطی نظیر سازمان منافقین، گروهک های مارکسیستی، نهضت آزادی، ملی-مذهبی ها، و جنبش مسلمانان شد و استقلال تحکیم را نقض کرد تا جایی که تصویر حضرت امام از آرم دفتر تحکیم حذف شد» و سپس پرسید: آیا این سخنان دروغ است و تحت فشار بیان شده است؟ آیا سعید حبیبی دبیر اسبق تشکیلات تحکیم یک کمونیست دوآتشه نیست، که حتی خودش به صراحت این مسئله را بیان کرده و می کند؟ آیا افرادی چون مهدی امینی زاده و احمد زیدآبادی از اعضای کنونی و سابق دفتر تحکیم و سازمان ادوار جزو عناصر شناخته شده نهضت آزادی و گروهک ملی-مذهبی نیستند؟ آیا ارتباط برخی اعضای طیف غیرقانونی دفتر تحکیم وحدت با سرپل منافقین در خبرنامه امیرکبیر و دریافت پول از این سازمان تروریستی به اثبات نرسیده است؟ وقاحت ادوار تحکیم به جایی رسید که در نشستی که به بهانه عید فطر در سال 87 در دفتر این سازمان برگزار شد، فردی که از طرف کمیته بازداشت های خودسر دعوت شده بود پشت تریبون رفت و از سازمان منافقین دفاع کرد و به جمهوری اسلامی ناسزا گفت. آیا این سازمان از محکومان و مرتبطان با گروهک تروریستی پژاک و گروههای تجزیه طلب و فعالان قومی حمایت نکرد؟ آیا برای بیان این امور مسلم که اخبار و اطلاعات پیرامون آن در اختیار همگان است، نیاز به شکنجه وجود دارد؟این پایگاه خبری همچنین درباره اعترافات «مومنی» مبنی بر اینکه «ما با نامه نگاری به مراجع بین المللی، اصل مشروعیت نظام را هدف گرفتیم و در خصوص انتخابات مجلس هفتم با نامه نگاری به خاویر سولانا ریاست سیاست خارجی اروپا، قبح دخالت بیگانگان در امور داخلی را شکستیم» می پرسد: آیا این نامه نگاری ها صورت نگرفته است؟ و آیا نامه نگاری با مسئولین بیگانه پیرامون مسائل داخلی از جمله انتخابات غیر از دعوت از بیگانگان جهت دخالت در امور داخلی کشورمان است؟ آیا غیر از این است که مومنی و همفکران اش سرسپردگی به غرب را به حد اعلا رساندند و برخلاف مشی جنبش های دانشجویی در سراسر عالم، از حمله آمریکا به عراق حمایت کردند و این فاجعه را طی بیانیه «بهار بغداد» جشن گرفتند؟!سایت «بولتن» درباره این اعترافات سخنگوی ادوار تحکیم که «تعدادی از اعضای ادوار در کلاس های آموزش براندازی نرم و انقلاب مخملی به مدت یک هفته در آلمان شرکت کردند که همه مخارج، هزینه های رفت و برگشت و اقامت توسط آمریکا و تحت پوشش یکی از نهادهای حقوق بشری آمریکایی تامین شده بود» نوشت: آیا ابوالفضل جهاندار و سعید درخشندی و چند نفر دیگر از اعضای فعال دفتر تحکیم وحدت به این سفر نرفتند و در بازگشت مورد محاکمه قرار نگرفتند و با توجه به مستندات متقن محکوم نشدند؟ تمام بخش های اعترافات این مجرم امنیتی قابل اثبات است و حقایق مسلمی است که جایی برای تردید باقی نمی گذارد.این رسانه در پایان نوشته است: گویا فتنه گران علاقه وافری به توالت فرنگی دارند و به راحتی این پروژه را رها نخواهند کرد و قصد بیرون کشیدن سر از این منجلاب را ندارند.شورای امنیت اسرائیل: سال سختی در انتظار ماست (خبر ویژه)گزارش سالانه شورای امنیت ملی اسرائیل، این رژیم را دستخوش 5 چالش مهیب توصیف کرد.