یکى از اصول لیبرالیسم این است که؛ «هیچ چیز مقدس نیست» الا همین حرف! دبیر سابق دفتر تحکیم طى سخنانى در دانشگاه علوم و فنون دریایى خرمشهر ضمن تکرار این اصل، وفادارى خود را به مکتب لیبرالیسم و نیز بیزارى خود را از مقدسات اعلام کرده است. او ضمن اهانت به حضرت على (ع) و نیز امام خمینى بنیانگذار جمهورى اسلامى التزام عملى خود را به این اصل اعلام کرد. در دکان لیبرالها علاوه بر این، چند جنس فکرى هم براى فروش دیده مىشودکه در نشست یاد شده عرضه شد؛ دفاع از بهائیت، دفاع از آمریکا و تقبیح اشغال لانه جاسوسى آمریکا، مسخره کردن رئیس جمهورى منتخب ملت و ... ! اسم این را عدهاى گذاشتهاند «اندیشه» و جلوگیرى از آن را «عدم آزادى بیان» نام نهادهاند!! رسانههاى غربى هم در عزاى جلوگیرى از این اندیشه هر روز مرثیهسرایى مىکنند. تکلیف نهادهاى حقوقی، امنیتى و اجتماعى نسبت به این پدیده روشن است، اما تکلیف مردم چیست؟ ملت ما از نهضت مشروطه تا نهضت ملى نفت و سپس نهضت امام خمینى (ره) همواره گرفتار چنین جمعیتى بوهاند. این جمعیت مهمترین مشخصه فکرىاش تمسخر دین، مذهب و مقدسات است. آنها معتقدند تخریب دین دروازه ورود به دنیاى مدرنیته است. این احمقانهترین تفسیرى است که آنها از پیشرفت، ترقى و تجدد دارند. نظیر همین سخنرانى در تهران و برخى شهرستانها توسط همین جماعت برگزار شد. آنها ابا ندارند که بگویند پیاده نظام آمریکا و غرب در ایران هستند و در حال گذار به پناهندگى آمریکا مىباشند. اکبر عطرى و على افشارى دو تن از اعضاى سابق دفتر تحکیم وحدت [بخوانید دفتر تحکیم وحدت با آمریکاعلیه ملت] که اکنون پناهنده به آمریکا هستند، اخیرا مصاحبهاى داشتند که به کوشش مسعود بهنود قرار بود چند سایت مربوط به اصلاحطلبان، مصاحبه را پوشش دهند. آنها در مصاحبه خود همان پیامهاى بستهبندى شده سیا، موساد و پنتاگون را تکرار کردند و در مسیر اعتقاد عملى و نظرى به لیبرالیسم، نظام و مسئولان را متهم به سیئاتى کردند که خود شایستگى بیشترى نسبت به آن دارند. خط موساد و سیا پس از حادثه 18 تیر سال 78 در دانشگاه کورشد. عناصر وابسته مجبور شدند به اوطان اصلى خود- به قول امروزىها آنور آب- بروند. نهادهاى اطلاعاتى و امنیتى یک هوشمندى سیاسى ازخود نشان دادند و آن این بود که اجازه دادند اینها به اوطان خود برگردند تا براى برخى که در وابستگى این عناصر تردیدى داشتند، این تردید برطرف شود. یکشنبه گذشته 200 عدد از همین جماعت در دانشگاه تهران تجمع داشتند. گونهشناسى این جماعت جالب است. از گروهکهاى مارکسیستى گرفته تا عناصر تجزیهطلب و نیز لیبرالها و حتى سوسولهایى که از بیرون به آنها پیوسته بودند، قابل رویت بود. دانشجویانى که ناظر این پدیده ضد انقلابى بودند تاسف خود را ازاین همه جهل و حماقت و خودفروشى سیاسى ابراز مىکردند. بویژه آنکه برخى از آنها شعار تجزیه کردستان و یا دعوت از آمریکا براى حمله به ایران مىدادند!! این تحرکات نشان مىدهد سرویسهاى موساد و سیا در راهاندازى یک تحرک دانشجویى ولو محدود در دانشگاهها حول محور اهانت به مقدسات و باورهاى ملى ناامید نیستند. باید هوشیار بود و حضور شیطان را رصد کرد. نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شویم. نباید فراموش کنیم این انقلاب با خون هزاران شهید و فداکارى صدها هزار جانبار براى دفاع از مقدسات پدید آمد. ملت هیچ گاه به خائنین اجازه مانور مجدد نخواهد داد.