در گزارش این شورا، از «قدرت ایران، مقاومت حماس، قدرت حزب الله، چالش سوریه، و معضل سلب مشروعیت» به عنوان 5 چالش عمده رژیم صهیونیستی نام برده شده و آمده است: امکان اینکه در پایان سال عبری بتوان موفقیتی برای تلاشهای صورت گرفته جهت کاهش شکاف بین اسرائیلی ها و فلسطینیان تصور کرد، بسیار ناچیز است و بخصوص در سایه وجود مشکلاتی همچون قدس، مرزها و آوارگان این کار غیرقابل انجام است و در صورتی که مذاکرات به شکست منجر شود، وضعیت از این هم بدتر خواهد شد.این گزارش در ارزیابی خود از عملکرد سال گذشته رژیم صهیونیستی تاکید می کند طی سال گذشته عبری هیچ نوع اقدامی دال بر ثمربخشی تلاشها برای بهبود موضع اسرائیل در قبال چالش های فرارو وجود ندارد و این در حالی است که در مقابل گرایش های تهدیدکننده استراتژیک در اطراف آن افزایش یافته و همچنان می توان گفت که روند سازش در بن بست قرار دارد.به اعتراف مرکز پژوهش های امنیت ملی رژیم صهیونیستی، محاصره نوار غزه به عنوان روش تضعیف مقاومت و حماس شکست خورده به نحوی که تشکیلات رام الله نمی تواند با تکیه بر آن مذاکرات ملموسی را با تل آویو انجام دهد. این در حالی است که غزه به کانونی برای اعمال فشارهای سیاسی و دیپلماتیک علیه صهیونیستها هم تبدیل شده است.تحلیلگران این مرکز در گزارش خود بر این باورند با وجود تمامی توانمندی که صهیونیستها در اختیار دارند اما در اعمال توازن بازدارنده قدرت با گروههای فلسطینی در غزه ناکام مانده و در جنگ 22روزه غزه (عملیات سرب گداخته) هم متحمل بهای سنگینی شده است به نحوی که انتقادهای بین المللی نسبت به رفتار اسرائیل همچنان ادامه دارد. بنابراین ما اکنون با بحران در زمینه سلب مشروعیت از اسرائیل مواجهیم.به گزارش قدسنا، در این ارزیابی آمده است: قدرت روزافزون حزب الله در صحنه لبنان زاییده جمود حاکم بر روند سازش تل آویو- دمشق است، به نحوی که هم اکنون جبهه شمال فلسطین اشغالی بیش از هر زمان دیگر در طول تاریخ رژیم صهیونیستی برای صهیونیستها خطرناک و تهدیدکننده است.تحلیلگران مرکز پژوهش های امنیت رژیم صهیونیستی در گزارش سالانه خود بر این باورند که «جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج تبدیل شدن به یک قدرت منطقه ای است تا به نوک پیکان بلوک منطقه ای مخالف رژیم صهیونیستی تبدیل شود. افزایش روزافزون قدرت جمهوری اسلامی ایران، روند سازش، تغییر رهبری در منطقه عربی به دلیل کهولت سن رهبران فعلی و چهره اصولا ناامیدکننده در منطقه این نظریه را تقویت می کند که سال پیش رو برای اسرائیل، سالی سرنوشت ساز و چالش آمیز است. همچنین جایگاه استراتژیک آمریکا نیز در منطقه دچار چالش بزرگی شده است؛ به نحوی که در صورت ناتوانی در روند سازش، در کنار خروج آمریکا از عراق، افزایش دخالت نظامی آمریکا در افغانستان و ناتوانی در زمین گیر کردن برنامه هسته ای ایران این جایگاه را تحت الشعاع خود قرار داده است.»احصای این چالش های گسترده برای رژیم صهیونیستی در حالی است که روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم در گزارشی تصریح کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین به خاطر ناتوانی در روند سازش تا یک سال دیگر فرو می پاشد.به نوشته این روزنامه «تشکیلات خودگردان آنقدر شکننده شده است که صرف شکست مذاکرات مستقیم بین تشکیلات رام الله و رژیم صهیونیستی به خودی خود باعث فروپاشی کامل تشکیلات خودگردان و سازمان های امنیتی وابسته به آن می شود. بعد از 18 سال مذاکرات، تشکیلات خودگردان به شدت فرسوده شده است و در صورت عدم دستیابی به توافق با فلسطینیان باید منتظر تبعات بسیار بد و ناگوار فروپاشی تشکیلات خودگردان برای صهیونیستها بود.»قدساخبار ویژه اظهارات آیة ا... مکارم شیرازی درباره کوروش میراث آریا - آیة ا... مکارم شیرازی از مراجع تقلید با ارایه دیدگاه خود درباره مقام «ذوالقرنین» در قرآن و اشاره به اهمیت منشور کوروش به عنوان سند جهانی حقوق بشر ابراز تمایل کرد تا از نمایشگاه منشور بازدید کند. اسب سواری؛ پاتوق جدید سیاسیون طرد شده آتی- به تازگی برخی از سیاسیون طرد شده از سوی مردم جلسات خود را در یک باشگاه اسب سواری در اطراف تهران برگزار می کنند. این باشگاه متعلق به فردی متمول است که ارتباطات خوبی با چهره های حامی سبزها داشته است. نگرانی صهیونیستها از سفر احمدی نژاد به لبنان فارس - روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت که سفر رئیس جمهور ایران به لبنان موجبات نگرانی تل آویو را فراهم کرده است. انتقاد توکلی از آزادی زن متهم به جاسوسی فارس - احمد توکلی نماینده مجلس گفت: آزادی زن جاسوس آمریکایی در شرایط تشدید تحریم ها، تهدیدها و قرآن سوزی درست نبود. بازداشت خبرنگار خارجی به دلیل سؤالات خاص آتی - یک خبرنگار خارجی به علت سؤالات مشکوک از شهروندان تهرانی در بحث هسته ای، دستگیر شد. این خبرنگار شرق آسیا در پوشش تهیه گزارش پیرامون فعالیت هسته ای ایران، سؤالات خاصی در مورد میزان اعتماد مردم تهران به برنامه هسته ای کشورمان و امکان در نظر داشتن اهداف نظامی از مردم مناطق شمال تهران می پرسید. سرکیسه کردن با خون «ندا»! جهان - شهرام همایون مدیر یک شبکه ضد انقلاب به بهانه برپایی نمایشگاه قبور شهدا! ، خانواده های کشته شدگان حوادث بعد از انتخابات را سرکیسه می کند ! این فرد از خانواده هایی که فرزند یا بستگان آنها در حوادث پس از انتخابات جان خود را از دست داده اند خواسته است با پرداخت مبلغی ناقابل در حد 1000 دلار به برپایی نمایشگاه قبور شهدا! بپیوندند. توهین به مردم در سفارتخانه های غربی شبکه ایران- یک منبع آگاه گفت: برخی کشورهای غربی در اقدامی توهین آمیزتر نسبت به عملکرد گذشته خود، شهروندان ایرانی را در داخل سفارتخانه های خود در تهران مورد انگشت نگاری قرار می دهند. هتک حرمت قرآن و انجیل از سوی یک استرالیایی ایسنا - یک وکیل استرالیایی در اقدامی ضد اسلامی، صفحاتی از قرآن و انجیل را پاره کرد و به آتش کشید و فیلم آن را در یوتیوب پخش کرد. اعتراف سایت اصلاح طلبان به مرگ اصلاحات رجا - سایت ضد انقلابی «روز آنلاین» به تازگی در مقاله ای به بررسی شرایط کنونی احزاب اصلاح طلب و رهبران آن پرداخته و اذعان کرده است که آشوبهای خیابانی سال گذشته در حکم امضای مرگ این جریان سیاسی بوده است. «لری فرانکلین» از طرح مخفی علیه ایران سخن می گوید رجا- لری فرانکلین، مقام ارشد سابق پنتاگون در نوشته ای جزییاتی از طرح مخفی خود را علیه ایران فاش کرد. فرانکلین که در پی رسوایی جاسوسی برای اسراییل از منصبش برکنار و دادگاهی شد، در این طرح می نویسد: من پیشنهاد برنامه پیچیده تبلیغاتی دادم تا داستانهای درست و نادرست را در رسانه پخش کند و به این وسیله اطمینان مردم ایران به رهبرانشان کم شود. من درخواست کردم تا سابقه حقوق بشری ایران برجسته شود و هر روز بر یکی از قربانیان رژیم تمرکز شود. من درخواست کردم که تعهدی نسبت به مردم ایران، مانند جنبش مردمی لهستان داده شود و نسلی از فعالان سیاسی آموزش دیده شوند. وی افزوده است: ایالات متحده می تواند حمایت کامل خود را از معترضان نظام ایران اعلام کند و این جنبش جدید را با تجهیز به تلفنهای ماهواره ای، دوربین دیجیتال و جی پی اس تقویت کند. آمریکا همچنین می تواند برخی از تیراندازان ماهر را تربیت کند تا با تیراندازان رژیم که به تظاهرات کنندگان شلیک می کنند مقابله کند. همچنین می توان داده هایی را وارد کانالهای اطلاعاتی کرد تا ارگانهای اطلاعاتی ایران سردرگم شوند. از قیاسش خنده آمد خلق را! شبکه ایران- ماتیوس گلد سفیر جدید انگلیس در تل آویو در قیاسی مضحک گفت: ایران مانند اسراییل دارای گذشته کهن و تاریخی است. شناسایی 100 نفر از تجمع کنندگان مقابل خانه کروبی مهر - سردار حسین ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و معرفی بیش از 100 نفر از تجمع کنندگان مقابل منزل کروبی به مقامات قضایی خبر داد. رسالتشنیدهها و نکتههالقب جدید از طرف حامی سابق سبزها به کروبیمیرحسین و کروبی از سوی یک سایت حامی جنبش سبز به تمسخر گرفته شدند. سایت خودنویس که پس از فرار نیک آهنگ کوثر از کشور با هدف حمایت از جنبش فتنه و مخالفت با نظام راهاندازی شده است اخیرا موضعی انتقادی نسبت به سردمداران فتنه گرفته و در هر فرصتی آنها را به باد انتقاد میگیرد. این سایت در مطلبی از کروبی به عنوان زن بابای جریان فتنه نام برده است. نویسنده این سایت حامی سابق جنبش فتنه درباره علت این نام گذاری نوشته کروبی تلاش میکند تا خود را پیرو بنیانگذار جمهوری اسلامی معرفی کند اما از آنجایی که ما در سیاست به جای آرمانی اندیشیدن و آرمانخواه بودن ناچاریم عملیاتی بیندیشیم و هدف عملی را مرحله به مرحله تعقیب کنیم فعلا ناچاریم با این رهبران بسازیم و خود آنها را بسازیم! به هر حال وقتی مامان نیست باید با زن بابا ساخت. نویسنده سایت خودنویس که به نظر میرسد از دست میرحسین خیلی عصبانی است موسوی را «نخود سیاست» لقب داد. اهانت بیبیسی به مسلمانان در پی حادثه اهانت آمیز قرآن سوزی در آمریکا، شبکه بیبیسی فارسی هم مسلمانان را وحشی خطاب کرد!آمریکا و انگلیس که در پی سالها غارتگری منابع مسلمانان و به وجود آوردن فجایعی در عراق، افغانستان و فلسطین و... دستشان به خون مسلمانان آلوده میباشد در روزهای اخیر مسابقهای در وحشیگری به نمایش گذاشتهاند. دولت آمریکا علیرغم داشتن اطلاع قبلی از رفتار اهانت آمیز چند آمریکایی به کتاب مقدس مسلمانان جهان حاضر به جلوگیری از این اقدام نشد. شبکه بیبیسی فارسی که منعکس کننده دیدگاههای دولت استعماری انگلیس میباشد روز گذشته در توجیه رفتار وحشیانه آمریکاییها در اهانت به قرآن کریم دست به کار شد و حادثه 11 سپتامبر را به مسلمانان نسبت داد. بیبیسی فارسی در توجیه اقدامات ظالمانه آمریکاییها در عراق از قول خوانندگان خود نوشت همان گونه که آمریکا، عراق را آزاد کرد اگر در حمایت از آزادیخواهان ایرانی هم همت گمارد ما با کمک آمریکا میتوانیم خاور میانه را برای همیشه از دست اسلام گراها خارج کنیم. رایزنی برای تفرقه افکنی در مجلس خبرگان برخی عناصر فتنهگر برای سیاه نمایی از عملکرد دولت با برخی نمایندگان خبرگان رایزنیهایی را آغاز کردهاند شنیدههای موثق حاکی است یکی از نمایندگان مجلس خبرگان که در یکی از نهادهای زیر مجموعه مجمع تشخیص مصلحت فعالیت دارد در آستانه اجلاس مجلس خبرگان رایزنیهایی را با برخی نمایندگان خبرگان آغاز کرده تا برخی سخنرانها را متقاعد کند تا عملکرد دولت را در حوزههای فرهنگی، سخنان برخی اطرافیان رئیسجمهور، تهدیدها و تحریمهای خارجی و بزرگنمایی تاثیرات آنها بر زندگی مردم را در این اجلاس مطرح نمایند. در عین حال خبر میرسد برخی عناصری که در فتنه سال گذشته موید و همفکر سردمداران فتنه بودند نسبت به انسجام و وحدت نمایندگان خبرگان ابراز نگرانی کرده و تلاش دارند با طرح برخی مسائل واهی و تفرقه افکنانه و عکسالعملهای احتمالی برخی خبرگان چهرهای مخدوش از مجلس خبرگان به جامعه القا نمایند. جمهوری اسلامیجهت اطلاع *** تعدادی از سایتهای خبری، از نامهای خبر میدهند که علی سعیدلو، معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی، به رهبر معظم انقلاب نوشته و در آن از ایشان درخواست کرده نسبت به وضعیت رویاروئی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی تعیین تکلیف کنند. نگارش چنین نامهای با توجه به اینکه سیاست نظام در این زمینه روشن است و رویاروئی ورزشکاران ایرانی با صهیونیستها در میادین ورزشی به معنای کوتاه آمدن جمهوری اسلامی ایران از مواضع خود در قبال رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود موجب تعجب است. *** سه نفر از بازیکنان سرشناس یکی از تیمهای فوتبال تهران که در یک مهمانی شبانه در یکی از باغهای حومه تهران شرکت کرده بودند درحالی که شرایط آنها و آن مهمانی بسیار مبتذل و زننده بود، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند. این افراد همان شب با تلاش سرمربی تیم مربوطه و با گذاشتن وثیقه آزاد شدند! این واقعه نشان میدهد مجموعههائی از قبیل "در مسیر زاینده رود" که در ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش شد، باید بیشتر ساخته و پخش شود. ایراندیگه چه خبر؟ قرآن سوزاندن مهم نیست؛ جمهوری اسلامی بد است! خبر اول این که درحالی که مردم ایران و مسلمانان جهان نسبت به اقدام ننگین قرآن سوزی در امریکا ابراز خشم و نفرت کردهاند و حتی اقلیتهای مذهبی ایرانی هم این اقدام را توهین به تمام ادیان الهی دانستهاند، طیف اصلاحات که خود را مدعی اسلام و پیروی از خط امام میداند، از این مسئله هم برای استفادههای سیاسی سود جسته است. در همین راستا «حسین زمان» خوانندهای که سابقه عضویت در حزب مشارکت را نیز دارد، در مطلبی که در وبلاگش نوشته، ضمن تلاش برای تطهیر کشیش افراطی امریکایی که ارائه دهنده طرح آتش زدن قرآن بوده است، برخورد با آشوبگران و اغتشاشگران سال پیش را بدتر از سوزاندن قرآن دانسته است!سایت ضد انقلاب: اصلاحات مرده است خبر دیگر این که موج اعتراف حامیان خارج نشین جریان اصلاحات به مرگ قطعی این طیف سیاسی در ایران روندی فزاینده به خود گرفته است. در همین راستا یک سایت ضد انقلاب که توسط جمعی از همکاران سابق نشریات اصلاحطلب به روز میشود، در مقالهای به بررسی شرایط فعلی احزاب اصلاحطلب و رهبران آن پرداخته و نهایتاً اذعان کرده است که آشوبهای خیابانی سال گذشته در حکم امضای مرگ این جریان سیاسی بوده است. اسبسواری تفریح جدید سیاسیون طرد شده شنیدیم که به تازگی برخی از سیاسیون طرد شده توسط مردم و افرادی که فعلاً به دلایل مختلف از حضور در اجتماع خودداری میکنند، جلسات خود را در یک باشگاه اسب سواری در اطراف تهران برگزار میکنند. این باشگاه متعلق به فردی متمول است که قبل و پس از انتخابات، ارتباطات خوبی با چهرههای حامی سبزها داشته است.به نظر میرسد با توجه به محافظت بسیار زیادی که از این مجموعه ورزشی صورت میگیرد، جلسات فوق از اهمیت ویژهای برای سیاسیون طرد شده برخوردار است. دیگه چه خبر؟ قرآن سوزاندن مهم نیست؛ جمهوری اسلامی بد است! خبر اول این که درحالی که مردم ایران و مسلمانان جهان نسبت به اقدام ننگین قرآن سوزی در امریکا ابراز خشم و نفرت کردهاند و حتی اقلیتهای مذهبی ایرانی هم این اقدام را توهین به تمام ادیان الهی دانستهاند، طیف اصلاحات که خود را مدعی اسلام و پیروی از خط امام میداند، از این مسئله هم برای استفادههای سیاسی سود جسته است. در همین راستا «حسین زمان» خوانندهای که سابقه عضویت در حزب مشارکت را نیز دارد، در مطلبی که در وبلاگش نوشته، ضمن تلاش برای تطهیر کشیش افراطی امریکایی که ارائه دهنده طرح آتش زدن قرآن بوده است، برخورد با آشوبگران و اغتشاشگران سال پیش را بدتر از سوزاندن قرآن دانسته است! اقدام موهن برخی سفارتخانههای اروپایی در تهران با خبر شدیم که اخیراً برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا تصمیم گرفتهاند تا با نصب تجهیزات ویژه در محل سفارتخانههای خود در تهران، از متقاضیان ایرانی مسافرت به کشورهای خود، به بهانه اقدامات کنسولی تصویربرداری و انگشتنگاری کرده و آن را مستقیماً به مراکز خود ارسال کنند. در این راستا کشورهایی چون فرانسه، سوئد و دانمارک این اقدام موهن را از ابتدای سال 2010 به اجرا گذاشتهاند و گفته میشود که سفارت بلژیک نیز قصد دارد تا اقدام مشابهی را به مرحله اجرا درآورد.تغییرات اساسی در فرماندهی طالبان دست آخر این که در حالی که رسانههای غربی از دستگیری گسترده سران طالبان توسط نیروهای ناتو خبر میدهند و از آن ابراز خشنودی میکنند، طالبان در حرکتی ضربتی، 30 نفر از اعضای فعال در لایههای میانی خود را به ردههای بالای فرماندهی منصوب کرده است. این در حالی است که اخبار و اطلاعات موجود نشان میدهد سران این گروهک تروریستی اخیراً موفق به برقراری ارتباط با برخی کشورهای غربی و کسب پشتیبانی اطلاعاتی از آنها شدهاند.همچنین برخی منابع آگاه از امضای قرارداد ویژه تسلیحاتی میان طالبان و یک کشور آسیایی خبر دادهاند که خبرهای آن در روزهای آینده رسانهای خواهد شد.